Ja, maar ik heb maat 34/36 dus (Ik bedoel dus niet dat maat 38 niet slank is, maar dat mijn maat er niet tussen zit)
Leprycorn
Geplaatst: 09-02-16 00:16
Vind het zelf geen verkeerde jurk. Je kan er wel mee gewoon netjes voor het altaar verschijnen zonder voor paal te staan. En dat voor 30 euro. Zou het op zich zo doen als we het low budget zouden houden en anders geen jurk had gekocht bijvoorbeeld.
Het model van de jurk is nog niet eens zo verkeerd. Als ik alles low budget zou moeten doen dan zou het zeker een optie zijn! Maar inderdaad ook niet mijn maat (34-36).
Mijn vriend gaat 27 februari naar een pak kijken met zijn moeder en mijn moeder.
Wij hebben de 16e een gesprek bij de notaris. Waarschijnlijk gaan wij voor een geregistreerd partnerschap met partnerschapsvoorwaarden. Gewoon met getuigen op maandagochtend een krabbel zetten bij de gemeente en de voorwaarden via de notaris. Wij gaan er vanuit dat dit de snelste/goedkoopste en eenvoudigste manier is om alles goed op papier af te dekken maar daarvoor hebben we dus dat gesprek.
En dus niet trouwen op dit moment, dat doen wel eventueel later wel een keer met alles er op en er aan, wegens nieuwbouwhuis is daar nu geen budget voor.
Nee geregistreerd partnerschap moet via de gemeente, is net als een huwelijk eerst in ondertrouw en bij de gemeente tekenen. Alle plichten zijn ook idem aan het huwelijk op wat kleine puntjes na (erkenning kinderen/scheiding). Daarnaast is dus de keuze in gemeenschap van goederen of op 'huwelijkse' (in dit geval partnerschaps) voorwaarden. Kan/mag ook de naam van mijn partner aannemen.
Via de notaris is alleen een samenlevingscontract oid mogelijk.
Anoniem
Geplaatst: 09-02-16 10:15
Hij is zelfs al uitverkocht!
x_Anne_x
Geplaatst: 09-02-16 10:16
Volgens mij was die jurk vanochtend km half 8 al uitverkocht
x_Anne_x
Shanna schreef:
Hij is zelfs al uitverkocht!
Dat dus
Kaitlyn
Ik vind die jurk ook nog niet zo verkeerd. Alleen inderdaad jammer dat ze niet aan de kleine maatjes hebben gedacht (34/36).