[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 08:42

Volgens mijn vriend zijn het waarschijnlijk overledenen die ze hebben losgesneden.. klimmers overlijden op de route en blijven daar dan hangen in de touwen. Om te voorkomen dat iedereen dan langs de lichamen moet (en we opstoppingen ontstaan) worden de lichamen losgesneden van de touwen en dan glijden ze dus naar beneden..

Sanet

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 09:28

Ik heb een ander beeld bij dat “glijden”? Of worden ze echt begeleid naar beneden toe? Als je losgesneden wordt, dan stort je toch gewoon van de berg?

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 09:31

Sanet schreef:
Ik heb een ander beeld bij dat “glijden”? Of worden ze echt begeleid naar beneden toe? Als je losgesneden wordt, dan stort je toch gewoon van de berg?

Dat gebeurt ook in het filmpje.. maar de berg is waarschijnlijk niet stijl genoeg om naar beneden te storten, vandaar dat de lichamen over de sneeuw glijden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 09:45

Sanet schreef:

De berg is niet steil dus ze glijden langzaam naar beneden. Het zijn geen kliffen waar ze af storten. Je kan het zien op het filmpje. Ze glijden heel langzaam naar beneden.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 09:48

Ze sleeën zonder slee.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 10:13

Sanet schreef:

Nee, de lichamen worden niet naar beneden begeleid. Ze glijden gewoon naar beneden en zullen ergens blijven liggen. Het is geen doen om lichamen te bergen op zulke hoogtes, daarom liggen er ook zo veel lichamen..

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 12:26

Een bizar verhaal die kennelijk niet zo bekend is. Een vrouw die systematisch door haar man is mishandelt. Als je denkt dat je het allemaal wel eens gehoord hebt blijkt dat toch niet zo te zijn. Is toch wel 1 van de meest gruwelijke verhalen, even los van gevallen als de toybox killer.
Geen enge foto's, wel gedetailleerd verhaal.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 13:39

Helemaal verkeerd! Excuus!
Laatst bijgewerkt door -Namiro- op 01-07-23 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 13:41

Verkeerde topic?

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 19:51

Xyris schreef:
Een bizar verhaal die kennelijk niet zo bekend is. Een vrouw die systematisch door haar man is mishandelt. Als je denkt dat je het allemaal wel eens gehoord hebt blijkt dat toch niet zo te zijn. Is toch wel 1 van de meest gruwelijke verhalen, even los van gevallen als de toybox killer.
Geen enge foto's, wel gedetailleerd verhaal.

[ Video ]

Jeetje, wat een zieke mensen zijn er toch.
Ook raar dat ze dan zo iemand kunnen vormen dat diegene gewoon geen hulp wil..
Heel sneu zeg. Wat een pijn moet die vrouw gehad hebben :(

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 21:41

Echt afschuwelijk wat ze heeft moeten doorstaan...

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 08:42

Nachocheese schreef:
Zoals ik op internet lees is het niet op de mt Everest maar een berg genoemd manaslu?

Behoord ook tot de hoogste bergen ter wereld.

Bizar wel van de mt. Everest. Je hebt daar ook rainbow valley, omdat naar het schijnt dat als je naar beneden kijkt allemaal verschillende kleuren van de kleding van gevallen klimmers ziet.
Vlak voor de top van Mt. Everest ligt ook nog steeds een indiër, waar elke klimmer die de top wilt halen overheen moet stappen. (over luguber gesproken)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 11:11

Olle schreef:
Vlak voor de top van Mt. Everest ligt ook nog steeds een indiër, waar elke klimmer die de top wilt halen overheen moet stappen. (over luguber gesproken)

"Je hoeft niet op te scheppen over het beklimmen van de Mount Everest, dat gaan nog DUIZENDEN mensen na jou ook doen."
"Over mijn lijk!"

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 11:20

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 11:53

haha, die is slecht }>

Maar geweldig gevonden

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 12:33

Olle schreef:
Nachocheese schreef:
Zoals ik op internet lees is het niet op de mt Everest maar een berg genoemd manaslu?

Behoord ook tot de hoogste bergen ter wereld.

Bizar wel van de mt. Everest. Je hebt daar ook rainbow valley, omdat naar het schijnt dat als je naar beneden kijkt allemaal verschillende kleuren van de kleding van gevallen klimmers ziet.

Betreffend lijk (bekend onder de naam Green Boots) is in 2014 uit zicht verwijderd en daarvoor hoefde men er ook niet letterlijk overheen te stappen ;) was wel een van de bekende Everest lijken net zoals Sleeping Beauty

In het hooggebergte blijven er altijd wel lijken liggen ja want alles weghalen weegt niet op tegen kosten en risico's voor klimmers die erbij zouden moeten komen.

Moet zeggen dat ik zo'n diepvrieslijk ingepakt in alle gear ook niet heel storend vind ofzo :P

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 12:48

Fly_high schreef:
Betreffend lijk (bekend onder de naam Green Boots) is in 2014 uit zicht verwijderd en daarvoor hoefde men er ook niet letterlijk overheen te stappen ;) was wel een van de bekende Everest lijken net zoals Sleeping Beauty

In het hooggebergte blijven er altijd wel lijken liggen ja want alles weghalen weegt niet op tegen kosten en risico's voor klimmers die erbij zouden moeten komen.

Moet zeggen dat ik zo'n diepvrieslijk ingepakt in alle gear ook niet heel storend vind ofzo :P

Ahh dat heb ik dan even gemist, dat hij er niet meer ligt. Wist wel dat ze dat met David Sharp hebben gedaan, die naast "green boots" lag.

Op Disneyplus staat er een mooie documentaire "Finding Michael" over het repatriëren van een lichaam van mt. Everest. Dat geeft ook meteen een idee van hoe bizar die berg eigenlijk is.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 19:26

Olle schreef:
Fly_high schreef:

Ahh dat heb ik dan even gemist, dat hij er niet meer ligt. Wist wel dat ze dat met David Sharp hebben gedaan, die naast "green boots" lag.

Op Disneyplus staat er een mooie documentaire "Finding Michael" over het repatriëren van een lichaam van mt. Everest. Dat geeft ook meteen een idee van hoe bizar die berg eigenlijk is.

Goeie tip, Thanks! Die gaat op het lijstje.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 21:43

Hebben jullie Take care of Maya op Netflix gezien? Dat is pas luguber.... korte uitleg, Maya wordt ziek, beland in zkh. Moeder wordt verdacht van het ziekmaken van haar dochter. Kind komt onder toezicht van de staat en moet 3 mnd in het zkh blijven zonder haar moeder te kunnen zien. Moeder trekt het niet meer en pleegt zelfmoord. Vervolgens bleek de beschuldiging niet te kloppen en mocht Maya weer naar huis.....

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 22:54

idylle schreef:
Hebben jullie Take care of Maya op Netflix gezien? Dat is pas luguber.... korte uitleg, Maya wordt ziek, beland in zkh. Moeder wordt verdacht van het ziekmaken van haar dochter. Kind komt onder toezicht van de staat en moet 3 mnd in het zkh blijven zonder haar moeder te kunnen zien. Moeder trekt het niet meer en pleegt zelfmoord. Vervolgens bleek de beschuldiging niet te kloppen en mocht Maya weer naar huis.....

Dat is echt een House scenario..

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 11:08

Ja gezien.

Ik vind het vooral luguber hoe dat Amerikaanse rechtssysteem is. Zo oneerlijk. Klinkt zo corrupt ofzo.

Dat viel mij al op bij meerder docu's van Amerikaanse zaken.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:44

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 10:12

Wat een treurig leven al voor zo’n jong persoon ;(

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 13:25

Wat bizar..

Bellatrix