Relaxed schreef:Cer schreef:En even tussendoor... moeten die 'rollende oogjes' nu steeds... ? Ik vind dat zo kinderachtigLaat het dan gewoon?
Euh nee? Jij vindt het toch ook nodig om steeds te reageren?
Ja... want als we toch bezig zijn...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Klimaat is gewoon geneuzel, begreep dat ze met prinsjesdag bekend willen maken dat de kinderopvang gratis gaat worden, naast de al bestaande fokpremies een goede reden om nóg meer mensen op de wereld te zetten..
purny schreef:Relaxed schreef:Klimaat is gewoon geneuzel, begreep dat ze met prinsjesdag bekend willen maken dat de kinderopvang gratis gaat worden, naast de al bestaande fokpremies een goede reden om nóg meer mensen op de wereld te zetten..
Degene die geen kinderen hebben zijn de l*l want we gaan dan allemaal meer belasting betalen. Dus gratis is het niet
purny schreef:Relaxed schreef:Klimaat is gewoon geneuzel, begreep dat ze met prinsjesdag bekend willen maken dat de kinderopvang gratis gaat worden, naast de al bestaande fokpremies een goede reden om nóg meer mensen op de wereld te zetten..
Degene die geen kinderen hebben zijn de l*l want we gaan dan allemaal meer belasting betalen. Dus gratis is het niet
Relaxed schreef:Nojoukus schreef:Kinderopvangtoeslag wordt nu toch ook al betaald uit belastinggeld?
Ja, maar de ouders betalen nu zelf ook nog een bijdrage en die zou dan denk ik vervallen..
purny schreef:Gaan we weer verootjoo... het word nu wel vervelend en ik weet het onderhand wel. Maar ik betaal ook mee aan mijn eigen wajong.
Citaat:Dat valt gewoon niet te handhaven en mensen zijn er echt klaar mee.
C_estmoi schreef:Citaat:Dat valt gewoon niet te handhaven en mensen zijn er echt klaar mee.
Even los van de specifieke context, en dat ik echt begrijp dat er toch wel op een gegeven moment meer moet kunnen dan een volledige lockdown..
Dit "argument" die ik steeds vaker en ik vind het zo'n onzin..Natuurlijk is het heel vervelend dat er dingen niet kunnen, vooral voor de mensen die daardoor in (financiële) problemen komen moet goed worden nagedacht over oplossingen voor de korte en middellange termijn.
maar dat verandert toch niks aan de situatie "pandemie"? Even cru gezegd: het maakt voor COVID-19 precies niks uit of we het allemaal nog wel gezellig vinden.