Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 08:15

hahahaha :D ja dat snap ik als je de hele week bijna de hele dag appt :P

zo blijkt maar weer, alles is persoonlijk.. :) Als iemand binnen 3 dagen af wil spreken dan vind ik dat heel gehaast en dan komt t op mij een beetje desperate over... :)

Toevallig wilde iemand dit weekend wat drinken maar ik liep nog op stal dus dat kwam echt niet uit. Als ik dan geen uitstel krijg tot wanneer het mij uitkomt, dan is het zo klaar... drammen voordat er uberhaupt iets begonnen is, is een slecht teken :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 08:25

Drammen vind ik ook niet oke :n Daar ben ik ook snel klaar mee.

Over het algemeen spreek ik ook wel graag snel af. Weken appen en er dan achter komen dat iemand in het echt helemaal niet mijn type is, vind ik zo zonde van mijn tijd :=

Hele dag door contact is leuk als het leuk is :D Maar geen verplichting. Maar een reactie na een dag.. dan ben je denk ik ook niet echt geïnteresseerd, want hoeveel moeite is het om even een reactie te sturen op iets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 08:26

Oh nee, drammen houd ik ook niet van, maar meestal gaat het dan gewoon vanzelf :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 08:30

Nou daar zeg je zowat Berdien (en volgens mij zei iemand anders dat ook al), ik kom er toch liever achter dat iemand niet bij mij past vóórdat ik afspreek... en soms duurt t wat langer voor iemands ware aard naar voren komt.. ik heb er dus niet zoveel problemen mee als het wat langer duurt..

En qua reactie... nee dat hoeft van mij inderdaad niet binnen een dag.. dat red ik zelf ook niet altijd en als ik te laat zou zijn met een antwoord op "lekker weertje vandaag he" (want iets heel substantieels kan het ook niet zijn in die fase :P ) en dan dus de handdoek in de ring gooit, dan is dat maar zo, maar dan was het toch al geen goede match.. :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 11:37

Als ik iemand echt leuk vind, dan maak ik wel tijd om te appen.
Moet zeggen dat ik met lang appen altijd wel 'bang' ben dat het tegen valt omdat je toch een bepaald beeld vormt van iemand.
Maar vaak valt het positiever uit dan ik dacht :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:17

Ja ik heb die ervaring niet :') half verliefd op de app - psychotische orthodoxe jood in het echt. |(

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:23

Mijn ervaring is bijna altijd; Hoe langer je appt met iemand, hoe meer je een beeld gaat vormen die vaak totaal niet klopt.

Voor mij is dus altijd, 1 week, maximaal 2 weken appen, dan moet er toch wel ontmoet worden.

Ik heb ook te vaak meegemaakt wat Lieveli zegt...
Prachtig romantisch beeld via de app van iemand, in het echt was het een halve gare.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:25

Fem schreef:
Mijn ervaring is bijna altijd; Hoe langer je appt met iemand, hoe meer je een beeld gaat vormen die vaak totaal niet klopt.

Precies dit :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:26

Die ervaring heb ik ook :j En misschien niet zozeer dat het niet klopt, maar je kunt iemand in je hoofd zoveel leuker maken dan dat hij (of zij) in het echt is. En hoe langer je appt, hoe meer verwachtingen je (al dan niet onbewust) krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:27

Dat dus :+

Met mijn vriend heb ik echt wel anderhalve maand ofzo geappt voor we elkaar zagen, in het begin vond ik het maar mwah, zeker toen hij vertelde over zijn situatie... Dacht meteen: die is uit op een lolletje.
Hoe langer het duurde hoe nieuwsgieriger ik werd en had ook niet langer moeten duren want dan had ik gezegd: nu of nooit.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:29

lieveli schreef:
Ja ik heb die ervaring niet :') half verliefd op de app - psychotische orthodoxe jood in het echt. |(

_O-

Ik heb juist al meerdere keren gehad dat de date leuker (en knapper) was dan ik over de app dacht :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:30

nou daarom wacht ik liever wat langer :')
Maar eigenlijk is het om t even.. ik heb na snel afspreken tegenvallers gehad, en na lang wachten..
Het valt eigenlijk gewoon altijd tegen :')
Ja en ik dan natuurlijk ook, zo is het ook weer :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:32

Haha Cer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:36

Berdien schreef:
Die ervaring heb ik ook :j En misschien niet zozeer dat het niet klopt, maar je kunt iemand in je hoofd zoveel leuker maken dan dat hij (of zij) in het echt is. En hoe langer je appt, hoe meer verwachtingen je (al dan niet onbewust) krijgt.

Ik geloof ook zeker dat dit onbewust gaat. Ik ga er zelfs al vanuit dat het tegenvalt en dan nog, valt het nog meer tegen :+

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 13:49

Ik hou er ook niet van te lang te wachten met afspreken. Ik vorm dan ook teveel zelf een beeld, maar was ook niet van het hele dagen appen.

Met mijn vriend was het ook eigenlijk langer dan normaal en zou het langer duren tot een spontane actie van hem om dan toch maar snel langs te komen (half uur rijden en hij had nog 2% batterij) dus heeft bij de benzinepomp onderweg een lader van iemand geleend om de weg verder op te kunnen schrijven _/-\o_

Nu spreken we elkaar eigenlijk wel tig keer per dag bellen/videobellen en appen waar ik anders echt een bloedhekel aan had.

En ben volgens mij gisteren 2 keer ten huwelijk gevraagd 8)7 maar heb gezegd dat ik dan eerst een ring wil ( zo een uit zo’n automaat want het gaat om het idee ) haha

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 18:00

Idem hier, ik spreek ook liever snel af. Men kan zich toch behoorlijk anders voor doen op zo'n app dan dat ze in het echt zijn en dan weet ik ook meteen wat voor vlees ik in de kuip heb. Ik heb wel graag duidelijkheid. Zo kan ik ook gewoon makkelijk overgaan naar de andere als het niets wordt.

Hier sinds 2 weekjes in een mega fijne relatie. Dit weekend wegens omstandigheden (was eerst niet gepland :P ) mijn ouders en broertje ontmoet en dat klikte ook goed. Ik ben dus benieuwd hoe alles evolueert. Tinder is toch nog goed voor iets. :')

Haha, klinkt leuk Thenexttry! Hopelijk komt ie dan snel met een ring aanzetten hé :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:09

Ik zit hier aan een wit wijntje te slobberen, met een reep chocolade op schoot en een brok in m'n keel. Kijkend naar de undateables.

#WhatTheFuckIsGoingOn?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:14

Twee mensen zielsgelukkig en helemaal verliefd omdat ze samen een appeltaart aan het bakken zijn:

"Waarom kan je zo goed appeltaarten bakken?"

"Omdat ik het appeltaartenbakkendiploma heb."

<3

Hoe lief wil je het hebben :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:16

Hahahaha! Geweldig!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:16

Ik wil ook zo'n date.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:17

Schattig hè, zo mooi <3

Sentimentele doos ben ik ook af en toe :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:19

Date 2:

"Zullen we samenwonen?"

Geweldig om te zien :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:20

Ahhhh wat lief zo onbevangen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:21

Ik kreeg een afgelebberde, verfrommelde en pootjes missende spin van Poes. Dat is pas ware liefde <3

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:26

karuna schreef:
Ahhhh wat lief zo onbevangen
Echt ja.

Ik ga mijn volgende lief ook verkering vragen met een ketting :j

Berdien schreef:
Ik kreeg een afgelebberde, verfrommelde en pootjes missende spin van Poes. Dat is pas ware liefde <3
Wat ontzettend attent van haar :j