Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:moet een spanjaard een brandmerk hebben om een spanjaard te zijn?
Trui schreef:Mijn telefoon ligt als ik rij een uur lang in een koude kast... zo gaat ie in dat uur van 90% naar 0% door de kou. maar ik heb simpel weg geen zakken in alles zodat ik m bij me kan houden... maar derest van de dag met een lege telefoon op stal is ook niet echt best... wat moet ik met mn telefoon doen tijdens t rijden?
Pepperrr schreef:Ik overweeg een scooter aan te schaffen omdat dit financieel veel aantrekkelijker lijkt. Ik reis nu met OV. Afstand is echt niet te fietsen, dan ben ik minimaal een uur onderweg enkel.
Mag ik vragen hoeveel jullie kwijt zijn aan de aanschaf van een scooter (45km)? Heb je dit in 1x betaald, in termijnen? En aan de benodigdheden (slot/helm etc). En wat zijn de maandelijkse kosten?
Of raden jullie aan om te leasen?
Mag per pb natuurlijk!
Sheran schreef:Ik vraag me even iets af vol vooroordelen. Stel: je bent een Nederlandse vrouw (Ingrid de Boer) en wordt verliefd op een Marokkaanse man (Hamid El Aid). Zou je dan, als je gaat trouwen, de naam van je man aannemen?
Captain schreef:Sheran schreef:Ik vraag me even iets af vol vooroordelen. Stel: je bent een Nederlandse vrouw (Ingrid de Boer) en wordt verliefd op een Marokkaanse man (Hamid El Aid). Zou je dan, als je gaat trouwen, de naam van je man aannemen?
Zijn het fictieve namen?
Ik denk dat dat geheel aan de persoon ligt. Ik heb een Pakistaanse vriend en zou graag zijn achternaam hebben. Veel mooier dan mijn Hollandsche achternaam.
iirrssjjee schreef:Ik zag net twee nederlandse reclames en ben nu in discussie met mijn man
Eerst de reclame van sixt op die camping, dat er bij de receptie word gezegd dat de bedden niet zijn opgemaakt. Daarna van Andrelon zilver care dat Lotte zixh zo slecht voelt (:+)
Ik dacht dat het dezelfde acteurs waren. Mijn man vond overduidelijk van niet....
We kunnen het ook nergens vinden haha. Weet bokt het?
Het gaat om deze reclames.
Sixt;
https://youtu.be/fpGvfD5iIkA
Andrelon;
https://youtu.be/YMchrDQ3cBU