Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BlackBeautyZ schreef:wat gaat de tijd snel he Janinevv!
ik heb gister die jongen nog gesproken.. hij was weer enthousiast, reageerde weer snel en hadden een leuk gesprek. ik hou nu toch wel gepaste afstand omdat hij zo'n gemixte signalen geeft. ik wil niet verliefd worden en dan teleurgesteld worden, terwijl hij op het begin al duidelijk was. ik weet dat mijn ex in het begin ook de heletijd zei: ik hoef niks serieus, ik hoef geen vriendin. een maand later hadden we een relatie die 3.5 jaar geduurd heeft. dus alles kan... maar ik ga er niet op hopen/wachten
BlackBeautyZ schreef:nou, afgelopen weekend heb ik hem opstap gezien. ik werd kei hard genegeerd door hem.hij vertrok voor mijn neus met een groepje om een after te houden. mijn vriendin vond hem zooo raaaar doen! je raad het al, ik kreeg 100 snapchats van hem die nacht nog. Nou nee bedankt. bye!
![]()
mijn beste vriendin heeft een vriend, daar weer een vriend van, appt mij nu. hij reageert alleen iedere keer binnen 1 minuut. wil TE graag afspreken. hij was vrijdag boos dat ik achter die ander aan ging en niet met hem mee ging afteren. ik ben al helemaal afgeknapt. ik las even een mannenpauze in. I need it![]()
BlackBeautyZ schreef:BlackBeautyZ schreef:nou, afgelopen weekend heb ik hem opstap gezien. ik werd kei hard genegeerd door hem.hij vertrok voor mijn neus met een groepje om een after te houden. mijn vriendin vond hem zooo raaaar doen! je raad het al, ik kreeg 100 snapchats van hem die nacht nog. Nou nee bedankt. bye!
![]()
mijn beste vriendin heeft een vriend, daar weer een vriend van, appt mij nu. hij reageert alleen iedere keer binnen 1 minuut. wil TE graag afspreken. hij was vrijdag boos dat ik achter die ander aan ging en niet met hem mee ging afteren. ik ben al helemaal afgeknapt. ik las even een mannenpauze in. I need it![]()
het spelletje begint me nu duidelijk te worden. ik wilde iedere keer al kei snel duidelijkheid.... nu wil een kerel na 1 week appen duidelijkheid, ik knap er direct op af. na een week kan ik toch geen duidelijkheid geven. hallo ik ken je net. jaajaa ik begin het te leren
j_nine schreef:Duidelijkheid of er een relatie inzit zal ik nooit vragen, je wilt elkaar immers toch eerst leren kennen.
Wel zou ik graag willen weten of er een vervolg inzit voor het daten, dan weet ik waar ik aan toe ben.
Hier inmiddels alweer 7,5 week happy met mijn lover![]()
Afgelopen weekend voorzichtig gezegd dat ik verliefd ben en dat bleek wel wederzijds te zijn, al is hij nog voorzichtig ( teveel mee gemaakt met eerdere relaties)
Silly1972 schreef:Dan heb je simpelweg niet de juiste mannen.
En ik heb denk ik dezelfde mannen hahahha
Silly1972 schreef:Nou ik ga niet weg, maar ook bij mij is het graag of niet hoor.
Iemand die nauwelijks interesse toont ben ik snel klaar mee.
CarinaR schreef:Ah Janine, zo blij voor je. Zie op FB ook steeds fijne posts voorbij komen