Nu langzamerhand aan het oriënteren op vloeren, ik denk dat ik voor laminaat ga, alhoewel de woning momenteel nog bewoond is. Wellicht dat ik de vloer kan overnemen voor een zacht prijsje van de huidige bewoners, zou ideaal zijn natuurlijk. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu langzamerhand aan het oriënteren op vloeren, ik denk dat ik voor laminaat ga, alhoewel de woning momenteel nog bewoond is. Wellicht dat ik de vloer kan overnemen voor een zacht prijsje van de huidige bewoners, zou ideaal zijn natuurlijk.
heerlijk!
, wat een eind uit de richting . Hopelijk lukt het huisje!
Ben je al gaan bezichtigen? 
. mirriejj schreef:Het heeft ook een keerzijde. Ik zit nu in de situatie dat de woningbouw van mij verlangd dat ik nieuwe huurders ga rondleiden. Allemaal leuk en aardig, maar niet als de mensen eisen gaan stellen wanneer ze willen komen en verwachten dat ik maar tijd voor ze vrijmaak wanneer hun het uitkomt.
Mandyy schreef:mirriejj schreef:Het heeft ook een keerzijde. Ik zit nu in de situatie dat de woningbouw van mij verlangd dat ik nieuwe huurders ga rondleiden. Allemaal leuk en aardig, maar niet als de mensen eisen gaan stellen wanneer ze willen komen en verwachten dat ik maar tijd voor ze vrijmaak wanneer hun het uitkomt.
Kan ik me voorstellen.
Vind dat als je in die situatie zit je iig wel bereikbaar moet zijn zodat je een en ander in overleg kunt afspreken.
En eisen stellen.. dat zou jij eigenlijk eerder moeten doen.
Als je via de woningbouw een groepsbezichtiging hebt moet je ook komen op tijdstip dat woningbouw noemt. Kun je niet dan houdt het gelijk al op.
mirriejj schreef:Het heeft ook een keerzijde. Ik zit nu in de situatie dat de woningbouw van mij verlangd dat ik nieuwe huurders ga rondleiden. Allemaal leuk en aardig, maar niet als de mensen eisen gaan stellen wanneer ze willen komen en verwachten dat ik maar tijd voor ze vrijmaak wanneer hun het uitkomt.
PureSG schreef:mirriejj schreef:Het heeft ook een keerzijde. Ik zit nu in de situatie dat de woningbouw van mij verlangd dat ik nieuwe huurders ga rondleiden. Allemaal leuk en aardig, maar niet als de mensen eisen gaan stellen wanneer ze willen komen en verwachten dat ik maar tijd voor ze vrijmaak wanneer hun het uitkomt.
Begrijpelijk hoor. Het moet natuurlijk uitkomen voor beide partijen. Maar als alleen bereikbaarheid al een probleem moet vormen, tja, dan ben ik er ook al gauw klaar mee.
vandaag krijgen we de sleutels!!