Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:In Ossendrecht waar mvdende woont worden boodschappen thuis bezorgd. Kwestie van even Google gebruiken
Bovendien loopt er ook een bokt topic over boodschappen doen wanneer je in quarantaine zit. Wellicht kun je daar ook een bericht in plaatsen als het moet
verootjoo schreef:purny schreef:In Ossendrecht waar mvdende woont worden boodschappen thuis bezorgd. Kwestie van even Google gebruiken
Bovendien loopt er ook een bokt topic over boodschappen doen wanneer je in quarantaine zit. Wellicht kun je daar ook een bericht in plaatsen als het moet
Oh sorry, wist niet dat je het weer eens specifiek op haar had
purny schreef:In Ossendrecht waar mvdende woont worden boodschappen thuis bezorgd. Kwestie van even Google gebruiken
Sheran schreef:Iedereen gaat er maar vanuit dat je een huis hebt waar een vriezer en een voorraad in past
Netwerk is overigens niet voor iedereen even makkelijk natuurlijk. Zeker niet als je net verhuisd ben of student bent en je vrienden elders heen zijn gegaan. Maar dan nog is er meestal wel een buurman of buurvrouw die, als je het ze vraagt, best wat wil halen. Je moet het alleen even (durven) vragen
Tiggs schreef:Sheran schreef:Iedereen gaat er maar vanuit dat je een huis hebt waar een vriezer en een voorraad in past
Netwerk is overigens niet voor iedereen even makkelijk natuurlijk. Zeker niet als je net verhuisd ben of student bent en je vrienden elders heen zijn gegaan. Maar dan nog is er meestal wel een buurman of buurvrouw die, als je het ze vraagt, best wat wil halen. Je moet het alleen even (durven) vragen
Ja dat bedoel ik
Ik ben ook geen type dat koffie gaat drinken met de buren, maar ik zou gerust wat boodschappen voor ze meenemen en andersom vermoed ik ook. Dat laatste is overigens niet nodig, omdat ik andere personen in een straal van 5 km heb die ik dat kan vragen. Daarnaast bezorgt picnic hier gelukkig
tokedri schreef:Tiggs schreef:Werken aan een netwerk, onderzoeken wat er bij jou bezorgt, dingen als soep en pasta op voorraad hebben, wat maaltijden in de vriezer.
Het leven kan zo makkelijk zijn.
Precies dat