Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Die 25 euro krijg je niet bij het delen van de cadeaukaarten.
En je krijgt hem niet als cashback, maar je mag hem op een cadeaukaart naar keuze plaatsen.
Tenminste, dat is hoe het volgens mij zit. Ik heb de aanmeldlink niet naar anderen toegestuurd.
Ik ben overigens in woolsocks gedoken ivm de zorgverzekering. Ze bieden namelijk 20 euro korting aan als je via woolsocks naar independer gaat op de geselecteerde verzekeraars. En 27,50 via zorgzeker. Beiden is dan eenmalig, maar het scheelt wel weer iets op de verzekering. (druppel en plaat, maar geld is altijd meegenomen)
Jackyyb schreef:Weet iemand of morgen de blackfriday korting vd Epplejeck nog geldig is?
Glenda schreef:Weet iemand toevallig of de Pavo Ricebran ergens met een leuke korting te bestellen is?
Bij welkoop is er 20% korting maar daar is ie helaas voorlopig niet bestelbaar
ratjelover schreef:Glenda schreef:Weet iemand toevallig of de Pavo Ricebran ergens met een leuke korting te bestellen is?
Heb je het via een filiaal geprobeerd? Ik had hetzelfde en heb toen gewoon gezegd dat ik wel wilde bestellen ondanks langere levertijd. Zo kon ik toch de korting inzetten.
xLiez schreef:Jackyyb schreef:Weet iemand of morgen de blackfriday korting vd Epplejeck nog geldig is?
https://www.ej.nl/service/qr-001.html
Glenda schreef:Weet iemand toevallig of de Pavo Ricebran ergens met een leuke korting te bestellen is?