Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
fotolijstje schreef:Dat ik nooit wat durf![]()
Ze zoeken dus "modellen" voor piercings zetten, een 10je dus dat is spotgoedkoop (zit wel ervaren persoon bij no worries) nu is het niet de naalden en de pijn dat ik niet durf maar letterlijk de sociale situatie
rien10 schreef:“Er is geen plek” is in mijn ogen uitleg.
Een mens zonder grenzen moet geen ingang krijgen.
Nee.
That’s is.
[***] schreef:rien10 schreef:Dat is de ellende met uitleg geven. Er is ruimte.
Gewoon “nee”. Geen uitleg. Nee. Niet blijven slapen.
Ik heb in eerste instantie geen uitleg gegeven, gewoon nee er is geen plek.
Als het zo doorgaat zeg ik mijn hele verjaardag af en prik ik een nieuwe datum zonder hem.
Telpeva schreef:[***] schreef:Ik heb in eerste instantie geen uitleg gegeven, gewoon nee er is geen plek.
Als het zo doorgaat zeg ik mijn hele verjaardag af en prik ik een nieuwe datum zonder hem.
Dat wou ik net vragen... Want wil je hem überhaupt wel in je huis hebben, ik zou zo iemand niet eens uitnodigen
capopjekop schreef:Dat ik zo dom ben om eerst boobtape los te trekken en daarna denk oliebol hoort dat zo'n pijn te doen? En dan pas de info op internet lees dat je beter eerst het losweekt met warm water. Au
Eapy schreef:fohadie schreef:Pfft al dagen last van maagzuur. Rennies helpen niet, cola helpt niet, iemand nog een tip?
Ontzuringsthee van Jacob Hooy! Heet nu Acid Balance volgens mij. Kopje of twee per dag hiervan, nooit meer last.