Dat "had" klinkt inderdaad geweldig, wat ontzettend fijn voor je Ik kom speciaal even langs om je hele fijne kerstdagen te wensen, na alle ellende heb je wel een speciale kerstwens verdiend Geniet ervan Yellowfish!
Yellowfish fijne feestdagen, geniet ervan na alle enerverende momenten die jullie het afgelopen jaar hebben meegemaakt. Het allerbeste voor 2008 en vooral een heel goede gezondheid !!
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve kerstwensen! Ik heb een heerlijke kerst gehad, kerstavond kadootjes bij mijn vader, eerste kerstdag kadootjes bij mijn moeder en heerlijk uitgebreid tapas gegeten & party&CO gespeelt met mijn beste dinnetje (uiteraard gewonnen ) en tweede kerstdag gesteengrilt bij mijn vader met de hele familie
Met oud & nieuw ben ik weer bij mijn vader tot een uur of half 1 en dan ga ik even de stad in om iedereen te zoenen
Verder, misschien voor jullie ook wel leuk om te weten ; AS Maandag komt ik samen met mijn moeder met een interview in het Noordhollands Dagblad inclusief foto die een fotograaf thuis kwam maken ben benieuwd !
Ook jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een fijn & gezond 2008 toegewenst! Jullie zijn in 2007 een grote steun voor me geweest
Wat fijn dat je een leuke kerst hebt gehad!! En geweldig om te lezen dat het blijkbaar goed met je gaat, aangezien je de energie hebt om het zo laat te maken met oud en nieuw én dan nog even de stad in te gaan
Dat interview, kom dat alleen in de NHD van jullie regio? of in het algemene deel zeg maar...
Alvast een heel goed (en gezond ) 2008 toegewenst!!
Wat tof Romaan! Fijn dat je kerst leuk was. Nou nog een paar daagjes en dan met een hoop goede voornemens het nieuwe jaar in. Alvast de beste wensen en al het geluk van de wereld voor jou & familie.