Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-26 09:10

Wat gaaf dat fietsje, daar ga je een kleintje blij mee maken :j

Dit keukentrapje (ga ik plantjes op zetten) en deze theepot waren mijn laatste kringloopaankopen.

Was een kringloop in Hoevelaken waar ik nog nooit was geweest, leuke winkel. Maar een paar dagen per week open en daarom, denk ik, wel erg druk.

Afbeelding

DubbelFun

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-26 09:11

Bekend trapje, die hebben -denk ik- velen wel in huis gehad :)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-26 14:36

Ja, die hadden wij vroeger ook thuis, in het lichtgeel met houten treden met gleuven in het hout. Ik zat erop aan de keukentafel toen ik klein was, voor mij toen ideaal.

Nathalie18x

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-26 16:49

Ik kom even binnenvallen met een vraag. Wat is volgens jullie de beste kringloop om tweedehands boeken te scoren? Dit mag overal in Nederland zijn, als het maar te bereiken is met het OV. Het mag ook een plaats zijn met meerdere kringloopwinkels met een redelijk aanbod. Ik kom zelf uit Veenendaal, dus deze omgeving ken ik ondertussen wel.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:58

Nathalie18x schreef:
Ik kom even binnenvallen met een vraag. Wat is volgens jullie de beste kringloop om tweedehands boeken te scoren? Dit mag overal in Nederland zijn, als het maar te bereiken is met het OV. Het mag ook een plaats zijn met meerdere kringloopwinkels met een redelijk aanbod. Ik kom zelf uit Veenendaal, dus deze omgeving ken ik ondertussen wel.

In zeist zit "Kringloop Zeist" op de Johannes Postlaan. Die hebben een gigantische boeken afdeling.