Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharIsabella

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 19:38

Ik zoek nu iemand die ervaring heeft met een piercing tegen migraine :o
Helpt het, genas het goed dat soort vragen

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 19:48

CharIsabella schreef:

Ik heb sinds december vorig jaar 2 stuks. Is het bij mij helemaal over? Nee, dat niet. Maar het is voor 80% zeker wel verminderd. Als je weet wat de triggers zijn of er rekening mee kan houden, kan ik zeggen dat het voor de 100% zou kunnen werken.
Twijfel je of je het wilt nemen? Uiteindelijk is het enige wat je kan verliezen wat tijd en geld, maar ik zou het zeker doen :).

Het zetten was voor mij best pijnlijk, maar een goede piercer houdt daar rekening mee. Genezing duurt bij mij wel erg lang. Het is soms nog niet helemaal genezen en laatst nog een flinke ontsteking gehad, maar denk dat dit erg persoonsgebonden is. Houdt er wel rekening mee dat het slapen lastig gaat. Gebruik of een reiskussen oid. Ik heb gewoon een kommetje onder m’n hoofd gemaakt met m’n hand, dat ging ook prima.

Edit, stel je vraag eens hier: [MWS] [Info] Piercings, deel 18! . Hier zitten dacht ik meerdere mensen met een daith piercing ;)

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 12:12

Hoi! Ik zoek, ik zoek..
Een thermo shirt, die als een body zit.
Lijkt mij onwijs handig voor onder mijn uniform op werk, nu heb ik er een gewoon thermo shirt onder aan maar die blijft niet mooi in mijn broek zitten :+
Weet eigenlijk niet of het überhaupt bestaat, maar daarom dacht ik.. Wie niet waagt, wie niet wint!

Afbeelding
(in deze richting, met lange mouwen dan het liefste)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 14:02

Justme_Lisaa schreef:
CharIsabella schreef:

Ik heb sinds december vorig jaar 2 stuks. Is het bij mij helemaal over? Nee, dat niet. Maar het is voor 80% zeker wel verminderd. Als je weet wat de triggers zijn of er rekening mee kan houden, kan ik zeggen dat het voor de 100% zou kunnen werken.
Twijfel je of je het wilt nemen? Uiteindelijk is het enige wat je kan verliezen wat tijd en geld, maar ik zou het zeker doen :).

Het zetten was voor mij best pijnlijk, maar een goede piercer houdt daar rekening mee. Genezing duurt bij mij wel erg lang. Het is soms nog niet helemaal genezen en laatst nog een flinke ontsteking gehad, maar denk dat dit erg persoonsgebonden is. Houdt er wel rekening mee dat het slapen lastig gaat. Gebruik of een reiskussen oid. Ik heb gewoon een kommetje onder m’n hoofd gemaakt met m’n hand, dat ging ook prima.

Edit, stel je vraag eens hier: [MWS] [Info] Piercings, deel 18! . Hier zitten dacht ik meerdere mensen met een daith piercing ;)

Dankjewel :o ik moet eerst met m'n kno arts overleggen of ik dit mag laten zetten omdat ik voor een andere aandoening een injectie door mijn trommelvlies krijg :+

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 14:07

Cerosa schreef:
Hoi! Ik zoek, ik zoek..
Lijkt mij onwijs handig voor onder mijn uniform op werk, nu heb ik er een gewoon thermo shirt onder aan maar die blijft niet mooi in mijn broek zitten :+
Weet eigenlijk niet of het überhaupt bestaat, maar daarom dacht ik.. Wie niet waagt, wie niet wint!

[ [url=m/RdqdZP.jpg]Afbeelding[/url] ]

https://www.zalando.nl/topshop-sno-ther ... lsrc=aw.ds

Maar is dat niet onwijs onhandig als je naar het toilet moet?

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 15:09

Roodvos schreef:
Cerosa schreef:
Hoi! Ik zoek, ik zoek..

[ [url=m/RdqdZP.jpg]Afbeelding[/url] ]

https://www.zalando.nl/topshop-sno-ther ... lsrc=aw.ds

Maar is dat niet onwijs onhandig als je naar het toilet moet?

O top, thanks! Deze ziet er in ieder geval warm uit.
En wat het toilet betreft.. Vaak zitten er drukknoopjes aan de onderkant, dat scheelt weer :j

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:10

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 21:44

Ik ben ook op zoek!
Voor een grapje/klein kado ben ik op zoek naar sokken met print van auto's. Het liefst voor een klein prijsje. Bij happy socks helaas niks..

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 09:42

Dankje. De 2e en 3e link is wel wat ik zoek. Denk alleen dat het met verzendkosten niet een klein grapje meer wordt... maar ben bang dat het in de winkels lastig te vinden is.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 09:54

Die 3e link word bijna 12 euro en die andere iets meer.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 19:53

Dank daffodil

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 19:58

Chantalla schreef:
Dankje. De 2e en 3e link is wel wat ik zoek. Denk alleen dat het met verzendkosten niet een klein grapje meer wordt... maar ben bang dat het in de winkels lastig te vinden is.

Aliexpress? Of heb je ze snel nodig?

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 20:14

Pepperrr schreef:
Chantalla schreef:

Aliexpress? Of heb je ze snel nodig?

Dankje! Dat is nog wel een goede optie zie ik, alleen heb ik ze het liefst over twee week in huis. Heb besloten het eerst even anders te doen, maar ik zal het onthouden!

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 00:34

Voor nieuwjaar ben ik op zoek naar een webshop (of winkel in Amsterdam/Amstelveen) die fijne dieren-/unicorn onesies verkoopt. Fijne, als in kwalitatief goede onesies die niet eigenlijk net te kort zijn in de lengte van kruis naar schouder :)) (primark geen goede ervaring mee haha). Wie o wie kan me helpen :D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 17:00

Haha geen idee, sorry :D Primark? Feestwinkel?

Ik zoek een kleine, lichte, niet te dure laptop die daadwerkelijk bedoeld is om te verplaatsen. De mijne houden het steeds maar 2 jaar omdat ze toch echt te slap blijken voor intensief gebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 17:40

Lola&Liza hadden vorig jaar unicorn onesies in het assortiment, kijk daar eens anders?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:38

Sheran schreef:
Haha geen idee, sorry :D Primark? Feestwinkel?

Ik zoek een kleine, lichte, niet te dure laptop die daadwerkelijk bedoeld is om te verplaatsen. De mijne houden het steeds maar 2 jaar omdat ze toch echt te slap blijken voor intensief gebruik.

Als ik je eisen hoor zou ik echt voor een MacBook Pro gaan, ook al is een van je eisen ‘niet de duur’. Gemiddeld gezien gaan ze een stuk langer mee vergeleken met een Google of Windows laptop (dus per jaar zijn ze dan weer minder duur) en kunnen ze (zelfs met mindere specs vergeleken met een Windows) erg zware taken aan. Heb er zelf een op m’n werk (goedkoopste 13” model) en die doet het meer dan prima. Mijn eigen (13” top of the line van 2017) is nog beter (en dus beter geschikt voor video bewerken) maar wel duurder. Wat wil je ermee doen?

@varekaj: ik ga eens kijken! Iemand anders nog andere opties wellicht? Ik kwam ook onesieskopen.nl tegen maar op sommige modellenfoto’s zitten die onesies bij die slanke dames al helemaal omhoog gekropen dus ik ben skeptisch haha

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:41

Dank je voor je tip! Ik heb hem vooral voor school nodig. Ik ben docent. Hoeft dus geen zware taken aan te kunnen, maar wel filmpjes, extern bureaublad, redelijk wat opslag :)

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:47

Sheran schreef:
Dank je voor je tip! Ik heb hem vooral voor school nodig. Ik ben docent. Hoeft dus geen zware taken aan te kunnen, maar wel filmpjes, extern bureaublad, redelijk wat opslag :)

Dan heb je denk ik geen pro nodig inderdaad. Misschien een air? Of een MacBook (als je 11” genoeg vindt). Het goedkoopste basismodel heeft maar 128gb maar via Apple.com kan je m upgraden naar meer opslag. Mijn baas heeft een air en die heeft ook nooit problemen met filmpjes of extern bureaublad, kan best zware taken aan en die dingen gaan (van wat ik op me heen hoor en ervaring met m’n eigen MacBooks) zo’n 5-6 jaar mee (en worden gewoon door Apple softwarematig ge-update). Ken ook wat mensen die gewoon de Adobe suite op hun laptops gebruiken en die zijn best zwaar :)

Misschien kan iemand anders een Windows alternatief geven zodat je goed kan vergelijken, gezien ik wel wat biased ben omdat ik Apple gewoon een heel fijn merk vind haha. Sowieso goede computers!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 20:51

Ik zoek iemand die nog contact heeft met ooit-bokker Joolien. Ze was gekend van het stormchasen.

Zat zonet naar het nationale journaal te kijken, ze hadden een item over de belgische voetballer Desser die bij Heraklion speelt van Almelo. Tijdens het stukje stond hij even met een meid te praten en volgens mij was dat dus Joolien :D
Iemand die haar kan melden dat ze kort te zien was op de Belgische nationale tv op zender VTM?

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 20:59

Varekaj schreef:
Ik zoek iemand die nog contact heeft met ooit-bokker Joolien. Ze was gekend van het stormchasen.

Zat zonet naar het nationale journaal te kijken, ze hadden een item over de belgische voetballer Desser die bij Heraklion speelt van Almelo. Tijdens het stukje stond hij even met een meid te praten en volgens mij was dat dus Joolien :D
Iemand die haar kan melden dat ze kort te zien was op de Belgische nationale tv op zender VTM?

Je kan haar via stormchase op fb wel bereiken denk ik :) even in spoiler
Spoiler:
Happystormchaser is haar pagina op Facebook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 20:59

Ik kan me niet voorstellen dat zij dat zelf niet weet als ze in de media komt en buiten dat heeft ze gewoon nog hetzelfde account, maar een andere naam.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 21:00

Ik heb via iused een tweedehands MacBook, ideaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 21:05

Het was een achtergrondstukje in een interview van 10 minuten waar zij misschien 30 seconden in te zien was?
Je weet nooit of net dat stukje eruit geknipt wordt of niet natuurlijk.

Thx voor de link!