Maar natte honden, nee... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mariska_28 schreef:Over de duiven zonder tenen: Volgens mij zie je die alleen in steden waar trams/trolley bussen rijden. Ze gaan op de bovenleidingen zitten..
Weet niet of dit de waarheid is, maar in bijvoorbeeld Groningen hebben de duiven al hun tenen nog.
Mariska_28 schreef:Over de duiven zonder tenen: Volgens mij zie je die alleen in steden waar trams/trolley bussen rijden. Ze gaan op de bovenleidingen zitten..
Weet niet of dit de waarheid is, maar in bijvoorbeeld Groningen hebben de duiven al hun tenen nog.
het kan zo simpel zijn als een draadje wat in de poot snijd en een ontsteking veroorzaakt of zoals in de link staat een ontsteking dat gaat zweren. Ik heb wel wat duiven met rare poten gezien, onder andere een soort klompvoeten en de enige oplossing is dan ook om het af te binden zodat het de duif niet meer in de weg zit. Gelukkig kunnen vogels zich prima redden met 1 poot zolang het geen jagers zijn.
. Geen idee hoe hij aan die geur kwam, babyolie hebben we niet hier namelijk. Mariska_28 schreef:Over de duiven zonder tenen: Volgens mij zie je die alleen in steden waar trams/trolley bussen rijden. Ze gaan op de bovenleidingen zitten..
Amy schreef:Ik vraag me af hoe andere ruiters hun rijbroek dragen aan de onderkant... Broek bij de sokken in of over de sokken heen?
Het gaat bij mij altijd zo k*t zitten, opgepropt in m'n laarzen. Sta altijd vijf minuten te prutsen voor t een beetje fatsoenlijk zit.
Kan iemand mij uitleggen waarom het overgrote deel van de paardenmensen de sokken OVER de paardrijbroek draagt? Ik bedoel, bij een spijkerbroek doen we ze er toch ook niet overheen