Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 21:10

_Mir schreef:
Ik heb een paar keer met een hele aantrekkelijke man afgesproken, maar helaas.. al bezet. -O-
Daarna nog een date gehad.. dat vond ik 3 x niks en die vind mij wel leuk. Nou, gelukkig nog iemand haha maar ik ben weer even klaar met de mannen.

Was dat die man van het sterfgeval?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 21:13

Urbanus schreef:
De 1 vindt dat wel een ding en de ander niet. Ik vind 2 dagen radiostilte wel lang.

Ik vind 'geen tijd' ook echt geen excuus.
Je kan al een berichtje lezen en terug sturen als je zit te kakken. Hoe moeilijk is het....

Maar ik ga weer terug in mijn mee-lees-modus.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 21:15

Ik kan het niet meer dan met je eens zijn Goof...

Ik vind het "geen tijd hebben om te appen" echt zo'n enorme onzin.

Je hebt toch ook tijd om hier op bokt te zitten... dan kan je ook appen.

Sky_As

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 21:18

Heel simpel, geen tijd is een kwestie van prioriteit....

Als je iemand echt leuk vind, kun je niet wachten om te communiceren.
Denk je 1,5-2 dagen niet aan iemand met wie je bezig bent te onderzoeken of het relatie materiaal is, dan is het waarschijnlijk niet wat je zoekt

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 21:24

Ik reageer eigenlijk alleen slecht als iemand mijn interesse niet echt heeft. Dus ja, niet reageren zie ik ook als geen interesse.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 22:01

Ik kan wel echt interesse hebben en toch niet appen. Maar dat is maar 1 procent van de tijd, als ik het wel geopend heb maar echt al de auto in moet stappen. Ik kan dan gewoon vergeten dat ik moet antwoorden. Als ik het niet open reageer ik wel, want dan zie ik de melding. Moet ik dus opletten,want het komt ongeïnteresseerd over, terwijl het gewoon dom is. Hoewel ik dan wel de app open als ik tijd heb, dus geen dagen niet reageer,maar soms wel wat later als ik zou willen.

Maar als ik makkelijk die melding kan laten staan zonder te willen openen is het meestal geen goed teken, nee.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 09:26

Ik vergeet héél vaak te reageren, naar iedereen. Ook op mailtjes :+ Ik lees het, reageer in mijn hoofd en dan 'oh ja dat ga ik zo typen' en dan vergeet ik het direct.

Overigens, date appte 's avonds nog. Dat hij inderdaad was uitgegaan van dat het een nee was en dus andere plannen had gemaakt, en vervolgens tot laat was gaan wandelen (??) dus niet meer gereageerd had. Ok. Hij wilde nu vandaag of morgen afspreken, maar ik heb er al geen zin meer in en bovendien vind ik een eerste date op Valentijnsdag prut :o

Wel een heel vriendelijke man geloof ik, maar ik mis wat sociale en romantische voelsprieten en daar ben ik heel allergisch voor.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 12:34

Mijn date heeft dit weekend m'n ouders en een deel van m'n familie ontmoet. Zaterdag bij m'n ouders langs geweest en zondagavond is hij mee uiteten geweest met de familie. Het was erg gezellig :D Waarschijnlijk binnen nu en twee weken langs bij zijn ouders.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 13:00

Zou me geen reet uitmaken of het de 14de is of niet.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 13:41

Zonnetje81 schreef:
Zou me geen reet uitmaken of het de 14de is of niet.

Dat, had tweede date op 14e dat werd 15e en was ik ook nog eens jarig :') nu 8 jaar verder. Gister was het 8 jaar geleden dat we onze eerste date hadden

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 13:50

Ik heb wel eens een 1e date op valentijnsdag gehad. Hij had toen een roos meegenomen. Dat vind ik het enige acceptabele moment om op een eerste date een roos/bloemen te geven overigens. Hahaha.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 13:57

Peelie schreef:
Ik heb wel eens een 1e date op valentijnsdag gehad. Hij had toen een roos meegenomen. Dat vind ik het enige acceptabele moment om op een eerste date een roos/bloemen te geven overigens. Hahaha.

Hoe gaat het met jou en je date?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 14:16

We zien elkaar nogsteeds 2x per week. Het is leuk, gezellig, we hebben lol samen.

Er zijn wel al een paar gesprekken geweest over wat we nu zijn, hij heeft daar meer druk achter zitten dan ik. Ik had ope een gegeven moment een paar weken terug het gevoel dat het langzaam aan meer word en dat had ik met hem gedeeld. Toen was hij zo van als ik over 2 weken niet het zelfde voel moeten we misschien naar overwegen er mee te stoppen.

Ik heb bij hem aangegeven dat ik bereid ben om het in totaal 3 maanden te geven en dat ik dus nog helemaal geen haast heb en dat het ook okay is als hij nu nog niet zo ver is als dat ik dat ben. Op dat moment waren we net een maand, iets meer misschien aan het daten.

Eind februari daten we 2 maanden. Ik zie wel waar het naartoe gaat, maar het lijkt langzaam aan de goede kant op te gaan.

Daar waar ik in het begin wat meer gesloten was, lijkt hij dat nu soms een beetje. Niet negatief ofzo. Ik denk dat het is, omdat ik hem beter leer kennen met de tijd.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 19:29

Hebben jullie dat ook? Gewoon helemaal date-moe zijn? Ik heb er zo geen zin meer in.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 19:47

Ik herken het wel een beetje. Het voelt vooral als meer van hetzelfde.

Maar misschien ligt dat er ook wel aan dat ik m'n ex weer ga daten zondag :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 19:50

De ex van het boek-als-cadeau?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 19:56

Ja die

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 20:06

Wat doe je jezelf aan. ^)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 20:40

Captain schreef:
Wat doe je jezelf aan. ^)

* :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') (die emoticon)

Iets wat jij niet begrijpt. Maar tja soms werken je verstand en gevoel niet op 1 lijn. Ze weet zelf ook wel dat het beter/handiger/makkelijker was als ze hetzelfde gevoel bij een nieuwe date had. Maar tja het werkt zo niet.

Altijd zo makkelijk oordelen.

Ik wens haar veel plezier en er komt vanzelf duidelijkheid, een punt of een puntkomma. We gaan het zien!!! <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 20:47

Ik begrijp het wel degelijk. Ik weet hoe het is om niet los te komen van iemand en hoe verstand en gevoel niet op 1 lijn kunnen zitten. Heel goed zelfs. Maar uit ervaring kan ik zeggen dat dit je niks gaat brengen, alleen maar verdriet en teleurstelling. Ik heb het vaker gehad over ‘jezelf op 1 plaatsen’ en zelfliefde en zelfrespect. Toen ik in die situatie zat had ik zelf niet door dat het daar aan ontbrak. Dat zag ik achteraf pas.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 20:53

Suzanne F. schreef:
Ik begrijp het wel degelijk. Ik weet hoe het is om niet los te komen van iemand en hoe verstand en gevoel niet op 1 lijn kunnen zitten. Heel goed zelfs. Maar uit ervaring kan ik zeggen dat dit je niks gaat brengen, alleen maar verdriet en teleurstelling. Ik heb het vaker gehad over ‘jezelf op 1 plaatsen’ en zelfliefde en zelfrespect. Toen ik in die situatie zat had ik zelf niet door dat het daar aan ontbrak. Dat zag ik achteraf pas.

Ja maar iemand anders behoeden voor hetzelfde werkt niet. Een ander had jou ook niet kunnen behoeden. Dus ik vind dat zo lastig als mensen het hier allemaal gaan zitten weten. Al dan niet uit ervaring. Dan weer je dat het veroordelen zo weinig nut heeft.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 20:56

Niet alle situaties zijn gelijk! En we hebben allemaal recht op onze eigen fouten, hoewel dit inderdaad een punt kan zijn maar ook net zo goed een komma.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 21:10

Eens Zonnetje. Je hebt gelijk. Het is alleen soms moeilijk om aan te zien/te horen. Het leven is eigenlijk te kort om alle fouten zelf te maken. Maar je hebt gelijk, ik heb mijn les ook zelf hard moeten leren. Ik heb mijn moeder ook genoeg hoofdschuddend in de kamer zien staan. :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 21:13

Suzanne F. schreef:
Eens Zonnetje. Je hebt gelijk. Het is alleen soms moeilijk om aan te zien/te horen. Het leven is eigenlijk te kort om alle fouten zelf te maken. Maar je hebt gelijk, ik heb mijn les ook zelf hard moeten leren. Ik heb mijn moeder ook genoeg hoofdschuddend in de kamer zien staan. :')

Dus ik doe het niet meer. Of probeer het niet meer.

Een vriendin date iemand waar ik mn twijfels bij heb. Ze weet het en verder zeg ik: heeeel veel plezier!! En hoor ik alles aan en probeer niet te oordelen.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 21:38

Pfff, nadat ik mijn Tinder-profiel verwijderd had, heb ik uit nieuwsgierigheid me aangemeld bij C-Date. Krijg ik bijna uitsluitend reactie van mannen in een relatie. Stuurt er zelfs één een berichtje: "Leuke Valentijn gehad?" Idioot, je ziet toch dat ik single ben.

Nu, ben toch niet op zoek hoor, heb momenteel het libido van een diepvriezer, en ik verwacht niet dat daar snel verandering in zal komen.