Urbanus schreef:Plop1997 schreef:Wat ik op het werk van mijn vriend wel mooi vinden is dat ze Valentijn beschouwen als een kind. Dus als we naar de dierenarts moeten krijgt mijn vriend net zo hard verlof als een van zijn collega’s die met een mensenkind naar de dokter moet.
Terecht ook wel toch? Top zeg!
Ja echt fantastisch. Toen we het slechte nieuws van Valentijn kregen heeft hij een extra dag vrij gekregen. Zijn leidinggevende heeft zelfs in tranen met hem aan de telefoon gezeten ook al geeft hij niks om paarden.
Wat dat betreft zijn ze heel betrokken en vragen ook vaak hoe het met Valentijn gaat.

Niet zo dat ik DA en HS plan onder vergaderingentijd of iets, dat is onzinnig, maar voor spoed met de beesten ben ik zo weg. En HS en DA komen ook wel eens overdag, en ik zorg dat ik dan mijn uren ergens anders netjes inhaal. Ik heb gelukkig daar ook nooit echt problemen mee gehad bij mijn banen daarbij.
) en ben daardoor voorzichtig met zomaar vrij nemen omwille van paarden. Want dan ben ik ineens degene die opvalt

nou zag ik ook een bal tevoorschijn komen die ze gingen gooien en toen toch maar gezegd dat ze op moesten hoepelen. Ga lekker op t veld spelen ofzo. Kantje boord, op t moment dat ik naar buiten liep om er wat van te zeggen belandde die bal echt bijna, op n haar na, vol op de auto van de overbuurman.