Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Over de duiven zonder tenen: Volgens mij zie je die alleen in steden waar trams/trolley bussen rijden. Ze gaan op de bovenleidingen zitten..
Weet niet of dit de waarheid is, maar in bijvoorbeeld Groningen hebben de duiven al hun tenen nog.
Mariska_28 schreef:Over de duiven zonder tenen: Volgens mij zie je die alleen in steden waar trams/trolley bussen rijden. Ze gaan op de bovenleidingen zitten..
Weet niet of dit de waarheid is, maar in bijvoorbeeld Groningen hebben de duiven al hun tenen nog.
Amy schreef:Ik vraag me af hoe andere ruiters hun rijbroek dragen aan de onderkant... Broek bij de sokken in of over de sokken heen?
Het gaat bij mij altijd zo k*t zitten, opgepropt in m'n laarzen. Sta altijd vijf minuten te prutsen voor t een beetje fatsoenlijk zit.