Ik heb in het kladblok in mijn telefoon een hele lijst met notities met allemaal cadeau ideetjes en wensen voor mijn lootje. Heb ik het altijd bij de hand als ik ergens ben Budget bijhouden ben ik ook niet zo goed in Maar ik vind het ook oprecht leuk om cadeautjes te kopen, leuker dan dingen voor mezelf.
Een doos is nog wel even een dingetje hier.. Vorig jaar had ik al ruim van te voren en hele grote doos klaar staan maar nu moet ik echt nog even op zoek
Pepperrr
Geplaatst: 18-11-19 22:50
Euh ja, ik zit ruim over budget maar vind toch nog zo karig Op de een of andere manier nog aan cadeautjes zien te komen dan hahahaha
Laatst bijgewerkt door Pepperrr op 18-11-19 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Linnie050
Geplaatst: 18-11-19 22:50
Shoppen moet ik nog doen.
Heb al wel een lijstje gemaakt Doos heb ik ook al.
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 18-11-19 22:52
Rebecca schreef:
Mijn bewindvoerder leest toch niet mee hier
Stuk
Roulette_
Geplaatst: 18-11-19 22:53
Budget, dat is toch zo’n ouderwets concept? Ik ga echt standaard over ieder budget heen, dus heb het in het algemeen maar opgegeven. Ben wel echt heel blij met wat ik tot nu toe geshopt heb
Voor mijn secret santa, ik hou normaal niet zo van smeerseltjes en luchtjes omdat ik bijna niet kan ruiken. Al is een geurkaars een top. Ik ben nu ook blij met een smeerseltje voor mijn hoofd, mijn huid is zo droog en aan het vervellen dat ik bijna mijn schedel krap
MarlonNaldo
Geplaatst: 18-11-19 23:05
Ik ben ook zo'n lootje die niet mega actief is. Sorry hiervoor.
Druk op werk, vant weeken een crematie gehad en vandaag een cursus Spaans begonnen.
Budget zit ik ook over ja... vind t knap als mensen t wel kunnen
Geen idee of ik actief of juist niet genoeg actief ben. Maar vind het juist wel leuk als mn ss een beetje zoekwerk heeft/doet. Kan hier wel alles neergooien met wat ik leuk vind maar dan is de verrassing ook weer weg toch
dieseltje09
Geplaatst: 18-11-19 23:29
Budget, budget, wat is dat? Kan je dat eten? Ook ik zit er dit jaar weer overheen
sinds ik weer aan het werk ben zo weinig tijd om hier wat te reageren, zo sorry voor de gene die mij heeft. je kan me ook altijd volgen via mijn Facebook of mijn werkfacebook van oosterhuis photography en via die weg meer informatie over mij verkrijgen. Ik doe wel mijn best hier zoveel mogelijk te praten haha
Doos? Check! Cadeautjes? Deels check, moet nog even geshopt worden. Inpakpapier? No check... Hint(s): Check!
Gimme_Joy
Geplaatst: 18-11-19 23:39
Poh ik vind het toch knap lastig te shoppen voor iemand die ik nog nooit irl heb gezien. Ervan uitgaande dat dat zo is natuurlijk (beetje mindf*cken mag best ). Heb precies 30 minuten doelloos met een leeg mandje door de A-C-Tion gelopen. Wel/niet/wel/niet/wel/niet... pffff
Budget ..dat is toch zoiets als proberen maar meestal niet lukken..zal voor mij nu ook gelden. Zoveel leuke dingen gezien en idd ook lijstje gemaakt met wensen dus als ik in de winkel ben en ik zie iets meteen even checken. Primark zul je mij niet in zien lootje dsat vind ik echt een verschrikkelijke winkel O..voor mijn ss de hond wil ook altijd wel verwend worden, speeltjes heeft hij alleen al genoeg maar lekkers is altijd welkom
J00P
Geplaatst: 18-11-19 23:54
Ik heb nu zoveel cadeautjes dat ik hoop dat de doos nog groot genoeg is
Ik ben dus altijd bang dat het over mij gaat als iemand iets post over niet actief of moeilijk lootje Ligt dat aan mij of hebben meer mensen hier last van
Marjo
Geplaatst: 19-11-19 00:13
pradadaan schreef:
Ik ben dus altijd bang dat het over mij gaat als iemand iets post over niet actief of moeilijk lootje Ligt dat aan mij of hebben meer mensen hier last van
Moeilijke lootjes bestaan niet is mijn mening. Uitdagende lootjes wel!
zorro
Geplaatst: 19-11-19 00:21
Ik ben ook al over het budget heen. Maar dat is normaal, ik krijg het bij Sint cadeautjes ook nooit voor elkaar om echt rond het budget uit te komen. En dat is ook niet erg.
Cadeautjes heb ik bijna compleet. Hint heb ik in gedachten, maar ik moet nog even bedenken hoe ik het uit ga voeren. Doos moet ik nog wel even zoeken..
Sneeuwneus
Geplaatst: 19-11-19 00:23
Ja.. het idee van een budget ging hier na het eerste cadeau al door de wc. Inmiddels verder geshopt en ik ben dik tevreden, alleen nog wat kleinigheidjes, de vulling en de doos. Nu maar hopen dat alles op tijd aankomt.