Rennie89 schreef:Dat ik bijna te laat weer ben op werk, heb maar 1 uur geslapen en voel mij echt lamlendig pfff
Dat wordt een hele lang dag.
Sterkte
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Mo_86 schreef:Er wordt al een week geroepen dat het in het weekend mooi weer wordt. Einde van de week alleen nog op zaterdag (vandaag dus). Is het eindelijk weekend, blijkt het en weeeeer te hebben geregend vannacht en is het nu bewolkt en niet heel warm maar voelt het alsnog vies benauwd buiten. Hopelijk klaart het nog op. Natuurlijk is het een weersverwachting en geen voorspelling maar ik ben deze flutzomer zo enorm beu. Wat een regen dit jaar, gebrek aan zonlicht en gebrek aan zwoele zomerdagen. Ik ben in het verkeerde land geboren geloof ik haha, ik ga goed op warmte en zon en heel slecht op herfstachtig weer. Heb dit jaar gewoon last van een vitamine D tekort IN DE ZOMER.
Overigens was het gisteren wel echt genieten, wil meer van dat soort dagen
Oh ik stuur wel wat warmte jouw kant op! Was net al verdomd warm hierzo, wel fijn om mijn was buiten te kunnend drogen
Benthhh schreef:Ineke2 schreef:Oo ik vind het dus juist wel fijn dat we een normale Hollandse zomer hebben dit jaar.![]()
Ik vind warmte wel lekker maar in Nederland is dat meteen heel erg benauwd meestal en daar kan ik slecht tegen.
Helemaal mee eens!
Afentoe een korte warme periode is meer dan genoeg.
Cowboy55 schreef:LaPluche schreef:Woohoo, beetje zon doet een mens goed
Lol! Niet als je het gras wil maaien dat veel te hoog staat en de accu’s van de grasmaaier halverwege leeg zijn……