Jippie net een appje gehad van mijn vader dat mijn pakketje er is. Super blij! Nog even school en dan snel naar huis om hem open te maken Mijn moeder dacht nog even grappig te zijn haha. Maar stiekem vind ze het ook super leuk
Laatst bijgewerkt door love_mandy op 16-12-15 14:41, in het totaal 3 keer bewerkt
Ik verwacht hem vandaag niet meer , naar je gevoel moet je luisteren
Rudina
Geplaatst: 16-12-15 14:46
Daar was de postbode met een mooie doos!
Mijn hondjes waren ook erg nieuwsgierig!
Een lading cadeautjes!
Daar zat dit allemaal in, zo leuk!
De hint...
Haha ai er zijn meerdere met een tekenfilm naam, dus hint 2 open gemaakt. Sorry SS, maar uit deze kwam ik niet helemaal maar toen maakte ik hint 3 open en het kon niet anders dan xFioon zijn!
Heel erg bedankt xFioon ik ben er super blij mee!
Let niet op de vieze vloer trouwens, moet vandaag nog door het huisje heen.
Andreeaa
Geplaatst: 16-12-15 14:47
That_me Veel plezier ermee! Ik heb er met veel plezier aangewerkt en ben blij dat je er blij mee bent! Wat een leuk konijn heb je ook zeg!
Ik had stiekem al gehoopt dat mijn pakketje vandaag zou arriveren en was dan ook heel blij dat er werd aangebeld door postnl. De man kwam aangelopen met een mooi roze pakketje met sterretjes
Had ik eindelijk mijn pakketje binnen kwam mijn zoontje vertellen dat hij 'eten'wil hebben. En die kan niet even wachten als hij honger heeft. Dus eerst hebben we maar even samen gegeten.
En toen kon het uitpakken gaan beginnen. Eerst kwam ik de kaart tegen met de hint in een vorm van een rebus.
Toen kon ik gaan grabbelen in de doos vol papiersnipper en kwamen er leuke pakjes uit en lekkere chocolaatjes.
Ik kreeg hulp met het uitpakken van de pakjes wat een feest is dat toch!
Er kwam van alles te voorschijn! Er was niet alleen aan mij gedacht maar ook aan de dieren en zelfs aan zoonlief was gedacht erg leuk en dat terwijl er in mijn berichten niet veel te vinden is
(let op die grijpgrage vingertjes rechtsboven, Ik heb alles maar snel hoog gezet want anders had ik voorgekauwde chocola daar had hij er al een paar van gejat haha)
Hier komt de post pas tussen 2 en 3.. Dus ik kan nog even in spanning zitten. Toch leuk om te zien dat veel mensen wel ongeveer dezelfde cadeaus hebben gekocht!
Zou bijna ongeduldig worden haha , ben benieuwd koekeroekus!
Starwien
Geplaatst: 16-12-15 15:57
Superleuke cadeautjes hebben de mensen die hem al binnen hebben, heel leuk om te zien!! Volgens het briefje in de bus is er een pakketje bij de buren.. Maar die zijn niet thuis Maaar hun kinderen zijn om 15:00 uit van school dus ik loop er zo gewoon weer even heen
Banyu
Geplaatst: 16-12-15 15:59
Als ik mijn mama moet geloven nog geen pakketje.
Morgen komt pakketje van Lush binnen, misschien krijg ik er wel 2!
Zuchttttt.... Ik wil oooook. Ik ben zo benieuwd! Nu toevallig drie middagen achter elkaar wel thuis geweest, maar helaas nog niets. Ik vind al die foto's wel heel erg leuk hoor! Sommigen een beetje op het enge af, stalkers Maar zo leuk hoe eigenlijk iedereen tot nu toe echt iets persoonlijks voor haar lootje heeft gezocht.
Veel stro en wat papier, vinden mn gerbils wel lekker denk ik
De cadeaus + hint! Ik rook al door het papier heen dat er iets van geurkaarsjes/waxmelts in moesten zitten haha, heerlijk!
De cadeaus! Het zwarte beeldje is een buddha, 2 waxinelichthouders met kaarsje, fotolijstje, een houten 'boekje' met opbergruimte dus voor mn waxmelts, want die heb ik ook gekregen En chocola omnom
En dan nu beginnen met DE HINT!
Ben super enthousiast, SS bedankt! Ik ga nu proberen uit te vinden wie je bent
Suuskipje
Geplaatst: 16-12-15 16:52
rink schreef:
ik ben ook zooo benieuwd naar mijn pakket zeker nu ik al die dozen voorbij zie komen!! en mijn doos al weg is en geraden!! wel vet knap dat suuskipje mijn vage hints heeft ontrafeld
Je had het me niet makkelijk gemaakt hoor hahahahah
Shirleyp super super bedankt! Je hint was echt goed haha.
Nou ik kwam thuis en de er stond een doos op de tafel
Ondertussen was de hele familie bij de tafel komen staan om te kijken. Zelfs mijn vader liet zijn werk even liggen. Ik maakte de doos open:
En toen begon ik met het zoeken naar de hint. Hier helaas geen foto van. Deze vond ik op het inpakpapier van de blokjes.
Toen ging ik alles uitpakken, wat zat er veel in zeg.
Ik ben er heel erg blij mee! Super bedankt.
Oja mijn familie en ik vinden dat je een super mooi handschrift heb. We zijn jaloers haha
Laatst bijgewerkt door love_mandy op 16-12-15 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt
amandananana
Geplaatst: 16-12-15 17:09
Leuke dingen komen er weer voor bij!
Graag gedaan Andrea
Ik heb een briefje in de bus, pakket bezorger is geweest en komt morgen terug ik heb nu maar aangegeven dat ik het afhaal bij de plus want anders loop ik m morgen weer mis.