Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:22

Free2 schreef:
Hahaha nou het luchtte vast op om dat te sturen, zo te horen zit het je al wat langer dwars :=

In het kort, ja. :+

En normaal gesproken zou ik mij schuldig voelen en boos op mijzelf zijn dat ik zo fel gereageerd heb, maar in dit geval niet. :P Nu verder on topic.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:23

Sannert schreef:
Ik kan vreselijk boos worden op de manier waarop vriend dingen anders doet dan ik. Bijv. de afwas, ik doe eerst de glazen, dan bestek, borden, ketels en pannen. Hij smijt gewoon alles in het water en stapelt het dan heel onlogisch op het droogrek. Of handdoeken opvouwen, dat doet hij ook anders dan dat ik het doe. En dochter aankleden. Eerst de broek en dan de sokken. Doe toch *$&#&@ eerst die sokken aan dan zitten die niet dubbel onder de broek en gaat de broek ook makkelijker aan. En stofzuigen met de franse slag.
ooh en speelgoed opruimen. Hij flikkert alles in de kist. Zodat het amper past. Als je het logisch doet heb je plaats over.
:roll:
En zo kan ik nog wel even doorgaan. :')
Maar ik zeg er maar niks meer van. Kijk de andere kant op als hij bezig is, ben blij dat hij af en toe iets doet. :')

Zoiets vind ik nou echt gezeur. Als je nou voortaan gewoon alles zelf doet en hem lekker op de bank laat liggen, dan heb je er geen last meer van.
Laatst bijgewerkt door Bloodymary op 12-10-15 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Raja

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:26

Oh, met de katten..
Dat doe ik ook :')
En dan liggen ze super lief te slapen en dan MOET ik ze aaien :')
Vinger in mondje als ze gapen...

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:27

Anoniem schreef:
In 't kader der confessions van het slapende dieren wakker maken;

ik vind het altijd zo leuk om wanneer de kat zich helemaal uitgebreid aan het wassen is (neemt meneer ook uitgebreid de tijd voor) dan extreem te kriebelen waar ie net heeft gewassen, simpelweg vanwege het feit dat ie dan stopt, me aankijkt en héél diep zucht alsof ie wil zeggen 'mens. nu moet ik opnieuw beginnen.' En dan begint ie dus ook daadwerkelijk weer opnieuw _O- Zo kan ik me wel de avond vermaken hoor :')

Niets zo leuk als je huisdieren een beetje pesten. Vooral bij katten want die hebben nu eenmaal niet het grootste gevoel voor humor.

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:37

Mijn katten hebben voldoende speelgoed, maar toch heb ik extra besteld. Nu ik zie dat ze er heel gelukkig mee zijn vind ik het het geld wel waard. Maar mijn familie verklaard me voor gek :P

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:42

Bloodymary schreef:
Sannert schreef:
Ik kan vreselijk boos worden op de manier waarop vriend dingen anders doet dan ik. Bijv. de afwas, ik doe eerst de glazen, dan bestek, borden, ketels en pannen. Hij smijt gewoon alles in het water en stapelt het dan heel onlogisch op het droogrek. Of handdoeken opvouwen, dat doet hij ook anders dan dat ik het doe. En dochter aankleden. Eerst de broek en dan de sokken. Doe toch *$&#&@ eerst die sokken aan dan zitten die niet dubbel onder de broek en gaat de broek ook makkelijker aan. En stofzuigen met de franse slag.
ooh en speelgoed opruimen. Hij flikkert alles in de kist. Zodat het amper past. Als je het logisch doet heb je plaats over.
:roll:
En zo kan ik nog wel even doorgaan. :')
Maar ik zeg er maar niks meer van. Kijk de andere kant op als hij bezig is, ben blij dat hij af en toe iets doet. :')

Zoiets vind ik nou echt gezeur. Als je nou voortaan gewoon alles zelf doet en hem lekker op de bank laat liggen, dan heb je er geen last meer van.

No sh*t sherlock. :roll: Daarom heet het ook een confession.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:43

Ik weet nog die keer dat mijn vriend besloot het kattenluikje dicht te maken met huishoudfolie om daarna de katten de schrik van hun leven te bezorgen... De eerste kat vloog vol tegen het huishoudfolie aan, maar de tweede kat was slimmer, die vloog met gestrekte nagels het Luik door waardoor ze het folie scheurde...

Confession: het was sneu maar ook best grappig :').

Confession 2: mijn egeltjes moeten nog wel eens in bad, maar het vrouwtje is erg vlug en die spring dan ook vaak zo snel mogelijk weer uit bad :').
Aangezien ze dan vaak al nat, glibberig en glad is... en ze ook nog eens hele scherpe stekels heeft, duw ik haar vaak weer terug door met mijn hand tegen haar buikje te drukken.. het komt dan nog wel eens voor dat mevrouw haar balans verliest en omvalt en dan kopje onder gaat... en die blik die ze mij dan geeft :').
Diva Beyoncé is er niets bij :') _O-
Echt zo van: halloooo, wat zit jij aan mij???? Ik wil er uit en jij hoort op mijn bevelen te reageren ja?? :')
Het mooie is dat die blik ook vaak nog gepaard gaat met veel beledigd gepiep en gebrom :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:49

Ga ik weer over die jongen _O- Ben hem aan het stalken met nutteloze berichtjes (waar hij uiteraard niet op reageert) omdat ik vind dat hij extreem overtrokken aan het reageren is :Y) Wie is hier nou de drama queen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:50

_O-
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 12-10-15 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:51

Emmaa_ schreef:
Ga ik weer over die jongen _O- Ben hem aan het stalken met nutteloze berichtjes (waar hij uiteraard niet op reageert) omdat ik vind dat hij extreem overtrokken aan het reageren is :Y) Wie is hier nou de drama queen :')

Jij :')
Laat hem toch, geen woorden meer aan vuil maken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:52

M_D_H schreef:
Emmaa_ schreef:

Jij :')
Laat hem toch, geen woorden meer aan vuil maken :')

Haha ik ben hem maar wat aan het plagen, hij is aan het werk en ik weet dat hij toch nog wel wilt afspreken.. Hij wou gewoon even een punt maken over drama creëren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:56

M_D_H _O-

Dat met huishoudfolie voor het kattenluikje heeft m'n vriend bij de kitten van z'n ex ook gedaan :')
Bij de hond van m'n ouders kan hij er ook wat van: "geef eens je elastiekje" "hoezo?" "ja gewoon, ik wil iets grappigs doen", Had 'ie de oren van de hond aan elkaar geknoopt met mijn elastiekje :') Of hij heeft een hondensnoepje in z'n hand en een flessendop in z'n andere hand, doet alsof hij het snoepje gooit maar gooit eigenlijk de flessendop waardoor de hond toch iets ziet en hoort vallen, maar natuurlijk niet ruikt :') Die kop van de hond als hij na er na 10 minuten zoeken echt helemaal niks meer van snapt

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:56

Misschien moeten we een 'we mishandelen onze dieren'-topic maken, genoeg stof zo te zien :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:58

Mijn pa roept dan altijd: had de kat maar een ander beroep moeten uitkiezen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:58

vuurneon schreef:

Beetje soortgelijk wat m'n vriend roept :') Die zegt doodleuk 'hier word je voor betaald hoor.'

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:08

Anoniem schreef:
vuurneon schreef:

Beetje soortgelijk wat m'n vriend roept :') Die zegt doodleuk 'hier word je voor betaald hoor.'

Hahahaha, mijn vriend zegt dus altijd: had je maar geen huisdier moeten worden :').

Of in het geval van de egels: jij mij snachts pesten ik jou overdag pesten :') (hoewel wij ons er van bewust zijn dat egels nachtdieren zijn en ze toch op onze kamer staan, is het vrouwtje wel een echte dwingeland op het moment dat ze snachts aandacht wilt :+ )

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:16

Wat heerlijk die dierenverhalen _/-\o_

Ik gooi weleens een deken over de hond heen, super grappig hoe ze dan eerst even heel stom stil staat om te kijken of de deken vanzelf weggaat, en dan over de grond gaat rollen om de deken af te krijgen :x :') Daarna is ze altijd heel speels en eist ze dat we een trekspelletje met de deken doen *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:17

Onze hond loopt dan onverstoorbaar door. Die is het gewend. :')

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:21

Bij onze kleine hond heb ik wel eens een wasmand over hem heen gelegd :Y) erg geinig om ineens een 'lopende' wasmand door de kamer te zien haha

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:33

mijn vader heeft mij net, volledige chagerijnig gevraagt waarom ik zijn Ex- vriendin (die we al niet uit konden staan) van facebook had gegooit. nou, omdat ze geen 'familie' meer is en ze ook geen vriendin van mij is :') Jeetje zeg. vervolgens kom ik erachter dat die ex in kwestie mij nu ook geblokeerd heeft op facebook :P tja.., wie is nu de 50 jarige volwassenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:38

Wij hebben thuis 2 katten, eentje met een soort stress-syndroom (heel sneu, hij raakt ongelofelijk snel over de zeik.. Zelfs al als je hem te vaak oppakt) dus die laten we altijd lekker slapen, krijgt extra veel knuffels en aaitjes etc. Alleen als hij zich wast moet ik hem altijd opnieuw 'vies maken' :o

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:57

Soms heb ik totaal geen zin om te douchen. Dus steek ik mijn kop onder de wasbak en was ik zo mijn haren. Daarna ga ik snel met een washandje mijn hele lichaam wassen. Het slaat eigenlijk helemaal nergens op want ik ben net zo veel tijd kwijt als ik wél onder de douche ga staan. :+

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 18:57

Ik gooi alles in de vuilnisbak, inclusief glas, batterijen en een volle frituurpan :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:08

Confession mijn winterjas past niet meer :') .

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:09

Ik gebruik nooit make-up, heb er totaal geen verstand van maar heb zojuist toch voor 20 euro aan make-up besteld. Oeps? O:)