Helpt het, genas het goed dat soort vragen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharIsabella schreef:Ik zoek nu iemand die ervaring heeft met een piercing tegen migraine![]()
Justme_Lisaa schreef:CharIsabella schreef:Ik zoek nu iemand die ervaring heeft met een piercing tegen migraine![]()
Ik heb sinds december vorig jaar 2 stuks. Is het bij mij helemaal over? Nee, dat niet. Maar het is voor 80% zeker wel verminderd. Als je weet wat de triggers zijn of er rekening mee kan houden, kan ik zeggen dat het voor de 100% zou kunnen werken.
Twijfel je of je het wilt nemen? Uiteindelijk is het enige wat je kan verliezen wat tijd en geld, maar ik zou het zeker doen.
Het zetten was voor mij best pijnlijk, maar een goede piercer houdt daar rekening mee. Genezing duurt bij mij wel erg lang. Het is soms nog niet helemaal genezen en laatst nog een flinke ontsteking gehad, maar denk dat dit erg persoonsgebonden is. Houdt er wel rekening mee dat het slapen lastig gaat. Gebruik of een reiskussen oid. Ik heb gewoon een kommetje onder m’n hoofd gemaakt met m’n hand, dat ging ook prima.
Edit, stel je vraag eens hier: [MWS] [Info] Piercings, deel 18! . Hier zitten dacht ik meerdere mensen met een daith piercing
Cerosa schreef:Hoi! Ik zoek, ik zoek..
Een thermo shirt, die als een body zit.
Lijkt mij onwijs handig voor onder mijn uniform op werk, nu heb ik er een gewoon thermo shirt onder aan maar die blijft niet mooi in mijn broek zitten
Weet eigenlijk niet of het überhaupt bestaat, maar daarom dacht ik.. Wie niet waagt, wie niet wint!
[ [url=m/RdqdZP.jpg]Afbeelding[/url] ]
(in deze richting, met lange mouwen dan het liefste)
Roodvos schreef:Cerosa schreef:Hoi! Ik zoek, ik zoek..
Een thermo shirt, die als een body zit.
Lijkt mij onwijs handig voor onder mijn uniform op werk, nu heb ik er een gewoon thermo shirt onder aan maar die blijft niet mooi in mijn broek zitten
Weet eigenlijk niet of het überhaupt bestaat, maar daarom dacht ik.. Wie niet waagt, wie niet wint!
[ [url=m/RdqdZP.jpg]Afbeelding[/url] ]
(in deze richting, met lange mouwen dan het liefste)
https://www.zalando.nl/topshop-sno-ther ... lsrc=aw.ds
Maar is dat niet onwijs onhandig als je naar het toilet moet?
Caira schreef:https://hypostore.nl/whis-oortje.html?g ... tLEALw_wcB
De naam van dit oortje zodat ik het bij Ali kan bestellen
Pepperrr schreef:Chantalla schreef:Dankje. De 2e en 3e link is wel wat ik zoek. Denk alleen dat het met verzendkosten niet een klein grapje meer wordt... maar ben bang dat het in de winkels lastig te vinden is.
Aliexpress? Of heb je ze snel nodig?
Sheran schreef:Haha geen idee, sorryPrimark? Feestwinkel?
Ik zoek een kleine, lichte, niet te dure laptop die daadwerkelijk bedoeld is om te verplaatsen. De mijne houden het steeds maar 2 jaar omdat ze toch echt te slap blijken voor intensief gebruik.
Sheran schreef:Dank je voor je tip! Ik heb hem vooral voor school nodig. Ik ben docent. Hoeft dus geen zware taken aan te kunnen, maar wel filmpjes, extern bureaublad, redelijk wat opslag
Varekaj schreef:Ik zoek iemand die nog contact heeft met ooit-bokker Joolien. Ze was gekend van het stormchasen.
Zat zonet naar het nationale journaal te kijken, ze hadden een item over de belgische voetballer Desser die bij Heraklion speelt van Almelo. Tijdens het stukje stond hij even met een meid te praten en volgens mij was dat dus Joolien![]()
Iemand die haar kan melden dat ze kort te zien was op de Belgische nationale tv op zender VTM?