Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charles schreef:Gister had ik dus een première, van Ivo Niehe om precies te zijn. ik schreef er een blogpost over, uiteraard op mijn manier![]()
Ivo Niehe: Verrassend geestig en een gezonde dosis zelfspot
Marit schreef:70% van mn collectie is van catrice en ik vind ze perfectlakken fijn en blijven netjes zitten. Niks mis.mee wat mij betreft
joyce2 schreef:Charles schreef:Gister had ik dus een première, van Ivo Niehe om precies te zijn. ik schreef er een blogpost over, uiteraard op mijn manier![]()
Ivo Niehe: Verrassend geestig en een gezonde dosis zelfspot
Hihi, hij was gewoon blij met mooie jonge dames in het publiek. Dat ziet ie vast niet vaak(edit: reactie op het laatste deel van je post
)
xSammyJo schreef:Polivy, ik heb ook vrij weinig met je onderwerp en daardoor blijf ik ook niet terugkomen. Ik vind je schrijfstijl wel fijn en ik vind je blognaam ook heel origineel. Snap wel dat het frustrerend is.. Heeft je vriendin een soortgelijk onderwerp? Je hebt natuurlijk wel een blog voor een bepaalde doelgroep waarbij je wel met een minder groot publiek zit.
Charles schreef:joyce2 schreef:Hihi, hij was gewoon blij met mooie jonge dames in het publiek. Dat ziet ie vast niet vaak(edit: reactie op het laatste deel van je post
)
Haha ja zou dat het zijn?De gemiddelde leeftijd was inderdaad ongeveer 55+
astwice schreef:Arabia schreef:Ik ben begonnen met een blog over mezelf en de struggles van de eerste stappen in de grotenmensenwereld met grotemensenproblemen.
http://www.i-am-rebelle.blogspot.nl
Leuke blog! Herken veel dingen