Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ilsexxx schreef:Nee ze had geen neerzet toestemming gegeven zei ze. Ze zei dat normaal gesproken de pakketten wel bij de buren worden bezorgd als ze niet thuis is. Vind het al met al een vreemd verhaal ook, en idd wie zegt dat het daar daadwerkelijk is neergelegd en wie zegt dat het er dus wel is neergelegd en zij het er gewoon heeft uitgehaald… blijft gissen.
Goede tip van die foto van dat briefje meesturen. Ik ga dat zeker doen
Rennie89 schreef:Oké, snap er de ballen van. Wil wat haarverf verkopen omdat ik die kleur toch niet meer ga gebruiken, plaats ik ze op Vinted per 2 pakken, worden ze direct verwijderd omdat het de catalogus regels schend? Ik snap er dus echt niks van… gaat om garnier en Schwarzkopf, dus ook geen vreemde merken …
tengeltje11 schreef:Klopt, maar als het zo gezien wordt , dan is de koper de klos, want dan wordt het verzekering en die dekt maar 20 euro voor de verkoper…. Dus ik hoop dat vinted het anders zal gaan zien….
Hier een switch gekocht voor de kids, ding blijft al meer dan een week onaangeroerd in een mondial punt….. mijn afleverpunt had een kapot scanapparaat en in die dagen dat ze het normaal geleverd ging worden konden ze daardoor dus geen pakjes versturen of ontvangen, denk dat dat de oorzaak is, maar toch…. Gaat ook over een aanzienlijk bedrag, hoop dat het alsnog aankomt…
AmyJamess schreef:Misschien zeg ik iets heel stoms, maar heb je de foto al eens door google search gehaald?![]()
Staan honderden can dat soort briefjes gewoon op internet.
Als je een track and trace hebt anders eventjes met DHL bellen, vragen wat precies de status is van het pakket.
upendo schreef:Als je als koper bij zo'n geschil in het gelijk wordt gesteld kan je niet meer beoordeeld worden door de verkoper. Dus dat ze alleen maar positieve reviews heeft hoeft niets te zeggen.
Wat een k*tsituatie.