Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PureSG

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 09:29

Dankjewel! :D Nu langzamerhand aan het oriënteren op vloeren, ik denk dat ik voor laminaat ga, alhoewel de woning momenteel nog bewoond is. Wellicht dat ik de vloer kan overnemen voor een zacht prijsje van de huidige bewoners, zou ideaal zijn natuurlijk.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 09:32

Super leuk! Gefeliciteerd!
Ben zelf ook vanuit huis alleen gaan wonen, valt me alles mee! :D heerlijk!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 09:36

Gefeliciteerd!!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 09:48

Bedankt! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 10:15

Wow, gaaf zeg! Gefeliciteerd! :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 15:49

Gefeliteerd :D

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:21

Leuk topic! Ik ga vrijdag een woning bekijken. Ik woon nu nog bij mijn mutti in het Noorden en ga een woning kijken in het Zuiden. Best spannend allemaal. Ik heb een hond en ga huren, had de moed al behoorlijk opgegeven aangezien een hond bijna nergens toegestaan is. Ik dacht, nog een keertje zoeken op google naar een verhuur makelaar. In de stad waar ik zocht hadden ze 1 woning te huur, alles wat ik zocht én een hond toegestaan. Jippieeeeejoeeee. Hoop dat het vrijdag allemaal meevalt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:36

Helemaal naar het zuiden :oo , wat een eind uit de richting . Hopelijk lukt het huisje!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:41

Thnx, hoop t ook! Ja eindje weg maar t zou voor mij zoveel praktischer worden. Zit altijd in het zuiden voor werk, de reisafstand vanaf Groningen breekt me een beetje op.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:21

Gefeliciteerd PureSG, in welke stad ga je huren? Ik huur ook via Woonkeus :D Ben je al gaan bezichtigen?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:41

Ik blijf in Apeldoorn Karlijn! Een paar straten af van mijn ouders en super dichtbij mijn zus. :+
En vooral erg dichtbij het centrum. Ideaal!

Ik probeer de huidige bewoners te pakken te krijgen, maar ik krijg tot op heden niemand te pakken, dus bezichtigen wilt niet lukken zo. En ik moet voor de 17e alle papieren e.d. hebben ingeleverd op het kantoor dus vind het best heel frustrerend zo.
Mocht ik ze morgen nog niet hebben gesproken ga ik even de woningbouw bellen hoe of wat we dit kunnen oplossen.

Zo, dat is een hele andere kant op Nynke1! Hopelijk is het wat voor je! :)

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:53

Oh leuk, ik ook in Apeldoorn :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:16

Wat onhandig van de huidige bewoners. Zou idd wel snel contact opnemen met woningbouw anders!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:20

Oeps, dat is idd niet echt handig van ze PureSG.

Hoop het ook! Apeldoorn is ook erg leuk :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:22

Heel fijn Pure ><

Ik geniet nog elke dag van dit huisje , gelukje deze ^^ . Komt niks betaalbaars vrij momenteel

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:23

Het heeft ook een keerzijde. Ik zit nu in de situatie dat de woningbouw van mij verlangd dat ik nieuwe huurders ga rondleiden. Allemaal leuk en aardig, maar niet als de mensen eisen gaan stellen wanneer ze willen komen en verwachten dat ik maar tijd voor ze vrijmaak wanneer hun het uitkomt.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:25

Wilde op vakantie ook graag terug naar m'n eigen plekje! :o
Ben er zo blij mee. Vandaag een plant, katten inboedel en decoratie gekocht.. Het wordt gewoon steeds leuker! <3
Bedenk me dat ik nog altijd foto's zou plaatsen. O:)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:27

mirriejj schreef:
Het heeft ook een keerzijde. Ik zit nu in de situatie dat de woningbouw van mij verlangd dat ik nieuwe huurders ga rondleiden. Allemaal leuk en aardig, maar niet als de mensen eisen gaan stellen wanneer ze willen komen en verwachten dat ik maar tijd voor ze vrijmaak wanneer hun het uitkomt.

Kan ik me voorstellen.
Vind dat als je in die situatie zit je iig wel bereikbaar moet zijn zodat je een en ander in overleg kunt afspreken.

En eisen stellen.. dat zou jij eigenlijk eerder moeten doen.
Als je via de woningbouw een groepsbezichtiging hebt moet je ook komen op tijdstip dat woningbouw noemt. Kun je niet dan houdt het gelijk al op.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:28

Mandyy schreef:
mirriejj schreef:

Kan ik me voorstellen.
Vind dat als je in die situatie zit je iig wel bereikbaar moet zijn zodat je een en ander in overleg kunt afspreken.

En eisen stellen.. dat zou jij eigenlijk eerder moeten doen.
Als je via de woningbouw een groepsbezichtiging hebt moet je ook komen op tijdstip dat woningbouw noemt. Kun je niet dan houdt het gelijk al op.

Zo denk ik er ook over. Ik vind het echt niet erg hoor als mensen willen komen kijken, maar voor mij is het al vervelend omdat ik op die momenten opvang moet regelen voor de honden, omdat zij vreemd bezoek niet op prijs stellen. En vervolgens ook nog afspraken moet afzeggen -O-
Maar ik hoop dat het leuke mensen zijn, zou fijn zijn voor mijn lieve buren!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:47

mirriejj schreef:

Begrijpelijk hoor. Het moet natuurlijk uitkomen voor beide partijen. Maar als alleen bereikbaarheid al een probleem moet vormen, tja, dan ben ik er ook al gauw klaar mee. :')

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:54

PureSG schreef:
mirriejj schreef:

Begrijpelijk hoor. Het moet natuurlijk uitkomen voor beide partijen. Maar als alleen bereikbaarheid al een probleem moet vormen, tja, dan ben ik er ook al gauw klaar mee. :')

Ik snap sowieso niet zo goed waarom een woningbouw dat bij de huurders neerlegt. Plan gewoon een bezichtiging als de mensen eruit zijn en klaar. Duidelijkheid voor de nieuwe huurders en geen problemen voor de oude.
Kunnen de mensen dan niet, hebben ze pech.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:56

Bij vorige huis bleek het al leeg te staan :+

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:20

Bij mijn huidige ook, al een tijdje zelfs.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:24

Bij sommige corporaties doen ze dat. Mijn ouders moesten ook een afspraak maken met de oude bewoonster. Mijn huis stond al leeg

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 08:30

Wij moesten ook een afspraak maken met de vorige huurders :) vandaag krijgen we de sleutels!! :D