Bellatrix schreef:Geen paard van de manege?
Ja wellicht, maar niet voor as maandag al..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hahahatsjoe schreef:Polarize schreef:Nou ik heb het opgegeven met het OV, ben mij mijn docent in de auto gestapt en ga naar huis
Friesland ? Hoop dat m'n vriend nog naar zijn werk is gekomen in Drachten, vanuit Bakkeveen.
ik moet nog iets verder na Heerenveen, maar kan daar bij een vriend crashen tot we meer inzicht hebben imaudy schreef:taartjee schreef:Gelukkig had ik al op de planning dat pony zou verhuizen en de nieuwe plek is ook al gevonden. Er moesten daar alleen nog wat aanpassingen gedaan worden voor mijn kleine draak, maar daar gaan we nu even wat vaart achter zetten dat pony voor het einde van de maand daar weg kan. Net al flink lang met de eigenaresse van de nieuwe plek gebeld en ze snapte volledig dat wij daar zo snel mogelijk weg moeten.
Oh die andere klinkt als een staleigenaar die beledigd is dat je weggaatVreselijk!
Polarize schreef:Jep, heb er vanochtend 3 uur over gedaan om in Leeuwarden te komen en op het moment ligt het OV nog plat. We moeten wel vanuit Leeuwarden over Drachten naar heerenveen toe omdat de A32 afgesloten is/was, maar ik heb meer kans om thuis te komen dan als ik met de trein zou gaanik moet nog iets verder na Heerenveen, maar kan daar bij een vriend crashen tot we meer inzicht hebben
hahahatsjoe schreef:Polarize schreef:Nou ik heb het opgegeven met het OV, ben mij mijn docent in de auto gestapt en ga naar huis
Friesland ? Hoop dat m'n vriend nog naar zijn werk is gekomen in Drachten, vanuit Bakkeveen.
Lieser schreef:Josien_ schreef:Maar zo erg is het nu toch ook weer niet?
Ja er is hier veel sneeuw gevallen, het is wat glad dus je moet wel uitkijken maar het leven houdt toch niet ineens op?
Ik ben dit weekend gewoon met de auto naar stal geweest, naar de stad geweest en vanochtend naar werk gefietst. Ja het gaat allemaal wat langzamer, maar verder?
Het is ook niet erg. Zelfs wel mooi. Maar laten we niet doen alsof mensen vroeger (in 1978) massaal in zeehondenbont op de slee stapten om naar ons werk te gaan en nu niks meer kunnen hebben. Vroeger lag het tempo bij sneeuw ook een stuk lager dan normaal.
veel te veel gas geven met je te dikke dure bak en dan dwars komen te staan en bijna voetgangers en een fiets overhoop slippen. Dan je auto rechttrekken en met veel te veel gas geven alweer door slingeren.
Stukje verder een andere te dikke bak met teveel gasgeven de bocht doorwillen. Rechtdoor de struiken in komen met zijn auto. Met te lomp teveel gas achteruit slippen en dan ook alweer te hard weg rijden en al slippend bijna tegen een geparkeerde auto aankomen. Dat soort idioten
gister ook een paar dwazen op de snelweg, nou ja kruipweg en het eerste bord weg afgesloten wegens te glad volgende afrit eraf dan toch vol gas inhalen al glijdend. Mando schreef:hahahatsjoe schreef:Friesland ? Hoop dat m'n vriend nog naar zijn werk is gekomen in Drachten, vanuit Bakkeveen.
Ja joh, bij ons was het vanochtend best te doen.
Ik ben 7.20 vertrokken en was 8.30 in Heerenveen en pas na Drachten begon de sneeuwstorm.
Collega van mij kwam uit Franeker en stond achter de geschaarde vrachtwagens en wagens die niet omhoog bij het aquaduct konden komen die heeft er 4 uur over gedaan.
Mijn andere collega reed er gelukkig net voor en die was er om 9 uur.
Maar die had last van een vrachtwagen die op de rotonde stond en niet voor of achteruit kon.

Zonnehoed schreef:Ben nog wel redelijk oké met het OV op mijn werk in Amsterdam aangekomen, maar het treinverkeer ligt daar nu plat. Ze verwachten tot tenminste 20:00.
maar het lijkt droog te blijven
Polarize schreef:Zonnehoed schreef:Ben nog wel redelijk oké met het OV op mijn werk in Amsterdam aangekomen, maar het treinverkeer ligt daar nu plat. Ze verwachten tot tenminste 20:00.
Jemig ja..
Ik heb nu gefixed dat mijn vader mij bij mn vriend op komt halen als hij uit werk komt, dus ik ben set voor vervoer vandaag
Morgen is een nieuwe uitdagingmaar het lijkt droog te blijven
Ik heb toch een andere baan en ben mijn laatste werkdagen aan het tellen.