Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 21:18

Jemig jullie gaan echt hard :=

Mich dat lijkt me zo ideaal aan meisjes, jurkjes kunnen zo ongeveer tot in de eeuwigheid :D Hoewel korte broeken hier ook wel even meegaan, qua lange broeken nu wel richting 104 maar denk dat 92 korte broek ook nog wel past om dat smalle kontje, misschien zelfs 86 nog wel :+

Zomerjas heb ik van de week toevallig ff gepast, helaas hij past nog :D Voor de jongste moet ik nog ff kijken wat ik ook weer heb liggen. Volgende week is weer tweedehandsbeurs kleding en speelgoed hier om de hoek, dan kan ik weer los :):) Ben m’n shoppingbudget bij elkaar aan het sprokkelen door alle kleertjes die jongste niet meer past, te verkopen. En dat loopt best aardig moet ik zeggen! Veel Hema, Prenatal, Z8 en Tumble, maar mocht iemand hier nog iets zoeken in maat 50/56... Had stiekem echt veel :=

Zijn nog wel shirt en trui onderweg via MP. En net achter het net gevist voor een bloesje voor de oudste. Zara blijft hier lastig qua maat. Durf ik niet meer aan. Schoenen koop ik wel maten vooruit, sandalen niet.

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 21:21

Oh heerlijk Michelle, wat een dametje zo! Vanaf deze foto's zou je haar zo een jaar ouder schatten. Dat spijkerjasje is ook leuk!

Hier vandaag een heel vies meisje weer gekregen van t kdv, was er nog niet helemaal op bedacht dat ze buiten zou gaan spelen (lees: kruipen op straat). Hopelijk krijg ik dr roze bontjasje nog schoon en in t vervolg maar kleding aan wat vies en vuil mag worden.

Trouwens Lautje heerlijk zeg die foto van Juul vanmorgen! Het was ook gewoon geweldig weer, op t werk de hele dag buiten geweest met de cliënten, genieten!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 21:37

Al die sandaaltjes, daar mag ik voor de zomer ook nog voor kijken. Iemand een idee wat qua pasvorm bij de shoesme aansluit? Die zitten hem heel mooi namelijk :)

Ik ben gister naar een kinderkledingparty geweest van Kiddo, en heb een paar erg leuke dingen geshopt. Een mooi vest alvast voor de herfst (achterkant staat op de foto) dit is toevallig uit de oude collectie, maar de nieuwe collectie vond ik ook erg gaaf!
Niet de beste foto, maar voor het idee..

Afbeelding

En de folder van de zomercollectie:
https://www.calameo.com/read/004139578447ed352e20d
Laatst bijgewerkt door maessie op 26-02-19 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 21:40

Oeps emoe, dat is minder.

Spijkerjasje is vd Primark, via mp overgenomen heeeele tijd terug

@maessie, leuk geslaagd!
Er zijn ook sandaaltjes van shoesme zag ik.

Smallheal

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 21:53

Oeps emoe. Hier hebben ze reserve kleren als ze bang zijn dat de kleren vies gaan worden krijgt ze een setje van kdv aan terwijl ik al tig keer heb gezegd dat wat ze aan heeft/mee krijgt gerust vies mag worden of stuk mag gaan.

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:03

Smallheal schreef:
Oeps emoe. Hier hebben ze reserve kleren als ze bang zijn dat de kleren vies gaan worden krijgt ze een setje van kdv aan terwijl ik al tig keer heb gezegd dat wat ze aan heeft/mee krijgt gerust vies mag worden of stuk mag gaan.

Ohja dat is opzich wel fijn als ze er een klein beetje op letten. Maar kindje moet ook gewoon kunnen spelen natuurlijk! Ik was gewend om dl gewoon dr mooie kleertjes aan te doen want werd toch niet vies. Maar vond het ook wel weer grappig om dr met zwarte knieën op te halen, nieuwe fase. Ze vindt het ook echt heerlijk buiten :)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:10

Oh super leuke Zara & H&M bestellingen zie ik voorbij komen :D Ik ga ook eens kijken! Ik moet nodig wat nieuws voor E. ik word stok ongelukkig van haar kledingkast nu en kan steeds echt niks bedenken wat ik haar aan moet doen.

Michelle, wat een ontzettend lief outfitje. En wat een dame lijkt het al zeg! <3 Zo'n staartje doet ook zooooo veel! super lief! <3

Oei, Emoe. Dat is wel balen. Hopelijk wil het nog schoon!

Hier had ze vandaag haar eigen ideeën bij haar outfit := _O-

Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:18

Ooooh geweldig Limoen! Wat een portret zeg.

Synne vindt het buiten ook echt leuk, luistert natuurlijk voor geen meter, rent de hele speeltuin door, valt, staat op, valt, staat weer op. Vandaag ook in de tuin, heen en weer, naar binnen, naar buiten, soort hyper was ze.

Staartje vind ik ook echt leuk dat dat nu enigszins kan. Los is echt geen porum nu, dus wel leuk dat ik een beetje kan variëren.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:21

Hier is 't nog steeds te kort -O-

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:22

Leuke foto’s van die meisjes :) :)

Hier ook een echt buitenkind. Gaat het liefst elke dag naar buiten, maar met regen heb ik er zelf een hekel aan :o
Nu zegt ie elke ochtend: mooi weer buiten mama, som sijnt, nu naar speeltuin toe?
Dus ik breng heel wat uurtjes in de speeltuin door in deze dagen :+ En dan wordt hij heel erg vies, maar eigenlijk krijg ik alles ook wel weer schoon.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:24

Oh wat een mooi portretje Limoen :D Hoe groot is ze? Of is die hond zo reusachtig? :D

Ik vind ook dat er kleding is waar in gespeeld mag worden, maar oudste rolt momenteel graag van de berg af op de opvang en het zand laat ook vlekken achter die er niet meer uit gaan. Op zich niet erg, hoewel het ergens ook geen porum is om kind al met vlekken in zn broek die kant op te sturen, maar vind het nogal sneu voor het kind om in een natte broek te zitten spelen. Ze zijn daar hele dagen buiten en dan zit ie bij voorkeur dus op zo’n berg of in de zandbak. Wordt aardig koud en nat. Geef nu een regenbroek mee, maar die trekken ze dus niet aan... Ondanks herhaalde opmerkingen van ons. Dus dan toch liever dat ze een setje van de opvang zelf aan geven... Momenteel ook maar 1 paar schoenen wat past, hij hangt beetje tussen 2 maten in dus om daar nou nog schoenen voor te kopen... ze hebben laarzen maar die krijgt ie dus ook niet aan, dus zijn nu zn schoenen ook doorweekt en hebben we morgen een probleem :roll:

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:26

Haha ja ze is ook echt een portret :=
Dat tasje had ze al. Zei ze "Mooi tassie meeeee, mooi he mama?" En nu de hoed erbij en ze is helemaal verliefd _O- Ze zegt: "Muts ook op" :')

En meteen tuttig kijken he. Ze doet het helemaal zelf aan en mee etc. :') tuttig gezichtje erop en gaan.

Hier gelukkig krulletjes, want het is nog niet lang genoeg voor staartjes.. Duuuuuurt lang. Maar ach, krulletjes zijn ook mega schattig <3

Lief dat ze het buiten zo leuk vinden he!

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:27

Tamara schreef:
Oh wat een mooi portretje Limoen :D Hoe groot is ze? Of is die hond zo reusachtig? :D

Haha, het is wel een flinke hond ja :j 70cm schofthoogte ofzo.
E. is gewoon gemiddeld volgens mij. Geen idee eigenlijk, zal haar eens meten. Ze draagt kleertjes 80/86 en is 1 jaar en 8 maanden oud. :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:37

Geloof dat Synne gezegend is met dezelfde genen qua haar als ik. Groeit nu ineens zo snel. Mijn haar groeit ook echt met bijna 2cm per maand...

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:38

Dit was Noah vandaag trouwens. :)

Afbeelding
Afbeelding

Die foto’s met die hond! Zalig!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:41

*smelt*

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 08:35

Limoen en Michelle, wat staan de dames er weer briljant op! Zoveel haar heb we hier helaas echt niet al zijn staartjes niet direct iets dat ik na zou streven voor o :')

Noah is een lekker ding <3

Net de CarlijnQ sale bekeken, vond het niet heel geweldig en met name nog best fors geprijsd als je het vergelijkt met de sale die net vanuit alle winkels geweest is maar desondanks gezwicht voor de kikker sweater en het strongman korte broekje.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 08:56

Vond ik ook van de Carlijnq verkoop op vente, Mir. Ik wilde graag de strongman trui, maar die was er helaas niet.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 09:01

Noah ziet er weer knap uit Baloe!

Zag nog een leuk setje van Zara voorbij komen.

Limoen geweldig haha, echt een dametje!

Mir de kikkersweater blijft ook erg leuk dus ik snap dat je gezwicht bent!

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 09:05

Precies wat ik ook dacht bij carlijnq op vente! Ik vind de waterlelie bomber wel erg tof dus ik denk er nog even over :)

Wat een suuperlieve foto’s limoen <3

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-19 09:23

Ik vond het ook niet veel. Twijfel over de poedellegging. Maar Vente heeft nu ook Twinset en dan doe ik liever dat

Heb deze iig
Afbeelding

En twijfel over deze twee

Afbeelding
Afbeelding

Het is prachtig maar hoe praktisch is dit van zijde voor een peuter

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 09:53

Die rok zou ik wel aandurven maar dat jurkje zou ik laten denk ik (maar die vind ik sowieso al erggggggg zoetjes)

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 10:24

Haha goedkeurd door je moeder, lau. :D

CarlijnQ vond ik ook niet zo spannend.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 10:28

Ik denk er toch over om morgen even naar de uitverkoop bij het winkeltje van CarlijnQ te gaan. Ben vrij, en kan het laatste stuk met de metro.. Er zit een Yoghurt barn in de buurt wat ook leuk is met kind..

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 10:52

Zijn die CarlijnQ jumpsuits fijn? Lijkt me zo onhandig met de knoopjes aan de achterkant?