Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
different1 schreef:Stom: slappe smeerkaas...
Ik koop altijd hetzelfde merk, maar de ene keer is ie mooi stevig en de andere keer loopt het zo van m'n mes
verootjoo schreef:Earth schreef:Dat ik teveel ice tea green heb gedronken en nu al 4 uur wakker lig. Blijkbaar ben ik gevoeliger voor deze cafeïne dan die van cola. Dat kon ik rustig drinken voordat ik ging slapen
In ice tea green zit helemaal geen cafeïne
DuoPenotti schreef:Hoezo zou er geen cafeïne in zitten? Zit dat niet in alle thee dan?
https://mobiel.voedingscentrum.nl/encyc ... feine.aspx
Oké rooibos niet.
Ja munt en camille ook niet maar had die even niet tot thee gerekend.
verootjoo schreef:Ik drink het ook niet, aangezien het niet eens naar groene thee smaakt mi
Wel gek dat Lipton zegt dat er thee in zit mét de cafeïne er nog in
Bij mijn weten is het vloeistof met heel veel suiker/zoetstoffen en hebben ze er een vleugje groene thee smaak overheen laten vliegen en kan daar amper nog cafeïne in zitten.
Dat is ook wat er bij de ingrediënten staat.
MarlindeRooz schreef:verootjoo schreef:Ik drink het ook niet, aangezien het niet eens naar groene thee smaakt mi
Bij mijn weten is het vloeistof met heel veel suiker/zoetstoffen en hebben ze er een vleugje groene thee smaak overheen laten vliegen en kan daar amper nog cafeïne in zitten.
Misschien hebben ze er chemische caffeine aan toegevoegd. Zou me absoluut niks verbazen. Overal zit zulke rommel in tegenwoordig.
MarlindeRooz schreef:verootjoo schreef:Ik drink het ook niet, aangezien het niet eens naar groene thee smaakt mi
Misschien hebben ze er chemische caffeine aan toegevoegd. Zou me absoluut niks verbazen. Overal zit zulke rommel in tegenwoordig.
Anna79 schreef:Shenavallie schreef:Hondeneigenaren die hun hond 'uitlaten', terwijl ze alleen maar op hun telefoon bezig zijn. Dier is blij dat het eindelijk aandacht krijgt na een hele dag alleen thuis zitten, is de aandacht er nog steeds niet...
Dit inderdaad en hetzelfde als ouders die op de telefoon zitten als ze met hun baby wandelen, zo sneu.