Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:21

Citaat:
Hints... Yeah or Neah? Ofwel... Hou je van een uitdaging en vind je een lastige hint prima of ben je niet zo handig met het leggen van verbanden/links en heb je liever een makkelijke hint?

Ik vind het leuk als er een uitdaging in zit, maar té moeilijk moet je het me niet maken. :') :o?

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:23

oliebol wat gaan jullie snel. Ik ben zo druk met mijn lootje stalken. :D Heb al mega leuke ideeën! Echt wat een super leuk mens ben jij! <3

qua hints wordt dit ook echt te makkelijk ben ik bang. Inkoppertje. :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:25

pimaude schreef:
oliebol wat gaan jullie snel. Ik ben zo druk met mijn lootje stalken. :D Heb al mega leuke ideeën! Echt wat een super leuk mens ben jij! <3

Weet ik :)) :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:30

M_D_H schreef:
Secret Santa euhm... soort van halve week vraag :') _O-

Citaat:
Hints... Yeah or Neah? Ofwel... Hou je van een uitdaging en vind je een lastige hint prima of ben je niet zo handig met het leggen van verbanden/links en heb je liever een makkelijke hint?

Oef, tricky. :=
Ik dénk dat lastige hints wel prima zijn. Ik houd wel van programma's als WIDM en kan ook wel goed verbanden zien.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:36

pimaude schreef:

Ah wat leuk, heb je mij weer _O-

Ik heb wel een overeenkomst met mijn lootje, maar ook vooral heel erg veel niet dus even wat inlezen om leuke cadeautjes te scoren. :-D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:47

Ik vind wat uitzoeken opzich ook wel leuk, en heb er nu nog wel tijd voor. := Maar alvast sorry als het dan wat langer duurt en dat ik misschien een foute poging heb !

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:51

Ik vind een lastige hint wel lastig :+

Vorig jaar had ik een pip badspeeltje bij de kanootjes zitten en dat verwees naar de kat van mijn Santa die ook pip heet.
Zonder extra hulp was ik er denk ik niet snel achter gekomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:51

M_D_H schreef:
pimaude schreef:

Weet ik :)) :')

Matheno schreef:
pimaude schreef:

Ah wat leuk, heb je mij weer _O-

Ik heb wel een overeenkomst met mijn lootje, maar ook vooral heel erg veel niet dus even wat inlezen om leuke cadeautjes te scoren. :-D

ghehehehhee :Y)

qua hints: Ik ben niet zo goed in verbanden leggen. :+ Kreeg eens een heel alfabet vol letters waarin ik dus nooit zag wie mijn SS was. super creatief gedaan, maar ik vond het frustrerend omdat ik iemand wou bedanken haha! ik heb dit jaar hulp als het niet lukt dus kom maar op

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:54

Citaat:

Ik vind puzzelen wel leuk! In december is het wel erg druk op de praktijk dus ik heb zeer waarschijnlijk te weinig tijd om met een schep het bos in te gaan om mijn pakket op te graven, maar iets om thuis te puzzelen is leuk :')

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 15:59

Ik ben nooit zo goed in hints ontdekken. Maar goed ben ook eigenlijk maar in een paar topics actief op bokt dus ik mis 99% van wie wat waar hier allemaal lid zijn.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:03

M_D_H schreef:

Citaat:

EedihcrO schreef:
Ik hou op zich wel van puzzelen en escape rooms enzo. Een leuke puzzelhint zou ik dus wel kunnen waarderen. Maar ik heb jaren het topic meegelezen en ik heb al zoveel leuke dingen voorbij zien komen. Dat komt vast goed.

Ik heb mezelf even gequote. Misschien is het zo makkelijker terugvinden.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:05

Doe mij maar een makkelijke hint, ik ben er niet goed in.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:08

Tanya schreef:
Citaat:

Ik vind puzzelen wel leuk! In december is het wel erg druk op de praktijk dus ik heb zeer waarschijnlijk te weinig tijd om met een schep het bos in te gaan om mijn pakket op te graven, maar iets om thuis te puzzelen is leuk :')

Euhm... Aan wat voor een secret santa versie denk jij dat je mee doet?
Dit is de bokt versie :j niet de seriemoordenaarsversie :+ :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:09

M_D_H schreef:

Citaat:

Ik ben echt dom wat dat betreft, dus niet te moeilijk aub _O-

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:10

Hint mag best een beetje puzzelen zijn, leuk juist!
Als ik maar geen legpuzzel van weetikhoeveel stukjes hoef te maken, want dat zou ik dan weer een verscrhikking vinden :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:10

M_D_H schreef:

Citaat:

Ik heb vooral behoefte aan een duidelijke hint, ik kan best oké puzzelen, maar vorig jaar kwam ik er niet goed uit. Ik ben wel extreem goed in dingen zoals Japanse puzzels/sudoku's en niet zo goed met kruiswoordpuzzels.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:19

Pfff, ik was er eerdere edities wel snel uit maar geen idee of dat nu moeilijke hints waren, maar weet vanuit de geocaching mysteries dat ik niet een al te goede puzzelaar ben. _O-
Overigens wist ik in eerdere edities toch wel vaak de hints van anderen op te lossen. Maar SS, ga het door deze woorden nu niet extreem moeilijk maken. :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:27

Doe mij maar een makkelijkere hint haha, ik heb vorig jaar ondervonden dat ik daar niet geweldig goed mee ben!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 16:50

Ik ben ook geen al te beste puzzelaar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:28

Ik vind een beetje puzzelen niet erg, maar het mag wel een beetje herleidbaar zijn. Ik behoor niet tot een de bokt kern en soms is dat wel lastig. :+

Ik heb al twee hele leuke cadeautjes tweedehands gevonden en een mooi cadeau uit 'voorraad' zodoende al een mooie basis én nog een groot deel budget over. :D

Streekproducten vind ik best wel leuk trouwens! Zolang ze maar vegetarisch zijn.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:30

Ik ben ook niet zo'n goede puzzelaar met de hint, escaperooms gaat prima maar de hints hier vind ik altijd zo lastig.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:31

Ik vind hints te wel leuk maar moet wel logisch zijn. Dedoles ken ik niet.. Zie het nu voor het eerst.

Streekproducten uit de streek van ss natuurlijk!!!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:42

Ik moet ook wennen aan de wintertijd, vind het toch lastiger om me bed uit te gaan als het nog donker is, als het licht is gaat het wakker worden toch een stuk makkelijker.

DonDon, dankjewel.

Citaat:

Volgens mij had ik al ergens gezegd dat ik niet zo handig ben met hints raden, het blijft een uitdaging.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:46

Ik vind een beetje uitdaging wel leuk. Maar als het een makkelijke hint is maak ik hem zelf wel lastig. Ik denk altijd veel te ver door :')

Wintertijd is ... ik ben nu iedere keer om 3.30 al wakker. Een uur voor de wekker gaat

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:51

Wintertijd… breek me m’n mond niet los.
Ik moet op m’n werk het hele terrein afsluiten. Zo’n 26 gebouwen. Ik moet nu de hele ronde sjouwen met zo’n enorme zaklamp. Ronde van zo’n 3,5 uur…. 8)7

Slapen gaat overigens goed. :')