Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:27

Mensen die in een online meeting zichzelf niet muten...ik hoor echoooooo. En als ik er wat van zeg, snappen mensen dit niet.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:30

Pandora2 schreef:
hagelslag schreef:
Ik word oud -O-

Ruilen ? <<)

Hmmm neeeeee nog niet _/-\o_

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:40

School die me vorig schooljaar de nieuwprijs heeft laten betalen voor tweedehands hotel- en kokskledij van mijn dochter,zo is gebleken.
Ik heb niet gevraagd om tweedehandskledij noch is daar iets via de school over vermeld.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:50

Oke lekker kansloos. Hebben we een meeting over stage voor mensen die al stage hebben of nog zoeken, is het een hele presentatie over stage zoeken. Ik had kunnen uitslapen :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 10:15

Nayomie schreef:
Mensen die in een online meeting zichzelf niet muten...ik hoor echoooooo. En als ik er wat van zeg, snappen mensen dit niet.

Ik ben altijd de meester muter in dit soort meetings _O-. Ben maar gestopt met moeite doen om het uit te leggen. Erg jammer alleen dat sommigen niet meer weten hoe ze hun microfoon weer aan moeten krijgen :')

Edit; ik erger me aan mijn rugpijn. Vannacht tot half 4 wakker gelegen mede vanwege de rugpijn. Maar eigenlijk geen geld om naar de osteopaat te gaan. Toch maar gebeld want dit is ook geen doen :(
Laatst bijgewerkt door Loeky01 op 07-09-20 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 10:23

Wij moeten op tijd komen maar niemand wordt de meeting ingelaten :’)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 10:41

Zertab schreef:
Marije_1997 schreef:
M'n werk, er zijn vrijdag allemaal dingen nota bene over mij op de mail gezet. Dat ik bijv ipv 4 5 dagen kan werken want dan graag het salaris om hoog. Heb duidelijk aangegeven waarom ik 32 uur werk. Meer kan ik gewoon niet aan. Ben er zo klaar mee bel me dan appelflap gewoon op m'n telefoon van joo dit en dit. Maar nee.

Ik ga in m'n pauze even bellen en vragen of me nummers door gestuurd kunnen worden en ze eventueel nog wat weten. Ik wil dit niet meer.

Maar dat is l*llig... zonder overleg even doorgeven dat je wel vijf dagen wil werken...

Ik vind 32 uur werken ook dikke prima. 40 uur zou ik ook niet trekken.

Ik ben er dan ook klaar mee en ga zoeken naar iets anders binnen de transport. En dat gaat deze week nog gebeuren. Dan werk ik wss wel 40 uur en meer, maar ik vind rond rijden heerlijk. Schermpje staren begint me de strot uit te komen (heb dit werk zo'n 2 jaar gedaan bij verschillende bedrijven)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 10:51

Aan mijzelf en mijn nieuwe baan. Ik ben zaterdag begonnen en ik vind dit werk niet leuk, mijn wasmachine heeft 2x gedraaid om de viezigheid en de stank uit mijn kleren te krijgen. En op het werk zelf is het druk, er zijn smalle paden en anderhalve meter afstand houden is niet mogelijk... Een van de collega's, slechthorend en ze had haar hoorapparaat niet in, stond op een gegeven moment op 15cm van mijn gezicht: huh wat? Wat zeg je?

En het lukt mij niet om de ballen te verzamelen om te bellen dat ik liefst direct al wil stoppen. Hier heb ik echt geen zin in...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-20 11:09

Echt doen Telpeva. Nu zit je nog in je proeftijd en kun je zonder opgaaf van reden direct vertrekken. Dat wordt na de proeftijd een stuk moeilijker (ofja.. dan heb je uitwerktijd).

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 11:53

Waarom laten mensen hun kat uit in de Xenos. En dan ook nog ongegeneerd roepen: "poes! Waar ben je?"

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 12:06

Benthhh schreef:
iirrssjjee schreef:
Spierpijn! Vrijdag weer voor het eerst een bodypump les gedaan sinds die hitte, maar heb nou al het hele weekend spierpijn, en zelfs vandaag nog :+

Oeeh Bodypump is zooo Nice!
Je merkt het alleen zooooooo snel wanneer je even niet geweest bent.

Ja zeker! I love it! Doe het echt graag en het liefste 3-4x per week. Maar het gaat nu echt ff niet, al 3 dagen uit de running zo :') Heb het echt 1/1,5 maand niet gedaan hiervoor haha

MalbecJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 12:09

iirrssjjee schreef:
Ja zeker! I love it! Doe het echt graag en het liefste 3-4x per week. Maar het gaat nu echt ff niet, al 3 dagen uit de running zo :') Heb het echt 1/1,5 maand niet gedaan hiervoor haha

Haha wauw dat is wel veel!

Ik ben net verhuisd dus zit nu bij een ander filiaal van mijn sportschool dus ik moet nog even goed uitproberen welke tijden passen in mijn ritme.
Zit nu op een keer per week die goed aansluit. Vind ik al heel fijn haha.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 12:10

Nayomie schreef:
Waarom laten mensen hun kat uit in de Xenos. En dan ook nog ongegeneerd roepen: "poes! Waar ben je?"

Omg, nee :') zo gek heb ik het in tijden niet gehoord!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 12:23

Brug heen open en nu terug sta ik ook weer voor open brug. Was ik nu met de auto had ik kunnen omdraaien en snelweg kunnen pakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 12:42

Telpeva schreef:
Aan mijzelf en mijn nieuwe baan. Ik ben zaterdag begonnen en ik vind dit werk niet leuk, mijn wasmachine heeft 2x gedraaid om de viezigheid en de stank uit mijn kleren te krijgen. En op het werk zelf is het druk, er zijn smalle paden en anderhalve meter afstand houden is niet mogelijk... Een van de collega's, slechthorend en ze had haar hoorapparaat niet in, stond op een gegeven moment op 15cm van mijn gezicht: huh wat? Wat zeg je?

En het lukt mij niet om de ballen te verzamelen om te bellen dat ik liefst direct al wil stoppen. Hier heb ik echt geen zin in...

Als het werk niet leuk is gewoon stoppen. Vooral als je jong bent, je moet iets doen wat je leuk vind. Ik heb ervaren dat er verwacht word dat je langere tijd bij het zelfde bedrijf moet zitten "anders ziet dat er niet zo" netjes" uit op je cv". Maar ik loop daar nu ook tegen aan. Werk 4 weken bij een bedrijf en heb zoiets van in wil helemaal niet op een kantoor werken. Dat had ik al voordat ik hier ging werken. Maar het is een bepaalde verwachting die mensen van je hebben ofzo

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-20 13:03

Dat ik vandaag een van mijn grote opdrachten bij mijn opleiding moet gaan kiezen en er maar een is waar ik heel enthousiast van wordt, maar het idee heb dat iedereen daarvoor gaat kiezen en er dus een grote kans is dat ik naast de pot pies -O-

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 13:05

Heerlijk weekend Texel gehad en moet zometeen naar huis. Zo geen zin in..

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 13:09

xPabloBokt schreef:
Dat ik vandaag een van mijn grote opdrachten bij mijn opleiding moet gaan kiezen en er maar een is waar ik heel enthousiast van wordt, maar het idee heb dat iedereen daarvoor gaat kiezen en er dus een grote kans is dat ik naast de pot pies -O-

Niet geschoten is altijd mis Pablo!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-20 13:10

Oh ja schieten ga ik sowieso, maar ik krijg er wel stress van haha :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 13:35

xPabloBokt schreef:

:') succes!

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 13:55

Man, wat kan je je aan jezelf ergeren zeg! Ik heb vandaag zeker al een 100 keer op de klok gekeken of ik niet al bijna klaar ben met werken :roll:

En ik erger me aan mn manager. Tijdens mijn sollicitatie heb ik duidelijk gemaakt dat ik geen interesse heb in zomervakantie en dus alleen losse dagjes op neem en met kerst vrij wil zijn.
Werkelijk alle aanvragen geeft tie commentaar op. Wordt er zo moe van. Ik voel me gewoon bezwaard om een dag vrij te nemen.
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 07-09-20 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-20 13:58

chanicha schreef:
xPabloBokt schreef:

:') succes!

Ik zit erin *\o/*

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 15:01

Yess klasse Pablo +:)+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 15:43

Dat ik er echt klaar mee ben. Ik moet nog 12 weken stage lopen en dan ben ik klaar met mijn HBO-opleiding, maar mijn stageverslag van vorige periode is met een 6 beoordeeld op basis van halfbakken feedback (en een deel wat gewoon niet waar is). Het is zo kneiter frustrerend dat ik bijna zou zeggen dat ik er mee stop en dat ik wel bij mijn oude bijbaan fulltime ga werken :roll: |o

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 15:53

Dat mensen TikTok-filmpjes maken en deze dan ook nog delen op Facebook en Instagram.