Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 19:05

Hier vandaag een briefje in de brievenbus van PostNL: hoi, pakje ligt in de tuin.
Hoe dan, mijn poort is 2 meter hoog? De beste man heeft het er toch over gekregen.

Hopelijk zit er niets breekbaars in, het is sowieso wel voor mijn vriend en niet voor mij haha.

Gember, YEK. Munt ook yek, munt hoort enkel in tandpasta of kauwgom als je het mij vraagt :+

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 19:14

Daan13 schreef:
Het is een brievenbus pakket en vlakbij de brievenbus staat een kist speciaal voor pakketten. ( Dat staat er ook op)

Ik had al aangegeven doe maar naar een DHL punt sturen maar,dit vond de verkoper makkelijker voor mij,erg lief gedacht maar helaas geen prijs.

Ben nu alle straten met dezelfde nummers aan het afbellen en langsgaan om te vragen of het daar is bezorgd.

Check eens of de postcode wel goed is, wij hebben een keer een boek via brievenbus post gehad wat niet voor ons was. De postcode van ons stond er op terwijl het adres anders was.
Was dus wel op hetzelfde huisnummer bezorgd maar een heel andere straat.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 19:16

Balen zeg Daan.

Ik las iemand die geen cadeautjes heeft kunnen scoren, misschien kun je een vraag stellen aan je lootje? Misschien krijg je dan meer ideeën?

Muntthee, gemberthee en sterrenmix vind ik ook niet lekker.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 19:36

Het adres is automatisch gegaan via mp dus dat moet kloppen.

Ook in de email staat het correct.

Vorige keer was het een straat verderop bezorgd en die keer daarvoor was het een straat eerder bezorgd..

Heb ze nu beide afgelopen maar niemand heeft het pakketje ontvangen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 19:38

Ik drink helemaal geen warme drankjes en ook geen alcohol...

Wordt wel helemaal warm van roze en eenhoorns.
Vorig jaar had ik een heel leuk thema pakket en het thema was eenhoorn :)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 20:08

Thee met munt vind ik ook niet lekker alle andere thee soorten wel.

Ik zit nu met zoonlief in het donker met kaarsjes aan oude afleveringen van Bassie en Adriaan te kijken, zo gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:14

Verse gember thee vind ik wel lekker als ik verkouden ben. En de zakjes thee is nu ook 2 varianten gember :o Als afwisseling heel veel losse thee, zonder gember..

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:19

Ik hou wel van gember, munt en sterrenmix. Citroen-gemberthee, heerlijk!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:36

Roodvos schreef:
Dat is echt super balen Daan!

Hebben ze het pakket ook niet ergens "verstopt"? Bij mij legt DHL het pakket als ik er niet ben altijd in de schuur, of in de aanhanger, of in de trailer, of bij de buren onder de overkapping, of gaat het naar het DHL punt, of ...
Kortom, ik moet er nog wel eens naar zoeken.

Dit in tegenstelling tot DPD. Die dumpen het gewoon bij de voordeur, bellen aan en gaan weer weg. Of je nou open doet of niet. Dus dan staat er een doos met samen 25 kg katten- en hondenvoer (ik bestel ook voor mijn vader) te verregenen. Krijg het dan maar eens een beetje fatsoenlijk onderdak in zo'n doorweekte prutdoos.

DPD is ind ruk.. hadden bij mij gewoon m’n nieuwe zadel van 3500€ (kwam uit Frankrijk) voor deur gezet… naja achter m’n trailer.. (had hem dan in m’n trailer gezet) maar ikzelf was aan t werk en was t gelukkig droog..

Steeds stond er pakket wordt gesorteerd … en nog geen 5 min later ineens bezorgd.. dacht wtf..

Gelukkig mocht ik naar huis (ik heb gwn buren die overdag thuis zijn) was echt pissig..

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:45

Alja schreef:
Ik drink helemaal geen warme drankjes en ook geen alcohol...

Wordt wel helemaal warm van roze en eenhoorns.
Vorig jaar had ik een heel leuk thema pakket en het thema was eenhoorn :)

Roze en eenhoorns <3.

Alcohol drink ik normaal wel maar nu i.v.m. mijn zwangerschap natuurlijk niet. Verder lust ik geen koffie maar wel cappuccino of ijskoffie :'). Warme chocolademelk is altijd een top *\o/* . Thee drink ik wel en lust bijna alles behalve gekarimeliseerde peer :'). Heb zelf altijd gewoon zakjes thee, lekker makkelijk :))

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:58

Vandaag een paar cadeautjes gekocht voor mijn lootje <3

Ik drink graag en veel thee.
Liever geen picknick behalve de winter thee van picknick.
Ik drink vaak kruiden thee.
Munt en gember vind ik ook lekker.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 22:01

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 22:02

Een picknick kan best leuk zijn. Zo een met een biertje voor onderweg en wat te kanen. Of bedoel je Pickwick? :))

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 22:24

Oh wat balen Daan!!

Ik las iets over gember.... Niet voor mij aub, vind ik ook niet lekker :o

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 22:45

Moest ik ff tig pagina's bijlezen! ;)

Hier morgen weer werken na een week vrij, nog weinig gemotiveerd voor helaas.

Ik las wat over sterrenmunt/ gember en kruidenthee. Maar als theeliefhebber sla ik die over :j

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 03:15

:=
Haha ja bedoel pickwick

Roosch schreef:
Een picknick kan best leuk zijn. Zo een met een biertje voor onderweg en wat te kanen. Of bedoel je Pickwick? :))

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 08:50

Gemberthee sla ik ook over. Sorry.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 08:52

Gemberthee vind ik wel lekker! Haha

Minder leuk nieuws, ik ben bij de HA geweest vanwege klachten die wijzen op overspannen. Advies: ziekmelden en eerst in de rust thuis.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 08:55

Flying_Angel schreef:
Gemberthee vind ik wel lekker! Haha

Minder leuk nieuws, ik ben bij de HA geweest vanwege klachten die wijzen op overspannen. Advies: ziekmelden en eerst in de rust thuis.

:(:) Beterschap, echt je rust nemen en aan jezelf denken!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 09:02

Beterschap, gelukkig is de sss iets ontspannends neem ik aan. Of krijg je keuzestress en kadootjesstress? ;)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 09:05

germie schreef:
Beterschap, gelukkig is de sss iets ontspannends neem ik aan. Of krijg je keuzestress en kadootjesstress? ;)

Gelukkig ontspannend! Ik heb alle cadeaus ook al gekocht! Nu nog inpakken, hints maken en een doos vinden. Iemand tips voor een doos?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 09:06

Wat rot, beterschap :(:)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 09:29

Iets later als gepland, hier een berichtje over de post die ik heb ontvangen van mijn Secret Santa.
Ik kreeg dus post, mijn Santa is heel creatief bezig geweest. Heeft zelf een puzzel voor mijn samengesteld om een reis te maken door Nederland.
En wat een reis! Supercool! En nog verdorie lastig ook.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na wat puzzelen heb ik de volgende uitkomst:
1: Overijssel, hier worden blijkbaar de meeste bh's in cupmaat D & E verkocht.
2: Gelderland, hier was wel een lichtelijke twijfel, het zou kunnen verwijzen naar de Nijmeegse vierdaagse of naar een Wielerlegende, namelijk Gerrie Knetemann en die beste man komt uit Amsterdam (Noord-Holland), toch ga ik voor Gelderland.
3: Friesland, ooit was Friesland een koninkrijk.
4: Flevoland, de enige provincie die ooit bestond uit meerdere meren en uiteindelijk door de hand van de mens tot provincie is gemaakt.
5: Drenthe, het is een gok, maar het is de enige provincie die geen grote rivieren heeft.
6: Limburg? Met een hele grote vraagteken. Het is namelijk de provincie die ik over heb gehouden nadat ik alle andere provincies gebruikt had. :') Wel is er maar een gebruiker die dit woord heeft gebruikt in dit topic. Misschien is het een hint, misschien niet?
7: Noord-Holland, ook hier had ik een twijfel. Het kon namelijk gaan om Trijntje Oosterhuis (die woonde eerst in Amsterdam, dus Noord-Holland) of het kon gaan over de oudste mens/skelet ooit gevonden in Hardinxveld, dan zou het om Zuid-holland gaan. Toch heb ik gekozen voor Noord-Holland.
8: Groningen
9: Zuid-Holland, Rotterdam staat namelijk bekend als de stad met de veelzijdigheid aan architecturen.
10: Utrecht
11: Zeeland, in deze provincie zijn zeker 117, maar mogelijk zelfs 200 gezonken eilanden. En het woord Atlantis is als het waren een mythisch eilandenrijk.
12: Noord-Brabant, ja dat kon niet anders, dat is mijn geliefde Brabant. Al woon ik sindskort in Gelderland, ik ben een Brabander in hart en nieren.

Wie denkt dat ik het goed heb of wie denkt juist dat er iets totaal niet klopt?
Help gerust.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 09:31

Ik heb trouwens ook nog een top die mij gisteren te binnen schoot.
We hebben een platendraaier en ik vind het heerlijk om naar muziek te luisteren.
En gisteren kwam er Only time van Enya op de radio en dat deed me bedenken dat ik dat heerlijke muziek vind, evenals celtic Woman die een beetje in die chille/luister muziek categorie passen.
Lp's zijn dus zeker welkom en tweedehands is absoluut geen probleem!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 09:31

Gedsie, sterkte FA! Dikke knuffel :*

Lieve Santa, als je graag glitter oid in de doos stopt, prima opzich, maar wil je dit dan wél op de doos zetten? Dan houd ik er rekening mee i.v.m. de dieren.

Ik las nog iets over sleutelhangers, dat zou ik ook leuk vinden! :j En ik houd ook van muziek als Enya en Celtic Woman etc.. daar mooie cd's van (mag prima tweedehands) zijn ook welkom!

Fem, ik denk ook Gelderland ivm de Nijmeegse Vierdaagse en dan de Via Gladiola (en het ontvangst met gladiolen). Daarbij was Nijmegen er al in de tijd van de Romeinen, dus past daar ook mooi bij.
Ik twijfel wel over die vraag van de cupmaat.. D&E is nou niet echt de grootste cupmaat die er is.. ? Al kun je het natuurlijk wel als algemeenheid zien.
Ik denk bij nummer 9 aan Berlage, die werd geboren in Amsterdam (maar overleed dan weer in Den Haag.. :') )

Enne, Santa van Fem, wat een suuuuuper toffe puzzel! :D