Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
carina schreef:Stomme zoekfunctie op Bokt... Er was ooit een topic waarin we elkaar helpen met het sparen van zegels bij de supermarkt, maar ik kan het topic nergens meer vinden
Telpeva schreef:Hoe is het met je vader Denisesilver? Ik dacht dat ik gisteren al wat had gepost maar ik denk dat ik was vergeten om op verzenden te drukken want ik zie mijn post niet terug...
ik moest lachen om je hete water![]()
Polarize schreef:Het feit dat ik nu naar mijn theekop zit te kijken en denk...goh, het kan ook best zijn dat ik vanmiddag tijdens het schilderen eens mijn kwast in mijn kop thee heb gestoken
xSagan schreef:Polarize schreef:Het feit dat ik nu naar mijn theekop zit te kijken en denk...goh, het kan ook best zijn dat ik vanmiddag tijdens het schilderen eens mijn kwast in mijn kop thee heb gestoken
Daarin ben je niet de eerste en ga je zeker niet de laatste zijn.![]()
Hier ook zo vaak moeten opletten daarmee.
Hier ergenis dat ik mijn examen op 1 fout na niet gehaald heb, mag ik weer een week wachten tot herkansing. (Doe vakopleiding via mijn werk.)
Sterkte denislover!
Traiectum schreef:Ik ging vanochtend tanken (al een ergenis op zich). Ik steek het tankpistool (of hoe dat ding ook heet) in m'n auto en er begint reclame af te spelengeluid uit de pomp en video op het pistool. Welke gek heeft dat bedacht