Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
foxy80 schreef:Kan het maar een hele zomer zoals DIT weekend zijn. Af en toe zonnetje, gewoon binnen en buiten lopen zonder andere klimaatzones te betreden, en genoeg regen voor plant en dier. Zullen we dat afspreken?
Trouwens alleen reumapatiënten mogen juichen over aankomend weekend. Die hebben effectief wat aan warm en droog weer.
foxy80 schreef:Kan het maar een hele zomer zoals DIT weekend zijn. Af en toe zonnetje, gewoon binnen en buiten lopen zonder andere klimaatzones te betreden, en genoeg regen voor plant en dier. Zullen we dat afspreken?
Trouwens alleen reumapatiënten mogen juichen over aankomend weekend. Die hebben effectief wat aan warm en droog weer.
Bo_Y schreef:foxy80 schreef:Kan het maar een hele zomer zoals DIT weekend zijn. Af en toe zonnetje, gewoon binnen en buiten lopen zonder andere klimaatzones te betreden, en genoeg regen voor plant en dier. Zullen we dat afspreken?
Liever niet. Het is hier amper droog geweest. Ik hou niet van warmte/hitte, maar ook niet van regen
cursebreaker schreef:Ja ik had idd die voorspelling gezien van die smog, dus probeer al echt zo min mogelijk buiten te komen. En ja inderdaad, komende week gewoon vanaf dinsdag alleen maar 27/28 graden voorspel wat gewoon een regelrechte hel is wat mij betreft. Dat is niet perse beter tov wat het nu is met 32 graden. Vanaf een bepaald aantal graden is het voor mij gewoon standje hel![]()