Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:12

MarlindeRooz schreef:
Ik was om 13:00 moe. Dus dacht ga even een halfuurtje liggen. Werd net om 16:00 wakker.

Hoe ga ik ooit kunnen functioneren als ik de hele tijd overdag moet slapen. ;(

Maar je hebt stress gehad he? Dat leren lukt ook niet als hoofs te moe is. :(:)

Ik heb wel met je meegedaan met slapen, maar voor mij is dat normaal := Nu alleen echt gaar

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:27

Jeuk op mn hoofd. :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:28

Mijn dag:

Fietste naar de uni toen ik vol in botsing kwam met een kauwtje, hij vloog zo tegen mijn borst aan of ik fietste vol tegen hem aan, maar hij had iets van een broodje in zijn bek en toen zat mijn jas onder smurrie. Echt, hoe verzin je het?

Later gooide ik tijdens het college mijn thermosfles om, thee over mijn mobiel én laptop heen. Beide gelukkig overleefd.

Hele dag bezig geweest met een codeboom maken, transcripten analyseren, reflecties schrijven en nog ergens een college over moral boundaries, classes en neoliberalisme.

Nu sta ik op een trein te wachten, volledig natgeregend, die normaal uit 2 treinstellen bestaat tijdens de spits, nu maar uit een, het perron staat helemaal volgepropt met mensen en er is al 10 minuten vertraging.

Mag ik al slapen? :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:30

Suliko schreef:
Mijn dag:

Fietste naar de uni toen ik vol in botsing kwam met een kauwtje, hij vloog zo tegen mijn borst aan of ik fietste vol tegen hem aan, maar hij had iets van een broodje in zijn bek en toen zat mijn jas onder smurrie. Echt, hoe verzin je het?

Later gooide ik tijdens het college mijn thermosfles om, thee over mijn mobiel én laptop heen. Beide gelukkig overleefd.

Hele dag bezig geweest met een codeboom maken, transcripten analyseren, reflecties schrijven en nog ergens een college over moral boundaries, classes en neoliberalisme.

Nu sta ik op een trein te wachten, volledig natgeregend, die normaal uit 2 treinstellen bestaat tijdens de spits, nu maar uit een, het perron staat helemaal volgepropt met mensen en er is al 10 minuten vertraging.

Mag ik al slapen? :')

Jemig dat is wel echt een poedersuiker :knuffel:

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:33

Al sinds 16.15 uur in de wacht bij KPN. Tussendoor 1 zeer onbeschofte medewerker gesproken die niks wilde doen en lacherig deed, opnieuw gebeld en in de wacht, werd de verbinding verbroken zonder iemand gesproken te hebben. Nu voor de 3e keer in de wacht....

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:40

*\o/* Ik heb niet alleen maar pech vandaag, heb een zitplek in de trein bemachtigd.

Behalve dat er een idioot een zak cheetos heeft open getrokken en die geur is zeer intens in combinatie met een volgepropte bedompte coupé met natgeregende mensen. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:40

Dat ik mijn gbp nu haat ik wil ook all you can eat doen :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 18:54

Mandarijn schreef:
Al sinds 16.15 uur in de wacht bij KPN. Tussendoor 1 zeer onbeschofte medewerker gesproken die niks wilde doen en lacherig deed, opnieuw gebeld en in de wacht, werd de verbinding verbroken zonder iemand gesproken te hebben. Nu voor de 3e keer in de wacht....

Zo.... Daar zou ik een klacht achteraan sturen... Wauw

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:02

Woensdag is onze “ongezond dag” (snackbar, pizza, mc Donalds e.d.) de rest van de week eigenlijk altijd gezond. De laatste tijd krijg ik een hele vervelende soort maagpijn(?) tijdens het eten op woensdag (soms ook bij een broodje kaas) zodra ik even naar de keuken loop is het weer weg, maar door eten is niet fijn. En het begint al na een paar happen dus het is niet dat ik te veel eet. En vervolgens eet ik dus ook niet veel waardoor ik later weer trek krijg. Ik wil gewoon kunnen genieten van mijn “ongezond dag”.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:13

maralyn schreef:
Mandarijn schreef:

Zo.... Daar zou ik een klacht achteraan sturen... Wauw

Heb ik inderdaad gedaan, voor het eerst in m'n leven. :')
Ik werk zelf in de klantenservice, dus ik kan me bij veel dingen inleven als ik zelf ergens heen bel maar dit ging echt te ver.

Uiteindelijk wel iemand gesproken, maar waar ik net nog WiFi had heb ik nu niks meer. Heel fijn, want ik werk gedeeltelijk vanuit huis.
Ze kunnen het niet op afstand oplossen dus als het goed is komt er morgenmiddag een monteur.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:25

wyoming schreef:
Woensdag is onze “ongezond dag” (snackbar, pizza, mc Donalds e.d.) de rest van de week eigenlijk altijd gezond. De laatste tijd krijg ik een hele vervelende soort maagpijn(?) tijdens het eten op woensdag (soms ook bij een broodje kaas) zodra ik even naar de keuken loop is het weer weg, maar door eten is niet fijn. En het begint al na een paar happen dus het is niet dat ik te veel eet. En vervolgens eet ik dus ook niet veel waardoor ik later weer trek krijg. Ik wil gewoon kunnen genieten van mijn “ongezond dag”.

Heb je dit vaker bij vet eten?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 19:40

wyoming schreef:

Ik had precies hetzelfde. Eerst een tijdje dat ik matige pijn kreeg na vet eten, later werden dat echt flinke pijnaanvallen inclusief overgeven... Ik had galstenen -O-

Hoef natuurlijk niet dat jij hetzelfde hebt, maar pijn na vet eten is wel typische voor galstenen..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 20:30

Ik heb zo een date voor het eerst in jaren. De stress. :')
En uiteraard ben ik vet bloated vandaag en nu voel ik me dik in m'n outfit maar heb niks anders leuks.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 20:38

Nyaleti schreef:
En uiteraard ben ik vet bloated vandaag en nu voel ik me dik in m'n outfit maar heb niks anders leuks.

Spannend! Veel plezier!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 20:52

Nyaleti schreef:

Ah joh diegene weet toch niet hoe je er anders uit ziet en bloated zijn is heel normaal (en vervelend). Have fun!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 20:54

Nyaleti schreef:

Je ziet er vast schitterend uit <3 veel plezier!!

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 21:08

Wat is bloated?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 21:11

Benzz schreef:
Wat is bloated?

Opgeblazen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 21:35

Dat ik iets wil kopen en het niet kan vinden
Waarom heb ik dat altijd :+

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 21:36

Merlen schreef:
Ik zag toevallig dat kat weer wat wilde doen buiten de bak.Ik zat vlakbij zijn gewoonlijke plaats.Dat had hij gezien dus ging verderop zoeken.Hij hurkte zich neer boven de kattebrokjes.Heb hem gevangen,in de kattenbak gestopt en deze met opening klem gezet.
Aangezien het dringend was,hoorde ik hem even later piesen in de bak.

Aan diegene die denken;zoiets doe je niet of ach,wat zielig,stel ik voor om even met mij van plaats te ruilen voor een week.

Hier erger ik me aan. Bewust je dier nog meer angst en stress geven om de kattenbak. Geen wonder dat hij er niet in wil.

Dier moet doodongelukkig zijn bij je. Zoek een fijn huisje bij iemand op de boerderij.

Kleine kans, maar de bovenkant eraf halen helpt bij veel katten die niet in de bak willen/durven.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 21:42

Na 7 jaar poep en pies overal in huis, snap ik de reactie wel :o. Misschien niet goed, maar wel begrijpelijk imo.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 21:50

Melvern schreef:
Merlen schreef:
Ik zag toevallig dat kat weer wat wilde doen buiten de bak.Ik zat vlakbij zijn gewoonlijke plaats.Dat had hij gezien dus ging verderop zoeken.Hij hurkte zich neer boven de kattebrokjes.Heb hem gevangen,in de kattenbak gestopt en deze met opening klem gezet.
Aangezien het dringend was,hoorde ik hem even later piesen in de bak.

Aan diegene die denken;zoiets doe je niet of ach,wat zielig,stel ik voor om even met mij van plaats te ruilen voor een week.

Hier erger ik me aan. Bewust je dier nog meer angst en stress geven om de kattenbak. Geen wonder dat hij er niet in wil.

Dier moet doodongelukkig zijn bij je. Zoek een fijn huisje bij iemand op de boerderij.
.

Nu gedraag jij precies hetzelfde.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 21:56

Mijn week tot nu toe -O-

Maandag overgeplaatst van ziekenhuis naar revalidatiecentrum. Daar 's avonds flink hoofdpijn en torenhoge bloeddruk. Afgevoerd naar het ziekenhuis voor een CT, die leek oké dus weer terug naar revalidatiecentrum. Nog steeds veel hoofdpijn en verschillende pogingen om de bloeddruk omlaag te krijgen deden niets.

In de ochtend geëist dat ik naar een ziekenhuis gebracht zou worden, mijn vaste internist heeft daar uiteindelijk toestemming voor gegeven. Hop weer in de ambulance. Opgenomen en een nieuwe medicijncocktail bedacht door een andere internist.

Vanmorgen bleek dat goed te helpen, mijn bloeddruk is normaal. Bezoekje gehad van internist nummer 3 die ik ook niet ken, maar goed.

Begin van de middag bedacht dat ik wel eens even lekker kon gaan douchen. Wrong. Ik werd verschrikkelijk duizelig en heb uiteindelijk om hulp moeten roepen en ben poedelnaakt en drijfnat die douche uit getilt.

Laat ik het verder maar niet hebben over hoe ontzettend onderbemand deze afdeling is en hoe lang je moet wachten als er iets is, en hoe vaak dingen vergeten worden.

Ik ben benieuwd wat de rest van deze week brengt, echt een pareltje tot nu toe. Ben een beetje aan het eind van m'n Latijn na 5,5 week ziekenhuis.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 22:01

Ik word echt ziek van de afwijzingen inmiddels. Ik kan het ook bijna niet meer opbrengen om met enig zelfrespect nog een aardig antwoord terug te sturen met het idee van “misschien denken ze een andere keer wel anders over mij omdat ik zo aardig reageer” ofzo.
Ik sta echt op het punt om mijn droom maar gewoon op te geven en voor altijd maar veilig achter een bureau te zitten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 22:03

black_kelpie schreef:
Mijn week tot nu toe -O-

Maandag overgeplaatst van ziekenhuis naar revalidatiecentrum. Daar 's avonds flink hoofdpijn en torenhoge bloeddruk. Afgevoerd naar het ziekenhuis voor een CT, die leek oké dus weer terug naar revalidatiecentrum. Nog steeds veel hoofdpijn en verschillende pogingen om de bloeddruk omlaag te krijgen deden niets.

In de ochtend geëist dat ik naar een ziekenhuis gebracht zou worden, mijn vaste internist heeft daar uiteindelijk toestemming voor gegeven. Hop weer in de ambulance. Opgenomen en een nieuwe medicijncocktail bedacht door een andere internist.

Vanmorgen bleek dat goed te helpen, mijn bloeddruk is normaal. Bezoekje gehad van internist nummer 3 die ik ook niet ken, maar goed.

Begin van de middag bedacht dat ik wel eens even lekker kon gaan douchen. Wrong. Ik werd verschrikkelijk duizelig en heb uiteindelijk om hulp moeten roepen en ben poedelnaakt en drijfnat die douche uit getilt.

Laat ik het verder maar niet hebben over hoe ontzettend onderbemand deze afdeling is en hoe lang je moet wachten als er iets is, en hoe vaak dingen vergeten worden.

Ik ben benieuwd wat de rest van deze week brengt, echt een pareltje tot nu toe. Ben een beetje aan het eind van m'n Latijn na 5,5 week ziekenhuis.

Heel sterkte. :knuffel: