Moet ik ook een kast erbij mijn kast zit vol wat jars betreft, mag er nog 1 van mezelf het volgende kwartaal, de Flowers in the Sun, maar eerst opmaken voordat er nieuwe in past.
Wow, goed bezig Sylvia, welverdiend . Jij ook Raaj!
Erg is dat he Muppet! Ik vind die van Goose ook echt bizar hard gaan... Gewoon nóg een tandje harder dan die van BBW... Denk ook niet dat ik nog tumblers van Goose ga nemen, eerst even een normale kaars proberen .
Hier staat nu ook een kaars aan na een paar dagen afkicken.. Maar mn ogen zijn zo zwaar dat ik niet denk dat ik nog wakker blijf tot ie gepoold is . Baja van BBW staat aan, dus wil 'm eigenlijk wel uitblazen voordat mn ogen doei zeggen, anders heb ik morgen niks meer .
Century
Geplaatst: 30-04-16 22:54
Goed bezig Sylvia!
Ik heb een kleine bestelling gedaan bij PS, nu er nog wat korting was. Nog wat grotere bestellingen wil ik eind van deze maand doen als mijn openstaande tegoeden overgemaakt zijn . Verder moet ik het hier even mee doen. Gelukkig heb ik nog best veel om lekker te branden!
Magnolia Moonflower Neroli Chamomile Blue Lagoon Fresh Linen Linen Breeze Tablet Golden Harvest Cotton Fresh Aroma Moods Cotton Blossom
Ik zou toch nog eens een blokje proberen op je nieuwe brander Anc, want volgens mij is het echt wel een geurtje waar je van kan genieten.. Bos, hout, af en toe een zoete toon erdoor.. Instant herfst! Geen kots-geurtje
Ik heb hem op mijn elektrische brander gehad en rook de geur heel goed. Vind hem gewoon niet lekker
Yv_
Geplaatst: 01-05-16 14:51
Oooooh okee. Ik dacht dat ie niet lekker gebrand had, vandaar dat ik zei probeer nog eens op je nieuwe. Zonde hoor! Maar kan natuurlijk, smaak is gelukkig verschillend .
Ik ben si ds vandaag aan de gay-smoker . Heb al een voordeel ontdekt: kaarsen blijf ik gewoon ruiken tijdens het hijsen . Nu nog ff het inhaleren onder de knie krijgen zodat ik niet meer hoest .
Nog keertne Baja aangezet, gister toch maar uitgeblazen en dus klein beginnend tunneltje. Maar nu weer goedgekomen .
Nope, al geprobeerd doet ie niet, maargoed... Zo'n hele grote ramp vind ik het ook niet hoor. Heb er toch nog 2 staan
Skessa_
Geplaatst: 01-05-16 19:32
Zo.. Yankee kan wel poolen hoor
Ik was "eventjes" in slaap gevallen en had m met jas en lid aan laten staan. Hij heeft nog nooit zo sterk geroken
BeFunny
Geplaatst: 01-05-16 21:01
Hier staat picket fence op heerlijk. Heb een dag achter rug verschrikkelijk. Ben weer aangereden. Als het me niet zelf was overkomen zou ik denken dat het een grap was. De politie zat al achter de motor driewieler aan. Politie in burger kleding. Ze vroegen naar mijn verhaal maar omdat het een lastig kruispunt was gaf ik aan dat het een ongeluk was. Maar ik wel het idee had dat meneer mij wel al zag en toch gas gaf. Zegt de politie nou meneer was fout die wilde mij de schuld geven, want die reed door rood. Meneer moest eigenlijk een schade formulier invullen omdat mijn e bike stuk is natuurlijk maar hij wil het zelf vergoeden. Daardoor is meneer onder zijn proces verbaal uit gekomen hoe dat kan geen idee, hij reed namelijk te hard. door rood en reed mij aan op het zeebrapad. Mijn hondje zat voor in het mandje die mankeert niks. Mijn vriend reed op de scooter achter mij en de Politie heeft dus alles gezien. Maar meneer heeft geen boete of proces gehad. Maar gelukkig ben ik verder niet gewond. Maar de fiets zou morgen mee gaan op vakantie grrrmbl..
Het verven is af gekomen. Nu nog een laatste avond branden, had ik wel verdient.
Skessa_
Geplaatst: 01-05-16 21:06
Oh jeetje wme, wat een verhaal
Pijn gedaan?
_sylvia_
Geplaatst: 01-05-16 21:10
Got wat een verhaal hopelijk wordt je fiets vergoed! Balen hoor, misschien dat je fietsmaker een leenfiets heeft? Heb je de fiets verzekerd?