Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:26

jaa dat is toch raar Silly.... als ik naar mezelf kijk, als ik iemand niet leuk vind dan ga ik niet 100 x appen op een dag of interesse tonen. het rare vond ik ook dat ik begon met ''heb je toevallig al plannen komend weekend?'' IEDEREEN weet dan dat er een grote kans in zit dat diegene gaat vragen of je iets wil gaan doen. hij reageerde met ''ja verjaardag vrijdag, verder nog niks nee''. Als je geen interesse had dan zou je wel verzinnen dat je het mega druk had...... hij hield het letterlijk open.. en toen vroeg ik dus of hij iets wilde doen en dan krijg je dit hahah

Silly1972

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:46

Apart inderdaad.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 13:26

Balen zeg, mannen zijn soms raar..

Hier is het alweer een jaar geleden dat mijn vriend heb leren kennen ! En nog steeds happy met mijn militair <3

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 08:23

wat gaat de tijd snel he Janinevv!

ik heb gister die jongen nog gesproken.. hij was weer enthousiast, reageerde weer snel en hadden een leuk gesprek. ik hou nu toch wel gepaste afstand omdat hij zo'n gemixte signalen geeft. ik wil niet verliefd worden en dan teleurgesteld worden, terwijl hij op het begin al duidelijk was. ik weet dat mijn ex in het begin ook de heletijd zei: ik hoef niks serieus, ik hoef geen vriendin. een maand later hadden we een relatie die 3.5 jaar geduurd heeft. dus alles kan... maar ik ga er niet op hopen/wachten

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 08:49

BlackBeautyZ schreef:
wat gaat de tijd snel he Janinevv!

ik heb gister die jongen nog gesproken.. hij was weer enthousiast, reageerde weer snel en hadden een leuk gesprek. ik hou nu toch wel gepaste afstand omdat hij zo'n gemixte signalen geeft. ik wil niet verliefd worden en dan teleurgesteld worden, terwijl hij op het begin al duidelijk was. ik weet dat mijn ex in het begin ook de heletijd zei: ik hoef niks serieus, ik hoef geen vriendin. een maand later hadden we een relatie die 3.5 jaar geduurd heeft. dus alles kan... maar ik ga er niet op hopen/wachten

Leuk!

Bij mij was het juist precies andersom, mn ex wou wel een relatie, etcetc, en uiteindelijk trok hij dat niet.

Ik heb nu meerdere gesprekken lopen, en vind t wel ff best, ga in juli toch een half jaar weg, dus ideaal is dat niet nu.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 13:17

Blackbeauty de tijd gaat inderdaad heel snel !

Ben benieuwd bij jou.

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 10:53

nou, afgelopen weekend heb ik hem opstap gezien. ik werd kei hard genegeerd door hem. :r hij vertrok voor mijn neus met een groepje om een after te houden. mijn vriendin vond hem zooo raaaar doen! je raad het al, ik kreeg 100 snapchats van hem die nacht nog. Nou nee bedankt. bye! 8)7

mijn beste vriendin heeft een vriend, daar weer een vriend van, appt mij nu. hij reageert alleen iedere keer binnen 1 minuut. wil TE graag afspreken. hij was vrijdag boos dat ik achter die ander aan ging en niet met hem mee ging afteren. ik ben al helemaal afgeknapt. ik las even een mannenpauze in. I need it _-:( _O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 12:42

Ik was heel leuk aan het chatten met iemand.. Maar nu heeft hij een foto gestuurd en nu twijfel ik heel erg. Voel me er een beetje oppervlakkig over maar ik kan er niet zoveel aan doen :+ . Hij heeft een goed lijf en qua innerlijk past het wel maar het is gewoon zijn gezicht dat best wel babyface is ofzo, met van dat haar waardoor ik denk dat hij snel kaal zal worden. een tikkeltje afknapper.

Maar het is tot nog toe behoorlijk vriendschappelijk dus als het niet groeit blijven we gewoon vrienden denk ik.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 13:27

Foto s zeggen echt niet alles
Gewoon wat gaan drinken ergens lan geen kwaad
Op basis van foto wilde ik ook date afzeggen
Dacht dat is lomp op t laatst .
Toch gegaan en t was erg gezellig.
Al paar maanden leuk nu

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 15:05

nee idd foto's zeggen echt niet alles...

ik moet zeggen dat ik ook een jongen gedate heb, waarvan ik al direct zei: hier zou ik in de kroeg noooooit op af stappen. en toch was hij kei leuk! gewoon een keer ergens gaan drinken, dan voel je al snel of het wat kan worden of niet.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 18:08

Als je toch al lekker aan het kletsen bent en alles klopt verder, dan gewoon eens wat gaan drinken en dan pas een oordeel vellen.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 11:23

Ja even wat drinken is wel lastig want hij zit nu in Denemarken en de komende twee maanden in Zuid Amerika. Meteen één van de redenen dat het wel klikt, hij reist ook graag 8-) .

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 16:39

Ahh oké, Hmmm dat is een dingetje ja.
Is wel een gemeenschappelijk iets, maar je moet wel tijd hebben om iets op te bouwen.

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 17:48

BlackBeautyZ schreef:
nou, afgelopen weekend heb ik hem opstap gezien. ik werd kei hard genegeerd door hem. :r hij vertrok voor mijn neus met een groepje om een after te houden. mijn vriendin vond hem zooo raaaar doen! je raad het al, ik kreeg 100 snapchats van hem die nacht nog. Nou nee bedankt. bye! 8)7

mijn beste vriendin heeft een vriend, daar weer een vriend van, appt mij nu. hij reageert alleen iedere keer binnen 1 minuut. wil TE graag afspreken. hij was vrijdag boos dat ik achter die ander aan ging en niet met hem mee ging afteren. ik ben al helemaal afgeknapt. ik las even een mannenpauze in. I need it _-:( _O-

het spelletje begint me nu duidelijk te worden. ik wilde iedere keer al kei snel duidelijkheid.... nu wil een kerel na 1 week appen duidelijkheid, ik knap er direct op af. na een week kan ik toch geen duidelijkheid geven. hallo ik ken je net. jaajaa ik begin het te leren _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 18:17

Haha ja is toch anders als het van een andere kant komt :P

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 21:04

BlackBeautyZ schreef:
BlackBeautyZ schreef:

het spelletje begint me nu duidelijk te worden. ik wilde iedere keer al kei snel duidelijkheid.... nu wil een kerel na 1 week appen duidelijkheid, ik knap er direct op af. na een week kan ik toch geen duidelijkheid geven. hallo ik ken je net. jaajaa ik begin het te leren _O-

Haha herkenbaar. Alleen ik wil duidelijkheid in ze zin van of iemand me nog wil zien of niet, ba een 1e date. Dat lijkt me wel vrij normaal om dat dan te weten toch?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 21:07

Er is een verschil in vragen of hij/zij nog een keer af wil spreken en in vragen hoe hij/zij zich voelt en of relatie erin zit.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 21:58

Silly1972 schreef:
Er is een verschil in vragen of hij/zij nog een keer af wil spreken en in vragen hoe hij/zij zich voelt en of relatie erin zit.

Kennelijk is die eerste vraag al eng ofzo, ik weet het niet. Maar ben nu niet echt per se op zoek naar een relatie, omdat ik in juli een half jaar weg ga.

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 22:00

Duidelijkheid of er een relatie inzit zal ik nooit vragen, je wilt elkaar immers toch eerst leren kennen.
Wel zou ik graag willen weten of er een vervolg inzit voor het daten, dan weet ik waar ik aan toe ben.

Hier inmiddels alweer 7,5 week happy met mijn lover <3
Afgelopen weekend voorzichtig gezegd dat ik verliefd ben en dat bleek wel wederzijds te zijn, al is hij nog voorzichtig ( teveel mee gemaakt met eerdere relaties)

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 22:16

j_nine schreef:
Duidelijkheid of er een relatie inzit zal ik nooit vragen, je wilt elkaar immers toch eerst leren kennen.
Wel zou ik graag willen weten of er een vervolg inzit voor het daten, dan weet ik waar ik aan toe ben.

Hier inmiddels alweer 7,5 week happy met mijn lover <3
Afgelopen weekend voorzichtig gezegd dat ik verliefd ben en dat bleek wel wederzijds te zijn, al is hij nog voorzichtig ( teveel mee gemaakt met eerdere relaties)

Leuk zeg! Nja kennelijk vinden de mannen die ik aantrek het al eng om wat af te spreken of duidelijkheid te geven over een vervolg. Want op de vraag of we elkaar nog een keer gaan zien antwoorden met Tuurlijk, en vervolgens met niks komen, of niet echt duidelijkheid geven als ik iets voorstel, vind ik allesbehalve duidelijk. En nee, die vragen komen niet direct achter elkaar aan

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 22:53

Dan heb je simpelweg niet de juiste mannen.
En ik heb denk ik dezelfde mannen hahahha

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 23:40

Silly1972 schreef:
Dan heb je simpelweg niet de juiste mannen.
En ik heb denk ik dezelfde mannen hahahha

Jaa ik blijf het bijzonder vinden. Maar ben er inmiddels ook wel vrij snel klaar mee als ze zo doen. Tis nu echt graag of helemaal niet. Ga straks toch lang weg, dus dan moet het echt goed zitten, of helemaal niet

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 23:54

Nou ik ga niet weg, maar ook bij mij is het graag of niet hoor.
Iemand die nauwelijks interesse toont ben ik snel klaar mee.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 08:50

Ah Janine, zo blij voor je. Zie op FB ook steeds fijne posts voorbij komen

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 09:14

Silly1972 schreef:
Nou ik ga niet weg, maar ook bij mij is het graag of niet hoor.
Iemand die nauwelijks interesse toont ben ik snel klaar mee.

Hier hetzelfde hoor :j

CarinaR schreef:
Ah Janine, zo blij voor je. Zie op FB ook steeds fijne posts voorbij komen

Dank je :)
Ben er ook heel blij mee, het is een lieve (jonge)man die het hart op de juiste plek heeft.