Ik heb al een nieuwe gelukkig.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:Check in gesprek met m'n leidinggevende.
Dat ik in de pauzes bij de rest moet gaan zitten.
Kantine is net als kantoor, fel verlicht met wit TL licht, enkel alleen maar grijs tinten en een kippenhok.
Thanks but no thanks, in m'n pauze wil ik graag in rust in het zonnetje zitten. Even m'n ogen rust geven van dat witte licht ook.
Beetje middelbare school vibes
Little_Gift schreef:Shenavallie schreef:@ Little_Gift: Ik deel je mening over beesten (worden ook wel eens 'mensen' genoemd'). Maar los daarvan wil ik je mega bedanken dat jij wel gestopt bent en zoveel en zo goed voor deze meeuw gezorgd hebt. Waren er maar meer mensen zoals jij.
Dat is superlief van jou maar ik vind niet dat ik daarvoor een bedanking verdien. Ik vind dit de normaalste zaak van de wereld.
Ik hoop alleen van ganser harte dat hij het mag overleven
Nyaleti schreef:Check in gesprek met m'n leidinggevende.
Kantine is net als kantoor, fel verlicht met wit TL licht, enkel alleen maar grijs tinten en een kippenhok.
Thanks but no thanks, in m'n pauze wil ik graag in rust in het zonnetje zitten. Even m'n ogen rust geven van dat witte licht ook.
MarlindeRooz schreef:Ik heb een uniek talent.
Ik erger me aan m’n buurman. Hij heeft een taxi bedrijf en parkeert altijd op asociale plekken. Nu voor z’n deur gerenoveerd wordt kan hij hem niet meer op het grasveld / de stoep voor z’n huis zetten.
Dus nu staat hij verderop op de stoep. Want 20 meter verder lopen word je moe van. Je bent al irritant met 2 enorme taxi bussen en 1 auto met twee personen. Parkeer dan gewoon op een parkeerplek. Die zijn er genoeg.
Kana schreef:Nyaleti schreef:Check in gesprek met m'n leidinggevende.
Ooit las ik ergens de opmerking dat de wereld ingesteld is voor extraverten. Vind dit daar wel onder vallen.