Pff alles staat hier vol in de knoppen, paard is aan het verharen en ik zag net zelf vogels druk in de weer met takjes
Dat is normaal dat de paarden alweer langzaam aan verharen.Dit doen ze al vanaf 21dec. vorig jaar,gaat heel geleidelijk aan,bij de een wat sneller als bij de ander.Heeft niets met het weer te maken. Hier schijnt nu de zon!
Hier zitten de vogels al op hun nest. We hebben een nis in de muur voor de verluchting van de badkamer en achter het rooster zitten iedere lente vogeltjes op het nest. Ze vlogen alweer een week af en aan met nestmateriaal en vanmorgen kwam er boos gekwetter toen ik het licht aan deed Bomen en planten staan ook weer in knop en de eerste lentebloemen zijn ook al gespot. Heel de natuur is de kluts kwijt.
Hier is het nu zonnig, onbewolkt, flink windje en 13 graden
Zwarte lucht ineens en een hoosbui. Wind word ook weer erger en ze hadden nog zo beloofd dat het vanavond pas slecht werd Moet over een goed uur de jongens van school halen en mijn kleinste is weer eens ziek, heb dus wel echt goed weer nodig
Het lijkt eindelijk frisser te gaan worden! Heerlijk! Vannacht een paar keer de dekbed van me afgegooid omdat het zo warm was... Weekend lijkt een stuk frisser te worden. Eindelijk!
Edit: Check net weeronline.... 18 januari gaat in mijn agenda!!!! Het begin van de SNEEUW!!!!!!!!!!!!!!