Mijn week tot nu toe
Maandag overgeplaatst van ziekenhuis naar revalidatiecentrum. Daar 's avonds flink hoofdpijn en torenhoge bloeddruk. Afgevoerd naar het ziekenhuis voor een CT, die leek oké dus weer terug naar revalidatiecentrum. Nog steeds veel hoofdpijn en verschillende pogingen om de bloeddruk omlaag te krijgen deden niets.
In de ochtend geëist dat ik naar een ziekenhuis gebracht zou worden, mijn vaste internist heeft daar uiteindelijk toestemming voor gegeven. Hop weer in de ambulance. Opgenomen en een nieuwe medicijncocktail bedacht door een andere internist.
Vanmorgen bleek dat goed te helpen, mijn bloeddruk is normaal. Bezoekje gehad van internist nummer 3 die ik ook niet ken, maar goed.
Begin van de middag bedacht dat ik wel eens even lekker kon gaan douchen. Wrong. Ik werd verschrikkelijk duizelig en heb uiteindelijk om hulp moeten roepen en ben poedelnaakt en drijfnat die douche uit getilt.
Laat ik het verder maar niet hebben over hoe ontzettend onderbemand deze afdeling is en hoe lang je moet wachten als er iets is, en hoe vaak dingen vergeten worden.
Ik ben benieuwd wat de rest van deze week brengt, echt een pareltje tot nu toe. Ben een beetje aan het eind van m'n Latijn na 5,5 week ziekenhuis.