Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolien schreef:Hoe kan er in een chocoladereep 110% cacao zitten?
Australian schreef:Dank voor uw reactie!
Onze campagne met de onmogelijk hoge cacaopercentage, met de nadruk op onmogelijk, is bedoeld als ludieke stunt.
Het is een knipoog naar een trend waarbij steeds meer mensen willen genieten van chocolade, maar dan alléén zo gezond mogelijk. (Lees: een zo hoog mogelijk cacaopercentage.)
Omdat wij geloven dat lekker en gezond best samen kunnen gaan, is de 110% reep gewoon gevuld met twee heerlijke Snapper chocoladerepen van 55% per stuk. Inderdaad, samen 110%.
Maar dan wel gemaakt van uitsluitend natuurlijke ingrediënten.
Hierdoor kun je zonder schuldgevoel gewoon genieten van de heerlijke volle smaak van romige chocolade.
Met andere woorden, de 110% verpakking is bedoeld als de ultieme ‘excuus-wikkel’!
Wij begrijpen dat het voor mensen met een koemelkallergie wellicht niet zo ludiek over kan komen.
Anoniem schreef:Sinds een tijdje zit ik met een vraag en nu spookt het sinds gisteren weer vrolijk door mijn hoofd. Dus ik dacht, laat ik de bokkers van dit topic eens raadplegen!
Gisteren heb ik een tweedehands boek gekocht. Op de eerste pagina heeft iemand (de vorige eigenaar van het boek vermoed ik) zijn naam geschreven. Maar waarom doen mensen dat nou toch? Nu heb ik een tweedehands boek gekocht, waar nu met pen de naam van iemand anders in staat.Is het puur alleen maar omdat diegene door zijn naam op te schrijven eigenaar is van het boek (en als iemand het boek leent, hij weer weet aan wie hij het boek moet terug geven) of is het gewoon een soort 'traditie'?
Opzich niet erg trouwens, heb er amper iets voor betaald en het boek ziet er verder goed uit. Maar ik vroeg het me toch af. Heb het wel vaker gezien.
Het antwoord op mijn vraag is vast simpel. Maar ik weet het niet
Anoniem schreef:Sinds een tijdje zit ik met een vraag en nu spookt het sinds gisteren weer vrolijk door mijn hoofd. Dus ik dacht, laat ik de bokkers van dit topic eens raadplegen!
Gisteren heb ik een tweedehands boek gekocht. Op de eerste pagina heeft iemand (de vorige eigenaar van het boek vermoed ik) zijn naam geschreven. Maar waarom doen mensen dat nou toch? Nu heb ik een tweedehands boek gekocht, waar nu met pen de naam van iemand anders in staat.Is het puur alleen maar omdat diegene door zijn naam op te schrijven eigenaar is van het boek (en als iemand het boek leent, hij weer weet aan wie hij het boek moet terug geven) of is het gewoon een soort 'traditie'?
Opzich niet erg trouwens, heb er amper iets voor betaald en het boek ziet er verder goed uit. Maar ik vroeg het me toch af. Heb het wel vaker gezien.
Knert schreef:volgens mij moet je in Nederland wel een duidelijk nationaliteit hebben. Of twee maar je kunt niet ff kiezen toch?
Danique schreef:Ik vraag me af waarom iedereen op bokt alles tegenwoordig op denkt te kunnen lossen met voer? Stijf paard, scheef paard, sloom paard, stout paard. Ga eerst eens naar je rijkunst kijken in plaats van er vanalles in te proppen. Mijn verzorgpaard en co. krijgen nooit standaard brokken, die krijgen 24/7 hooi en na het werk wat slobber en die zijn ook niet stout of stijf of whatever. Is dit een trend of werkt dit echt? In dat geval stop ik met dure lessen!
Damned schreef:Knert schreef:volgens mij moet je in Nederland wel een duidelijk nationaliteit hebben. Of twee maar je kunt niet ff kiezen toch?
Maar welke nationaliteit zou zij dan moeten hebben?Belgisch-Oekraiense ouders, geboren in Brazilie, wonend in Duitsland...