Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:Wat een ontzettend leuk blousje die 1e!
Waar heb je die gekocht?
Ziet er netjes uit hoor!bij wat voor bedrijf heb je een gesprek?
Emmarosaly schreef:Hoi! Een tijdje niet gepost, maar nu het volgende:
Ik heb a.s. vrijdag een 2de sollicitatiegesprek. Dus vandaag even naar de zara en h&m geweest. Ik heb onderstaande setjes gekocht en het witte blousje ook in het zwart. Nu heb ik alleen maar nette zwarte schoenen dus neig ik eerder naar de zwart met groene combi. Wat vinden jullie? En ik doe ook nog een jasje erover, maar die trek ik uit als het gesprek begint, denk ik. Of zal ik het zonder jasje doen (ook zwart). Zo lastig!
[ [url=m/7X8FCg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UIttQO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ps. Let niet op mijn sokken
Emmarosaly schreef:Hoi! Een tijdje niet gepost, maar nu het volgende:
Ik heb a.s. vrijdag een 2de sollicitatiegesprek. Dus vandaag even naar de zara en h&m geweest. Ik heb onderstaande setjes gekocht en het witte blousje ook in het zwart. Nu heb ik alleen maar nette zwarte schoenen dus neig ik eerder naar de zwart met groene combi. Wat vinden jullie? En ik doe ook nog een jasje erover, maar die trek ik uit als het gesprek begint, denk ik. Of zal ik het zonder jasje doen (ook zwart). Zo lastig!
_Friemel schreef:Emmarosaly schreef:Hoi! Een tijdje niet gepost, maar nu het volgende:
Eerste! Staat je geweldig! Als het redelijk weer is dan blazer als je jas gebruiken, anders zonder blazer
wiebke schreef:Mooie outfits!
Ik heb wel een beetje een soort van probleem. Mijn zwangerschapsjeans is nog niet binnen en mijn gewone jeans past echt niet meer lekker. Voorlopig dus maar leggings met jurkje ofzo..
Davinia_ schreef:xSannee schreef:Lekker op de sokjes... maar een nieuw jurkje
(Toch maar op zoek naar de perfecte panty dus)
[ [url=m/nZ01xT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die is leuk! Waar is die van?
Ik wil ook wat meer jurkjes dragen deze winter dus hoop dat ik vandaag kan slagen, want ga even de stad in.