Maar goed ik heb meteen maar weer een besteld. En met meteen bedoel ik eigenlijk dik een week want ik zo lang leef ik al in ontkenning

Black Kelpie wat een ellende, sterkte en beterschap!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Mijn week tot nu toe![]()
Maandag overgeplaatst van ziekenhuis naar revalidatiecentrum. Daar 's avonds flink hoofdpijn en torenhoge bloeddruk. Afgevoerd naar het ziekenhuis voor een CT, die leek oké dus weer terug naar revalidatiecentrum. Nog steeds veel hoofdpijn en verschillende pogingen om de bloeddruk omlaag te krijgen deden niets.
In de ochtend geëist dat ik naar een ziekenhuis gebracht zou worden, mijn vaste internist heeft daar uiteindelijk toestemming voor gegeven. Hop weer in de ambulance. Opgenomen en een nieuwe medicijncocktail bedacht door een andere internist.
Vanmorgen bleek dat goed te helpen, mijn bloeddruk is normaal. Bezoekje gehad van internist nummer 3 die ik ook niet ken, maar goed.
Begin van de middag bedacht dat ik wel eens even lekker kon gaan douchen. Wrong. Ik werd verschrikkelijk duizelig en heb uiteindelijk om hulp moeten roepen en ben poedelnaakt en drijfnat die douche uit getilt.
Laat ik het verder maar niet hebben over hoe ontzettend onderbemand deze afdeling is en hoe lang je moet wachten als er iets is, en hoe vaak dingen vergeten worden.
Ik ben benieuwd wat de rest van deze week brengt, echt een pareltje tot nu toe. Ben een beetje aan het eind van m'n Latijn na 5,5 week ziekenhuis.
fleurtjeuh schreef:Ah wat een oliebol Kelpie...
Is er iets waar je van buitenaf mee geholpen kan worden? Een leuk kaartje, een goed boek, bloemmetje, puzzelboekjes, spelletjes?
Iets voor je vermaak en om je niet te vervelen?
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen!
Telpeva schreef:Ik heb een terugval, ik gok op winterdepressie. Wie heeft laatst haar daglicht therapie lamp weggegeven onder het motto och die ligt bij mij toch stof te verzamelen? Hmm hmm![]()
Maar goed ik heb meteen maar weer een besteld. En met meteen bedoel ik eigenlijk dik een week want ik zo lang leef ik al in ontkenninghelemaal klaar mee met die nare gevoelens.
pjer schreef:Ik heb maandag rond 15:00 uur iets bij agradi besteld wat 'voor 21:00 besteld, morgen geleverd' zou zijn.. Inmiddels zijn we ruim 2 dagen verder en het is nog niet verzonden. Nou betekend 'geleverd' bij hun dat ze het vooraanmelden bij dhl op dpd. Maar Ik denk dat dit pas volgende week op zijn vroegst gaat aankomen en daar baal ik van want het is een kado voor mijn man's verjaardag op zaterdag.
Niobe schreef:Ik word echt ziek van de afwijzingen inmiddels. Ik kan het ook bijna niet meer opbrengen om met enig zelfrespect nog een aardig antwoord terug te sturen met het idee van “misschien denken ze een andere keer wel anders over mij omdat ik zo aardig reageer” ofzo.
Ik sta echt op het punt om mijn droom maar gewoon op te geven en voor altijd maar veilig achter een bureau te zitten.
deksel schreef:Wakker geworden en niet in slaap kunnen vallen door die tikkende verwarming. Ik slaap al wekenlang zo ontzettend slecht en het is me echt aan het opbreken. Nog maar een maand en dan ben ik verlost van dit huis maar holy oliebol, die slechte nachten trek ik echt niet meer.