Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:03

Beetje maar Anc, beetje ;)

Tazzey

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:12

Douglas verkoopt ze. Ik bestel ze meestal online tenzij ik maar 1 kleurtje wil dan haal ik hem bij de Douglas.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:00

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:03

Charles! Wat voor instagram / twitter widget heb jij in de zijkant zitten?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:06

Jans schreef:
Charles! Wat voor instagram / twitter widget heb jij in de zijkant zitten?

De standaard widgets van Wordpress zelf! :) Ze heten : Facebook vind ik leuk vak, Twitter tijdlijn en Instagram.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:09

Jij hebt ze ook op eigen domein staan toch?

Ik krijg ze niet gevonden via de widgetzoeker :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:11

En ik moet ook nog even uitdokteren waarom mijn theme geen namen weergeeft bij de comments :=

En ik weet ook nog niet of ik dit theme wil houden _O-

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:41

Nee heb wel een gratis domein!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:43

Ah :j

Ik ga eesn kijken hoe ik die standaard widgets op mijn site krijg :+

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:59

Succes ^^

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:01

Charles schreef:
Gister had ik dus een première, van Ivo Niehe om precies te zijn. ik schreef er een blogpost over, uiteraard op mijn manier :D
Ivo Niehe: Verrassend geestig en een gezonde dosis zelfspot

Hihi, hij was gewoon blij met mooie jonge dames in het publiek. Dat ziet ie vast niet vaak ;) (edit: reactie op het laatste deel van je post :D )

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:02

Marit schreef:
70% van mn collectie is van catrice en ik vind ze perfect :) lakken fijn en blijven netjes zitten. Niks mis.mee wat mij betreft :D

_/-\o_ hier ook veel catrice. De nieuwe collectie crushed crystals vind ik ook prachtig.

Polivy, ik heb ook vrij weinig met je onderwerp en daardoor blijf ik ook niet terugkomen. Ik vind je schrijfstijl wel fijn en ik vind je blognaam ook heel origineel. Snap wel dat het frustrerend is.. Heeft je vriendin een soortgelijk onderwerp? Je hebt natuurlijk wel een blog voor een bepaalde doelgroep waarbij je wel met een minder groot publiek zit.

Ik ben heel slecht met HTML codes en thema's e.d. een beetje photoshoppen kan ik wel maar als er met codes e.d geklooid moet worden laat ik het aan mijn vriendin over die heeft daar iets meer geduld voor :D

Wij hebben 2 nieuwe posts online:
Een Lifestyle post
Afbeelding
http://www.zusjesvandemode.nl/2014/02/hi-im-shy-over-verlegen-zijn.html#more
Hi I'm shy: Over verlegen zijn, onzekerheid en selectief mutisme
Charlotte verteld openhartig over haar verlegen verleden.

Ik vind het heel dapper van haar dat ze dit zo online zet. Ze hoopt dat ze zo wat meer meiden kan helpen die met hetzelfde kampen :)

en een fashionpost:
Afbeelding
http://www.zusjesvandemode.nl/2014/02/outfit-bad-hair-day-beanie-fluffy.html#more

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:12

joyce2 schreef:
Charles schreef:
Gister had ik dus een première, van Ivo Niehe om precies te zijn. ik schreef er een blogpost over, uiteraard op mijn manier :D
Ivo Niehe: Verrassend geestig en een gezonde dosis zelfspot

Hihi, hij was gewoon blij met mooie jonge dames in het publiek. Dat ziet ie vast niet vaak ;) (edit: reactie op het laatste deel van je post :D )

Haha ja zou dat het zijn? :P De gemiddelde leeftijd was inderdaad ongeveer 55+ :))

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:16

xSammyJo schreef:
Polivy, ik heb ook vrij weinig met je onderwerp en daardoor blijf ik ook niet terugkomen. Ik vind je schrijfstijl wel fijn en ik vind je blognaam ook heel origineel. Snap wel dat het frustrerend is.. Heeft je vriendin een soortgelijk onderwerp? Je hebt natuurlijk wel een blog voor een bepaalde doelgroep waarbij je wel met een minder groot publiek zit.

Ik bedoelde ook niet te zeggen dat iedereen naar mijn blog moet komen hoor _O- Ieder z'n ding :) Maar wat mij meer frustreert is dat zij (overigens absoluut geen vriendin. Ik ken haar enkel zo. Eerst via mijn blog, daarna wat berichtjes op twitter, zij heeft toen haar blog opgezet en naar mijn voorbeeld ook een facebook pagina voor haar blog) over hetzelfde schrijft (dus dezelfde doelgroep en hetzelfde publiek), ik promoot haar en je ziet iedereen met haar blog weglopen en ik krijg er van haar niet echt wat voor terug. Ze is heel erg zo van 'we moeten onze stem laten horen en dit verhaal delen en blabla', maar zal bv niet refereren naar mijn blog dat ik dat ook doe.
Klinkt misschien als 'slechte verliezer', maar is meer gewoon even balen. Ik ben er juist ook voor dat zij ook blogt. Ik ben er ook echt voor dat vooral iedereen dat moet doen die in onze situatie zit. Maar het voelt een beetje zuur.

Leuke blogpost-titelfoto's heb je :j

En weer een bericht van iemand die door mij geïnspireerd is om te bloggen hierover. Goed! Maar juist vandaag een beetje dubbel :') _O-

Zo en nu hou ik er over op :D

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:24

Zo kwam je ook niet over hoor! Ging er alleen vanuit dat zij een ander onderwerp had dan jou. Anders kon ik het niet verklaren dat zij meer lezers/comments kon hebben. Begrijpelijk dan dat het zo frustrerend is.. Is het niet veel familie/vrienden van haar die dan reageren? Dat zie je soms ook. Ze doet misschien ook meer aan promoten? Ik zou het anders echt niet weten. Aan je schrijfstijl ligt het in ieder geval niet!
Wel heel zuur dat jij haar helpt en dat ze niet aan jou denkt en hetzelfde terug zal doen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:13

Charles schreef:
joyce2 schreef:

Haha ja zou dat het zijn? :P De gemiddelde leeftijd was inderdaad ongeveer 55+ :))

Hij wou jullie vast het liefst een zoen geven en blèren naar de rest: "Ik heb jonge groupies!!!" *\%/* Jullie hebben gewoon die man zijn avond gemaakt, haha.

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:09

Polivy, ik snap inderdaad dat het zuur is... Je schrijft erg leuk, misschien is het gewoon een optie je meer op je eigen blog te richten en minder naar die van je "vriendin"?

Ik ben heel trots, mag vanaf nu maandelijks of om de 2 maanden gaan bloggen bij Stichting Hoezo Anders (http://www.hoezoanders.nl) *\o/*

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:31

Oh wauw ik loop alweer achter zie ik!
Ik heb de afgelopen twee dagen in katwijk gezeten voor de begrafenis van mijn overgroot oma vandaar!

Ga gauw bij lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:30

Ik heb vandaag een post online gezet over waarom ik een hekel heb aan Olympisch schaatsen, of beter nog... Waarom ik een hekel heb aan de supporters ervan

IJskoorts

Arabia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 02:26

astwice schreef:
Arabia schreef:
Ik ben begonnen met een blog over mezelf en de struggles van de eerste stappen in de grotenmensenwereld met grotemensenproblemen.

http://www.i-am-rebelle.blogspot.nl

Leuke blog! Herken veel dingen :)

Bedankt! Ik heb nog nooit echt iets geschreven behalve m'n dagboek, maar ik had eigenlijk wel zin in een uitlaatklepje. Als jullie nog verbeteringen/ suggesties hebben, laat het me weten. Fijn dat jullie zo enthousiast zijn! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 09:25

Vandaag een hoop stress op het werk, maar ga vandaag wel de T-Mobile post plaatsen :)

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 09:37

Ik heb ook weer een post vandaag en typ dit op mijn nieuwe macbook :D
Food, wraps

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:41

*komt onder haar steen vandaan*
Zo mensen, ik leef ook nog! Ondertussen heb ik al bijna drie maanden niet geblogd en ook bijna geen blogs bijgehouden, want ik was druk bezig met afstuderen. Gisteren heb ik mijn eindpresentatie gehouden en op een korte opdracht na die eind deze week af moet zijn, ben ik klaar! Helaas heb ik nog geen baan gevonden, maar bijkomend voordeel is dat ik straks wel weer volop tijd heb om aan mijn blog te werken. :D

Zo zachtjes aan ben ik het uiterlijk van mijn blog een beetje aan het veranderen en nu ben ik op zoek naar een mooi font. Via deze website ben ik al iets wijzer geworden over het hoe of wat, maar heeft iemand enig idee waar in de stylesheet ik deze code in moet bouwen? Zomaar willekeurig ergens tussen plakken levert (duh!) geen resultaat op. :(

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:55

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 12:03

Als je hem onder de body; {font:... } zet zou het meteen effect moeten hebben.. Maar dat ligt er natuurlijk ook aan hoe je html bestand is opgebouwd. Alle content zou dan wel tussen [body] en [/body] moeten staan natuurlijk, anders gaat dat niet op..