Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sanet schreef:Ik heb een ander beeld bij dat “glijden”? Of worden ze echt begeleid naar beneden toe? Als je losgesneden wordt, dan stort je toch gewoon van de berg?
Sanet schreef:Ik heb een ander beeld bij dat “glijden”? Of worden ze echt begeleid naar beneden toe? Als je losgesneden wordt, dan stort je toch gewoon van de berg?
Xyris schreef:Een bizar verhaal die kennelijk niet zo bekend is. Een vrouw die systematisch door haar man is mishandelt. Als je denkt dat je het allemaal wel eens gehoord hebt blijkt dat toch niet zo te zijn. Is toch wel 1 van de meest gruwelijke verhalen, even los van gevallen als de toybox killer.
Geen enge foto's, wel gedetailleerd verhaal.
[ Video ]
Nachocheese schreef:Zoals ik op internet lees is het niet op de mt Everest maar een berg genoemd manaslu?
Olle schreef:Vlak voor de top van Mt. Everest ligt ook nog steeds een indiër, waar elke klimmer die de top wilt halen overheen moet stappen. (over luguber gesproken)
Olle schreef:Nachocheese schreef:Zoals ik op internet lees is het niet op de mt Everest maar een berg genoemd manaslu?
Behoord ook tot de hoogste bergen ter wereld.
Bizar wel van de mt. Everest. Je hebt daar ook rainbow valley, omdat naar het schijnt dat als je naar beneden kijkt allemaal verschillende kleuren van de kleding van gevallen klimmers ziet.
Vlak voor de top van Mt. Everest ligt ook nog steeds een indiër, waar elke klimmer die de top wilt halen overheen moet stappen. (over luguber gesproken)
Fly_high schreef:Betreffend lijk (bekend onder de naam Green Boots) is in 2014 uit zicht verwijderd en daarvoor hoefde men er ook niet letterlijk overheen te stappenwas wel een van de bekende Everest lijken net zoals Sleeping Beauty
In het hooggebergte blijven er altijd wel lijken liggen ja want alles weghalen weegt niet op tegen kosten en risico's voor klimmers die erbij zouden moeten komen.
Moet zeggen dat ik zo'n diepvrieslijk ingepakt in alle gear ook niet heel storend vind ofzo
Olle schreef:Fly_high schreef:Betreffend lijk (bekend onder de naam Green Boots) is in 2014 uit zicht verwijderd en daarvoor hoefde men er ook niet letterlijk overheen te stappenwas wel een van de bekende Everest lijken net zoals Sleeping Beauty
In het hooggebergte blijven er altijd wel lijken liggen ja want alles weghalen weegt niet op tegen kosten en risico's voor klimmers die erbij zouden moeten komen.
Moet zeggen dat ik zo'n diepvrieslijk ingepakt in alle gear ook niet heel storend vind ofzo
Ahh dat heb ik dan even gemist, dat hij er niet meer ligt. Wist wel dat ze dat met David Sharp hebben gedaan, die naast "green boots" lag.
Op Disneyplus staat er een mooie documentaire "Finding Michael" over het repatriëren van een lichaam van mt. Everest. Dat geeft ook meteen een idee van hoe bizar die berg eigenlijk is.
idylle schreef:Hebben jullie Take care of Maya op Netflix gezien? Dat is pas luguber.... korte uitleg, Maya wordt ziek, beland in zkh. Moeder wordt verdacht van het ziekmaken van haar dochter. Kind komt onder toezicht van de staat en moet 3 mnd in het zkh blijven zonder haar moeder te kunnen zien. Moeder trekt het niet meer en pleegt zelfmoord. Vervolgens bleek de beschuldiging niet te kloppen en mocht Maya weer naar huis.....