Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Foaly schreef:Mensen die roepen dat 'WE' gewonnen hebben, alsof ze zelf op het veld hebben gestaan. Er hebben elf mensen gewonnen en jouw bijdrage was commentaar leveren voor een tv-scherm, doe normaal
Dat moet je niet onderschatten, ik mopper en roep altijd heul hard als we moeten spelen.
saskiaojan schreef:Fly_high schreef:Mensen die hun jonge paarden altijd pups en puppy's noemen"Puppy deed zijn best op wedstrijd!", "Het was spannend maar hij is uiteraard nog maar een puppy" krijg vinkentering aub
Of hun 1.80 paard…. pony noemen en dat de bijrijder dan verzorgpony zegt
Merlen schreef:Zodadelijk het grootste deel van mijn dochters spullen gaan ophalen bij haar ex.
Ik voorzie problemen want hij stuurde al 'denk eraan dat ik niet alleen ben'.Hij trommelt zijn ouders dus op.
Alles gaat opgenomen worden en ik zet mijn dashcam op in dochters auto.
Berdien schreef:Ha ik rijd vandaag met mijn puppyonze eerste onderlinge wedstrijd. In de speciale butjes-categorie: proefje zonder galop
Wel echt bedoeld voor de paarden die de galop nog lastig vinden, jonge paarden, onervaren ruiters etc. Tof dat het kan!
Jammer genoeg start er ook iemand die daar gewoon echt niet thuis hoort, haar paard kan prima galopperenNou ja, zullen wij extra moeten shinen