tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 02:23

Daphara schreef:
Zoals verwacht heeft Ex-date nu weer een boze bui. Ik heb zijn mail geblokkeerd, had hem al geblokkeerd als contact in mijn iPhone, zodat hij niet kon bellen of sms-en, al geblokkeerd op Whats-app en ondertussen al twee Facebook accounts van hem geblokkeerd.

Nu heeft hij dus weer een nieuw FB account aangemaakt en via dat account mij weer een vriendschapsverzoek en een berichtverzoek via messenger gestuurd.

Weer een hele lap tekst met het dreigement dat hij hier aan de deur komt als ik niet ga reageren.

Nu dus ook het 3e FB account geblokkeerd en mijn instellingen gewijzigd dat alleen vrienden van vrienden mij op FB kunnen vinden.

Ik heb dus de politie gebeld en die zei (zoals verwacht) dat ze niets kunnen doen tot hij daadwerkelijk voor de deur staat. Dan moet ik dan gewoon even moet bellen... jaja, mijn vertrouwen in wat de politie kan/wil doen, is gewoon gegrond.
Ik parkeer mijn auto nu dus weer een straat verderop en heb weer alle (verduisterende) gordijnen dicht.

Ik ga maar eens een deurbel met camera kopen, weet iemand een goed merk? Ik heb die wel eens voorbij zien komen op de reclame, maar weet het merk niet meer.

Beetje jammer dat het nodig is zo'n camera, maar wij hebben alles van netatmo. Aan de voorkant een goede camera die heet Presence. Perfect nachtzicht en zit een bouwlamp in die op beweging aan gaat of jij zelf kunt aanzetten vanaf je mobiel. Bij ons staat ie uit standaard want dan werkt de nachtvisie beter.
Het lijkt op een deurlamp.
Achter hebben wij de Welcome. Die registreer alles in de achtertuin en binnen. Je kunt tijden instellen dattie aan en uit gaat en ook alles handmatig doen natuurlijk. Bij deze kun je ook geluid horen en alles kun je live meekijken en je kunt instellen hoelang de camera de beelden moet bewaren. Ik ben erg tevreden.
Hij herkend ook jouw eigen gezicht en die van bekenden als je wilt, dan krijg je geen melding op je telefoon als ie ze herkend.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 07:18

Pff wat naar Daphara :(
Hij klinkt wel echt gestoord..
Hoop dat zijn familie er wat aan kan doen!

Nayomie

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 07:34

Wat een nare situatie zeg, maar helaas al te herkenbaar. Probeer zo min mogelijk aandacht te geven. Het is moeilijk, na anderhalf jaar ben ik er ook nog steeds zoet mee. Zorg dat je alles opschrijft, melding daarvan maakt en alles blijft noteren. Als jij een melding hebt gemaakt en er gebeurt iets, sta jij sterker.

Als je wilt PB’en erover, mijn PB staat open voor je :(:)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 07:37

Jeetje daphara wat heftig allemaal. :(:)
Hopelijk dat zijn familie op hem in wil en kan inpraten.
Heel veel sterkte met dit alles!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 07:53

Stom gedacht. Zou hij hier mee kunnen lezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 08:41

xDenies schreef:
Stom gedacht. Zou hij hier mee kunnen lezen?

Ik wou precies hetzelfde zeggen, hoe herkenbaar ben je op Bokt?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 09:07

Wat een klojo!!!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 09:08

Sterkte Daphara, wat een rot situatie

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 10:34

In theorie zou hij hier mee kunnen lezen, maar dat verwacht ik eerlijk niet van hem. Hij is nou niet bepaald moeders slimste en taal is sowieso al een probleem met hem, dus via een gerichte zoek actie toevallig hier op het forum komen verwacht ik niet.

Ik merk ook aan mijzelf de behoefte om ergens mij ei kwijt te kunnen en zolang ik openbaar geen namen gebruik is er niets wat ik schrijf wat mij kan schaden. Het is helaas allemaal de waarheid.

Helaas is hij gewoon totaal gestoord in zijn hoofd, in zijn laatste mail gaat hij flink tekeer, hij heeft het ook weer over de kaarten voor het festival en mij ophalen van Schiphol als teken van zijn liefde voor mij. Na een hele rampage vol ongenoegen, oordeel en woede... sluit hij af dat hij zeker weet dat het wel weer goed komt tussen ons als we gewoon met elkaar zouden praten (in real life)

Nou, daar is echt nul komma nul kans op, ik wil die kerel nooit meer zien!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 11:53

Echt wat een vent joh..
Die heeft wel echt een bord voor zijn kop als hij denkt dat het nog goed kan komen na zijn acties..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 12:06

Ik breek heel even in. Is er hier iemand bij wie ik even mijn verhaal kwijt kan via PB?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 12:06

MyWishMax schreef:
Ik breek heel even in. Is er hier iemand bij wie ik even mijn verhaal kwijt kan via PB?

Je mag mij PB'en!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 12:37

Je mag mij ook PBen

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 12:39

Sommige mannen zijn gewoon vreemd en ik vind het eng als ze zo aan houden.

Had ook iemand ontmoet waarbij het in het begin heel leuk leek, maar die echt kei en kei hard ging van een eerste ontmoeting naar begin van een relatie. Dus toen ben ik weg gerend :') Wat een idioot. Hij nam er alleen geen genoegen mee. Ging niet akkoord met mijn uitleg. Tjah.. dan houdt het gewoon helemaal op. Gelukkig hoor ik daar verder niks meer van.

MWM: je mag mij ook een PB sturen :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 13:17

MyWishMax schreef:

Je mag mij ook pb'en

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 13:38

Mijn PB box staat ook altijd open, alleen zelf weinig ervaring betreft relaties.

@Daphara, heftig hoor en wat een griezel! Heb je de omgeving goed genoeg in gelicht betreft de mogelijke dreiging? Ik hoop dat hij snel afkoelt en je met rust gaat laten.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 16:40

SophievdV schreef:
Sommige mannen zijn gewoon vreemd en ik vind het eng als ze zo aan houden.

Had ook iemand ontmoet waarbij het in het begin heel leuk leek, maar die echt kei en kei hard ging van een eerste ontmoeting naar begin van een relatie. Dus toen ben ik weg gerend :') Wat een idioot. Hij nam er alleen geen genoegen mee. Ging niet akkoord met mijn uitleg. Tjah.. dan houdt het gewoon helemaal op. Gelukkig hoor ik daar verder niks meer van.

MWM: je mag mij ook een PB sturen :)

De mijne wil ook nogal snel, die heb ik even op de rem getrapt, gelukkig accepteerd hij het wel. :)
Hij weet dat hij geduld met mij moet hebben, ik wil eerst eens zien hoe het allemaal gaat lopen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:31

Hier ook altijd een pb dat open staat :)

What the hell Daphara... Wat ontzettend naar. Je doet uiteraard niet verkeerd want je blijft hier ook anoniem en vernoemd geen namen. Dat hij op je bokt account zou komen is ook al een kleine kans aangezien (bij mij toch) die niet zo makkelijk te vinden is. Veel sterkte!

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:08

Ik zal het topic hierna niet meer gaan hokken met mijn drama. Ik moest gewoon even mijn frustratie en angst van mij af schrijven.

Ik hoop dat zijn schoonzus mijn FB bericht gelezen heeft en dat de familie actie gaat ondernemen. Steed meer klikken er dingen in mijn hoofd die hij gezegd heeft. Net zo als dat een ex van hem allemaal leugens over hem (met zijn naam erbij) op internet had gezet, dat zijn bedrijf daar schade van heeft geleden en dat hij lang bezig is geweest om die ‘leugens’ van het internet verwijdert te krijgen. Toen hij het vertelde, vond ik het belachelijk dat zijn ex zoiets gedaan had. Nu denk ik dat het misschien geen leugens waren, maar een laatste wanhoopsdaad om anderen te waarschuwen voor de idioot die hij in werkelijkheid is.

Zijn familie moet toch wel op enig niveau op de hoogte zijn van zijn verleden met andere vrouwen? Ik hoop dat ze daarom actie willen ondernemen aan de hand van mijn verhaal. Zijn bedrijf is het vroegere familie bedrijf en draagt de familie naam, als niet voor hem, dan hoop ik dat zij in ieder geval het bedrijf willen beschermen en daarom serieus met hem om de tafel gaan zitten dat wat hij aan het doen is gewoon idioot is en veel meer in gevaar brengt als ik het openbaar zou maken.

Weest gerust, ik gooi niet zomaar alles op internet met naam en toenaam en zal eerst een jurist raadplegen, maar als niets meer werkt en hij mij niet met rust gaat laten, ga ik de opnames, mails en alle info wel openbaar maken, dan mogen mensen zelf oordelen of ze deze man nog aan willen nemen voor een opdracht. Persoonlijk zou ik een dergelijke idioot niet over de vloer willen hebben.

Dit weekend heb ik een logeetje, dus ik hoop dat hij weg blijft.
De nieuwe smart deurbel met camera wordt vanmiddag geleverd, op de poort en deuren zitten sinds gisteren extra sloten. Ik voel me in ieder geval weer wat veiliger in mijn eigen huis.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:11

Wat ontzettend köt dat hij zoveel invloed heeft op je leven... heel veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:32

Echt heel veel sterkte met dit alles Daphara! Je komt op mij wel over als een sterke vrouw die zich niet zomaar gek laat maken, petje af!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:40

Sterkte Daphera! Ik hoop dat het wat gaat uithalen... wat een achterlijke vent is dit zeg. Nee is nee, maakt niet uit waar de nee op wordt gezegd. Een man die dat niet respecteert is niet goed bij zijn hoofd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 13:16

Daphara altijd welkom met je verhaal hoor, wat een banketstaaf. Echt een gestoorde ziel.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 17:42

Dikke knuffel Daphara. Je mag mij altijd pben. Misschien een idee om eens contact te zoeken met zijn ex?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 17:54

CalipsoLover schreef:
Dikke knuffel Daphara. Je mag mij altijd pben. Misschien een idee om eens contact te zoeken met zijn ex?

Ik zou niet weten wie zijn ex is. Ik heb onlangs nog weer redelijk zitten googelen in de hoop de oude berichten terug te vinden, maar hij heeft destijds een bedrijf ingehuurd om die info van internet af te krijgen, dus het is echt niet meer terug te vinden.

Voordat we op eerste date gingen, had ik hem ook al gegoogled en niets vreemds gevonden, dus het bedrijf is erg grondig te werk gegaan.