https://www.zalando.nl/topshop-plunge-blouse-rose-tp721d034-j11.html
Hij is in mijn maat uitverkocht, en ik kan het nergens anders vinden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DewiRox schreef:Haha dat zijn een hoop all stars dan! Ik heb vroeger 1 paar gehad, eigenlijk zou ik ze weer eens moeten kopen..
Even snel voordat in de deur uit ga, hoe vinden jullie dit? Is het niet te wit, of kan het wel?
[ [url=m/1oyydl.png]Afbeelding[/url] ]
Ben al heel lang op jacht naar adidas superstar maar die hebben ze niet meer in mijn maat in de stad.. Zalando en andere sites ook niet meer dus na 2 week elke dag kijken de moed maar opgegeven
Totdat ik ze van de week zag op internet maar dan via het buitenland. In alle maten! Dus ik wou 38 2/3 bestellen maar ik had perongeluk maat 40 besteld. En aangezien ik niks van die Engelse site snapte heb ik dus die 38 2/3 ook maar besteld. Maar even later zag ik dat maat 39 er ook bij was gekomen dus heb nou 3 paar besteld
Krijg ze als het goed is woensdag binnen. Dus mocht er nog iemand belang bij hebben heb straks 2 paar over
_mexx_lady_ schreef:Lauraaaa!!!! Reddende engel ik heb wel interesse in die maat 40!
.
Maar no moneys
Gaat er echt om dat ik een festival door moet komen en vind dan voor een tientje wel prima. Zo lang er geen gaten in de neuzen zitten en ik er een beetje fatsoenlijk op kan lopen...
Dus nu is het meer de vraag: welke dan?

En sorry voor de reusachtige foto's.