Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 08:51

In de stad in Almelo was het super gezellig na de overwinning, Nederlanders en Turken waren samen aan het feesten.
Komt er een groepje azcers (groepje valt vaker mensen lastig) springen ze zo op de auto's van mensen en begonnen te vechten.... Politie heeft toen in moeten grijpen.
Waarom moet dat nu altijd zo?
Voordat ik commentaar krijg
https://www.facebook.com/share/v/F9i51FchudADydoG/

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:22

Kinderen die hier nu al buiten zijn met krijsen als spelen, ouders, er wonen meer mensen hier….. -O-
Zelfs met de deur van tuin dicht hoor ik ze er nog door heen. Later op de middag minder vervelend, maar zo vroeg liever niet….

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:24

Uit bed gehaald worden omdat zwager de poortsleutels van mijn ouders heeft (hij heeft die van hun kwijt/kapot gemaakt), om vervolgens zwager gewoon in de tuin te horen lopen. Blij toe als er nieuwe kastjes zijn bijgemaakt.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:34

Mensen die hun jonge paarden altijd pups en puppy's noemen :') "Puppy deed zijn best op wedstrijd!", "Het was spannend maar hij is uiteraard nog maar een puppy" krijg vinkentering aub

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:35

Zal ik Percy maar veulen gaan noemen dan :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:40

Fly_high schreef:
Mensen die hun jonge paarden altijd pups en puppy's noemen :') "Puppy deed zijn best op wedstrijd!", "Het was spannend maar hij is uiteraard nog maar een puppy" krijg vinkentering aub

Ja. En dat hij dan al 6 is en bij de vorige eigenaar L1 met 10 winstpunten heeft gelopen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:42

Mensen die roepen dat 'WE' gewonnen hebben, alsof ze zelf op het veld hebben gestaan. Er hebben elf mensen gewonnen en jouw bijdrage was commentaar leveren voor een tv-scherm, doe normaal :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:43

Foaly schreef:
Mensen die roepen dat 'WE' gewonnen hebben, alsof ze zelf op het veld hebben gestaan. Er hebben elf mensen gewonnen en jouw bijdrage was commentaar leveren voor een tv-scherm, doe normaal :')

Nou dat hè

Oh al die bank coaches, ook zo verschrikkelijk

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:44

poedersuiker geslapen, pup piepte rond half 5 dat ie moest poepen, beestje heeft last van diarree, kan die ook niks aan doen. 7u weer piepen, ik proberen m'n man wakker te krijgen dat hij eens naar beneden gaat zodat ik nog even kon liggen maar nee die hoort natuurlijk weer niks. Dus ik weer naar beneden, hond naar buiten gedaan en meteen z'n eten gegeven en dan mag hij los in de woonkamer lopen. Hij wilde niet eten dus dacht ik laat het wel staan. Ik lig 2 tellen in bed, begint ie te kokhalzen omdat z'n maag leeg is. Dus m'n man wordt nu wel wakker en wordt boos op mij dat ik er niet heen ga. Ging hij naar beneden, ik probeer nog wat te slapen. 3 kwartier later roept m'n man dat puppy in de woonkamer had gepoept vanwege diarree en dan mag ik het komen opruimen want dat kan hij niet gaat ie over z'n nek. Dus ik heb amper geslapen...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:46

Foaly schreef:

Dat moet je niet onderschatten, ik mopper en roep altijd heul hard als we moeten spelen. :))

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:52

Fly_high schreef:

Ja, maar jij hebt een Henkie toch? Is ook een "ie" zeg maar. :P

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 09:54

Roosch schreef:
Foaly schreef:

Dat moet je niet onderschatten, ik mopper en roep altijd heul hard als we moeten spelen. :))

Omy, zouden we eerste worden?? **\O/** alvast

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 10:02

Fly_high schreef:

Of hun 1.80 paard…. pony noemen en dat de bijrijder dan verzorgpony zegt :x

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 10:10

saskiaojan schreef:
Fly_high schreef:

Of hun 1.80 paard…. pony noemen en dat de bijrijder dan verzorgpony zegt :x

Ja dat vind ik ook irritant. Hoewel sommige paarden wel pony look hebben.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 10:13

Zodadelijk het grootste deel van mijn dochters spullen gaan ophalen bij haar ex.
Ik voorzie problemen want hij stuurde al 'denk eraan dat ik niet alleen ben'.Hij trommelt zijn ouders dus op.
Alles gaat opgenomen worden en ik zet mijn dashcam op in dochters auto.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 10:19

Dat het wederom weer eens fout is gegaan in Den Haag. Het is niet bij tuuteren gebleven

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 10:20

Merlen schreef:
Zodadelijk het grootste deel van mijn dochters spullen gaan ophalen bij haar ex.
Ik voorzie problemen want hij stuurde al 'denk eraan dat ik niet alleen ben'.Hij trommelt zijn ouders dus op.
Alles gaat opgenomen worden en ik zet mijn dashcam op in dochters auto.

He, ik snap je behoefte om te kunnen luchten, maar ik wil je het advies geven daar toch wat terughoudender mee te zijn.
Je zet best veel informatie online en als ze erachter komen heb je geheid heibel.
Ook vrees ik dat sommige berichten wel echt als zwartmaken gezien kunnen worden en als je een rechtzaak aanspant tegen hem voor het een of het ander, zou het best tegen je gebruikt kunnen worden.
Dus nogmaals, ik snap dat je je frustraties kwijt moet, maar wees alsjeblieft wat terughoudender

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 10:21

imaudy schreef:
Omy, zouden we eerste worden?? **\O/** alvast

Tuurlijk niet.

Mis mijn werk op de arrestanten zorg in den haag nu. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 10:22

Ha ik rijd vandaag met mijn puppy :') onze eerste onderlinge wedstrijd. In de speciale butjes-categorie: proefje zonder galop {:} Wel echt bedoeld voor de paarden die de galop nog lastig vinden, jonge paarden, onervaren ruiters etc. Tof dat het kan! :j

Jammer genoeg start er ook iemand die daar gewoon echt niet thuis hoort, haar paard kan prima galopperen :? Nou ja, zullen wij extra moeten shinen :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 10:26

Berdien schreef:
Ha ik rijd vandaag met mijn puppy :') onze eerste onderlinge wedstrijd. In de speciale butjes-categorie: proefje zonder galop {:} Wel echt bedoeld voor de paarden die de galop nog lastig vinden, jonge paarden, onervaren ruiters etc. Tof dat het kan! :j

Jammer genoeg start er ook iemand die daar gewoon echt niet thuis hoort, haar paard kan prima galopperen :? Nou ja, zullen wij extra moeten shinen :D

Onervaren ruiter, misschien.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 11:14

Ik loop met mijn hond aan de riem.
Ik kom een vrouw tegen, keffertje aan de uitstrek, blik op haar telefoon.
"Maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes."

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 11:21

Fjordjes beterschap voor je pup.

Volwassen persoon zou toch best diarree of braaksel moeten kunnen opruimen.
Anders hoog tijd om het te gaan leren.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 11:23

Details willen we Rien!

Ik heb echt zo’n hekel aan die rollijntjes.
Laatst liep er eentje achter me, constant geklik met dat ding.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 11:32

luuntje schreef:
Fjordjes beterschap voor je pup.

Volwassen persoon zou toch best diarree of braaksel moeten kunnen opruimen.
Anders hoog tijd om het te gaan leren.

Ik kan dat ook echt niet. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 11:32

Dat ik vanmorgen in de vensterbank keek waar 4 tomaatjes zouden moeten liggen. Correctie er waar er nog maar 3. -O-

En terug gevonden achter de bank. Schijnbaar hebben de katten vannacht hun voetbal competitie gehad. :')