Moestuin schreef:Ik snap heel dat snacken met groenten ook niet.
Ik vind in de zomer komkommer lekker weg snacken

Maar voor echt lekkere trek, niks boven chocolade.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Ik kamp vermoedelijk met een burn out, de eerste stappen heb ik al gezet met afspraak met huisarts maken en met de bedrijfsarts, maar ik vind het zo ontzettend moeilijk om er over te gaan praten. Ik voel mijzelf zo ontzettend zwak, op alle vlakken… vandaag arbo gesprek en kon pas donderdag bij mijn huisarts terecht. Ik erger mij aan mijzelf, hoe ontzettend wispelturig ik mij opstel met betrekking tot mijn eigen gezondheid maar hoop echt dat het nu wel helpt.
MarlindeRooz schreef:Had een “nieuwe” koelkast opgehaald. Maar diegene rookte binnen dus dat hele ding stinkt. Heb hem nu in dasty en allesreiniger gedoucht. Maar met 1 hand is schoonmaken ERG lastig.
MarlindeRooz schreef:Het is ook mijn eigen domme schuld hè. Kan ook gewoon Netflix gaan kijken ofzo.
Niobe schreef:Caira schreef:ga op je kont zitten ( zegt degene die een week na haar keizersnede een paard optilde en dus gescheurde hechtingen had, maar het is zo fijn om dat tegen een ander te kunnen zeggen)
Dit is ook gewoon typisch paardenmensengedrag, stil zitten en rust komt niet in dat woordenboek voor!