Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Believe schreef:Leuk xRoosss!
Sorry voor al mijn vragen maar weten jullie sites waar ze grote maten verkopen?
Ik heb al wehkamp en forever21, maar wehkamp lukt het me niet om te bestellen en forever21 doet niet aan afterpay.
Kelly schreef:ssssuus schreef:Ik heb vandaag mn bestelling binnen gekregen van Forever21, zaterdag besteld!!! Echt snel.. Ik heb een chillbroek, 2 shirtjes, mouwloos blousje en 4 jurkjes besteld. 2 jurkjes gaan terug.. Ik heb mn nieuwe favo winkel gevonden
Pfoeh hopen dat ze altijd zo snel zijn dan! Ik heb gister namelijk nog wat laatste dingen besteld voor vakantie, hopen dat ze op tijd zijn
Kelly schreef:ssssuus schreef:Ik heb vandaag mn bestelling binnen gekregen van Forever21, zaterdag besteld!!! Echt snel.. Ik heb een chillbroek, 2 shirtjes, mouwloos blousje en 4 jurkjes besteld. 2 jurkjes gaan terug.. Ik heb mn nieuwe favo winkel gevonden
Ze hebben me niet teleurgesteld, dinsdag besteld en vandaag binnenen alles is zoals ik hoopte!
Dirndl schreef:Yey, dat is altijd leuk Mexx
Ik ga straks ook even showen, ik heb een maxi jurk van de H&M vermaakt, veeel beter zo.
@DewiRox, ik heb ook van die outfits die ik (te) vaak draag. En ik heb 1 outfit waar ik me gewoon goed in voel, er zelfverzekerd uit zie, die heerlijk zit, en waarin ik altijd mooie mannen versierFavoriete maxi jurk + leren jasje.