Marjoow schreef:Fluiten zou ik ook echt niet op reageren hoor... Net zoals mensen die zo ineens naar mij toe lopen en gelijk hun vraag stellen. Dan vraag ik altijd of ze het willen herhalen... Naast het feit dat je niet oplet en dus de helft van de vraag niet hoort vind ik het behoorlijk onbeschoft om niet eerst gewoon te groeten of "Mag ik u wat vragen" oid..
Laatst werd er ook een klant heel boos... Ik weet niet of jullie die glazen deuren kennen bij de appie?? Als ik daar tussen sta en iemand vraagt aan de andere kant iets kan je dat níet verstaan. Zeker niet als je half in de koeling hangt en ook nog die ventilator hoort zoemen![]()
Was dus ook zo'n klant die dan ineens naar je toe loopt en gelijk zn vraag op je afvuurt. Ik was iets aan het zoeken ofzo, aandacht helemaal ergens anders en hoorde hem dus écht niet.
Kreeg me toch een zwaar geïrriteerde "HALLO WIL JE ME EVEN HELPEN!" naar me toe gegooid joh, niet normaal. Dus ik me nog verontschuldigen en uitleggen... Klanten er omheen zeiden ook al dat dat wel wat minder mocht
En dat is dus onder andere waarom ik sowieso altijd eerst vraag of ik een medewerker iets mag vragen. Geeft ze de kans om te horen dat je tegen ze praat..