Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 16:27

Ik ben aan het zoeken naar nieuwe Nike Dunks, maar kom echt heel veel
verkopers tegen zonder review, waar de prijs eigenlijk ook te mooi is om waar
te zijn.

Komt er veel louche handel voor op Vinted? Iemand die dit weet?

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 16:36

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-24 16:50

Dat hondje is een beetje gekrompen lijkt het. En de kleur wat minder helder. Maar voor dat geld kan je altijd wagen en heerlijke speeltrui!

Dat zou ik niet wagen met die Nikes! Dat is idd te mooi om waar te zijn vaak.

Leuk die trui! Ik denk dat het echt een plaatje is met die kersen en hartjes. En die stof is heel fijn. Hele aparte stof, voering gewoon katoen en zacht. Maar blijft heel mooi.

Hier net wat dingen opgehaald.
Ocra laarsjes voor de oudste. Nieuw in doos. Proppen zaten nog in de neuzen en echt splinternieuw. €40,-
Stella McCartney sterren jeans echt als nieuw voor €15.
RL jeans voor €7. Ook heel netjes.
En een Bonpoint velours broekje. Echt een lekker en fijn model voor €5
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En let niet op onze vloer en chaos. Ons plafond wordt geschilderd en zitten aan einde verbouwing. Dus hele huis is afgeplakt en in een soort lege limbo :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 17:04

Leuk die sterren jeans :j

Marrit89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 21:52

Superleuke koopjes! Vraagje: valt de Stella McCartney jeans smal? Ik zoek me rot om jeans en leggings die smal vallen voor onze kleine, smalle dochter.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 22:58

Little hedonist valt qua leggings ook smal

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 23:02

Marrit89 schreef:
Superleuke koopjes! Vraagje: valt de Stella McCartney jeans smal? Ik zoek me rot om jeans en leggings die smal vallen voor onze kleine, smalle dochter.

Hier vooral Name it, Tumble 'n Dry (niet alle modellen overigens) en Riverwoods wat fijn smal valt.

tita schreef:
Bijzonder heb een Dale of norway merino wol en die is zo zacht het lijkt niet eens wol
Maar heb ook een merino wolle trui van devold op vinted staat en die kol verdraag ik niet terwijl verder heerlijke trui is

Ja het verschilt bij mij ook heel erg per trui/wol heel erg. Merino wol gaat eigenlijk altijd goed.

Had ook echt een fantastische wasmachine actie.. Had weer eens een wasmachine schoonmaak was gedraaid op 90 graden, was blijkbaar toch wel wat vuil los gekomen en niet gezien.. en toen mijn zijde/cashmere delicate was (items van Vinted wat allemaal enkel een opfris beurtje kon gebruiken, niks was vies) op 20 graden wol programma en dat kwam er uit alsof het in de modder had gelegen %)
Wasmachine nog een keer schoon gespoeld.. 2 items waren na nog een keer wassen weer schoon, maar 3 items zijn nu voor de 4e keer weken en wol programma nog niet echt schoon := Ondertussen al keer geweekt met schoonmaak azijn, keer met Dasty aan de gang geweest, heeft wel veel geholpen maar nog steeds niet brandschoon.
Iemand een goeie tip?
Vriend is overigens weer helemaal overtuigd dat hij de was wel doet :D :j

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 00:30

Wat doen jullie eigenlijk met alle RL truien die op handwas gewassen moeten worden? Wassen jullie deze echt op de hand, of gaan ze gewoon in de machine? Ik doe altijd mijn RL kleding gewoon in de wasmachine, maar een familielid van mij heeft dit gedaan op 30 graden en zijn RL truien zijn gekrompen :')

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 01:53

Hier ook gewassen op 30 graden en mini trui terug gekregen dus kan je geen tips geven :=

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 04:15

Doen jullie dan een “gewone” was op 30 graden of het wolprogramma ? Dat kan nl een verschil geven !

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 06:57

BloemBloem schreef:
Ik ben aan het zoeken naar nieuwe Nike Dunks, maar kom echt heel veel
verkopers tegen zonder review, waar de prijs eigenlijk ook te mooi is om waar
te zijn.

Komt er veel louche handel voor op Vinted? Iemand die dit weet?

Dat is allemaal nep

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 08:06

Mijn Elisabetta Franchi jurkje is gisteren binnengekomen en wat ben ik verliefd zeg <3 Ik snap wel waarom dit nieuw zo duur is. Mijn vriend was eerst wat sceptisch toen ik hem op de telefoon liet zien ("Je gaat toch geen €30 voor 2ehands kleding betalen???"), maar die is nu ook om. En dan heeft hij ook nog eens zakken! Helemaal blij :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 08:10

KB12 schreef:
Wat doen jullie eigenlijk met alle RL truien die op handwas gewassen moeten worden? Wassen jullie deze echt op de hand, of gaan ze gewoon in de machine? Ik doe altijd mijn RL kleding gewoon in de wasmachine, maar een familielid van mij heeft dit gedaan op 30 graden en zijn RL truien zijn gekrompen :')

Ligt aan het materiaal. Wol krimpt gauw, katoen gaat gewoon in de wasmachine en droger maar wol was ik amper (is ook minder nodig want houdt geen geur vast) of op 20gr wolwas.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 08:17

Wol alleen op wolprogramma. Ik doe het ook nog op koud voor de zekerheid. Ook 1 keer een trui gekrompen gehad dus ik ben heel voorzichtig.

Mijn koopjes van het weekend. Nieuw yaya truitje voor €15, nukus sample jurk nieuw voor €25 en een drykorn jasje van wol&kasjmier voor €25.

Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 08:21

Ik was wol gewoon op de hand. Gaat sneller dan in de wasmachine, en dan weet je zeker dat het goed gaat. Truien met een kleiner percentage wol gaan wel in de wasmachine.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 08:30

Heel tof die sterrenjeans!

Ik doe wol ook op het wolwasprogramma maar dan wel 30 graden. Tot nu toe goed gegaan. Maar ga door deze verhalen ook maar over op 20 graden bij nieuwe items.

Vind het jasje van Drykorn ook heel tof!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-24 08:37

Die jurk is tof!!

Wol ligt er aan. Ik was het vaak wel op 20 of 30’graden wol programma. Maar de echt hele delicate items gewoon even met de hand in een emmertje. Gaat razendsnel.

Stelle jeans vallen heel mooi smal! Hier ook 3 meisjes met spillepootjes. Heb meestal de Aubrie jeans legging van Ralph Lauren (heel fijn model wat in diverse kleuren voorkomt), en de Astor boyfriend jeans van RL is ook smal, maar iets stoerder model.
Eigenlijk al hun skinny modellen valt smal genoeg.
Tommy Hilfiger valt ook smal
Tartine et Chocolat meestal ook wel, maar zitten iets losser op de benen vaak.
Bonpoint hetzelfde als Tartine. Smal genoeg in de taille maar iets losser op de benen.

Name it zakt hier allemaal af van de billen. Smal genoeg, maar zit niet mooi.

Vingino wil ook nog wel eens smal genoeg vallen.

Wat zuid Ethelate van je kleding! Verder geen tips naast wat je doet. Wassen wassen wassen. En hopen op echt koud weer met zon en sneeuw en daarin leggen. Of een helder voorjaarszonnetje en daarin te bleken leggen.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 08:44

Mooie items Phrono!

Ik doe mijn wol wel in de wasmachine op een wolwas 20 graden. Meer delicate kleding (mijn re-enactment zooi die ik zelf gemaakt heb en waarvan ik de naden niet vertrouw, of vooral mijn kunde om iets fatsoenlijks te maken :') ) was ik op het handwas programma. Tot nu toe heeft alles het overleefd, dus het zal wel goed zijn.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 08:49

Enigszins afgeleid door dit topic dus dacht, even broeken kijken voor mn dochtertje.. maar het valt me echt op hoeveel mensen alleen een foto vd voorkant plaatsen van de broek :+

Voorheen werden mijn wol items gewoon met de rest meegewassen, maar tegenwoordig heb ik zoveel wol dat dat een eigen wasje krijgt. Laatst helaas mijn fijne kasjmieren truien verpest door er een wollen item bij te doen met een groter stalen embleem (weet even niet hoe beter te omschrijven), heeft echt overal gaatjes in getrokken :(

Leuke items Phrono!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 09:01

Alles hier in de wasmachine, ook wol van honderden euro’s. Heb nooit problemen.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 10:01

Ik deed het met onze vorige machine ook. Nu durf ik het niet meer. Twee keer niet goed gegaan. Alleen handwas vind ik ook wel gedoe met bijv een wollen slaapzak.

Iemand ervaring met kasjmier van Monoprix? Ik heb wat wol nog nodig voor de kou. Mijn kinderen trekken dit weer niet goed, dus een warme basis is dan wel fijn.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 10:46

Ik heb hier 2 hele mooie vesten gekocht van oa merino wol. Gewassen op wolprogramma en zijn nu best pluizig.. Is dit normaal of heb ik ze toch verkeerd gewassen?

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 10:53

Hier de wollen RL trui van Vinted probleemloos gewassen in de wasmachine op 20 graden wolprogramma. Maar de nieuwe wollen RB trui die op dezelfde manier gewassen is, is wel gekrompen. Op advies van google in lauwwarm water met azijn geweekt en toen voorzichtig opgerekt, maar helaas nog steeds wat korter gebleven. Iemand nog tips / ervaringen hiermee?

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 10:54

Elitedeux schreef:
Ik heb hier 2 hele mooie vesten gekocht van oa merino wol. Gewassen op wolprogramma en zijn nu best pluizig.. Is dit normaal of heb ik ze toch verkeerd gewassen?

Dat had ik ook met mijn nieuwe trui. Ik las later dat je ze binnenste buiten moet wassen.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 11:09

Ja dat heb ik ook gedaan en in een waszak.. Maar wel 2 tegelijk.. Zou dat uitmaken?