Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 03:21

Weer eens wakker...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 03:26

Ik ook…

Love levensechte doodenge nachtmerries

Edit. Ben ook echt klaarwakker nu.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 06:29

Ik droomde dat ik met Mkango, Urbanus en San87 op schoolkamp ging en dat we naar een concert van Billie Eilish gingen. We zaten in zo'n kamphuis waar je de douche en toilet met 3559 anderen moet delen en er waren 2 jongens vermoord een paar dagen ervoor in hetzelfde bos. :') +:)+

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 07:12

Dat is een speciale droom Captain
Laatst bijgewerkt door ElfBeau_067 op 21-06-23 07:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 07:26

Captain schreef:
Ik droomde dat ik met Mkango, Urbanus en San87 op schoolkamp ging en dat we naar een concert van Billie Eilish gingen. We zaten in zo'n kamphuis waar je de douche en toilet met 3559 anderen moet delen en er waren 2 jongens vermoord een paar dagen ervoor in hetzelfde bos. :') +:)+

Hadden wij ze vermoord?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 07:38

Mijn tandvlees is boven 2 tanden wat gezwollen doordat er wat tussenzat. Het doet geen pijn en net snel even verzorgd maar zo'n verdikking voelt wel irritant aan je mond.

Nou ja ik denk dat de zwelling nu wel af gaat nemen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 07:59

Merlen waardeloze situatie, maar kan je de woonlasten van x zijn huis niet op hem zetten. Dan x maar verder in de problemen, maar dan zijn problemen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 08:06

Jeetje Merlen... Kun je al van de andere woning af op een manier? Of inderdaad de lasten die bij hem horen op zijn naam laten zetten?

Ik moet vandaag best veel doen, maar heb zo geen zin.

en die paar druppels water die hier zijn gevallen hebben eigenlijk weinig tot niks geholpen. Had gehoopt op ook een flinke bui, maar helaas.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 08:09

Captain schreef:

Ik was het.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 08:35

Dikke fomo hier

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-23 08:49

Zebrastreep schreef:
Mijn tandvlees is boven 2 tanden wat gezwollen doordat er wat tussenzat. Het doet geen pijn en net snel even verzorgd maar zo'n verdikking voelt wel irritant aan je mond.

Goed in de gaten houden en eventueel mondspoeling nemen! Ik had dit twee weken terug ook en ik moest uiteindelijk verdoofd worden en alles moest schoongemaakt worden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 09:14

xPabloBokt schreef:
Zebrastreep schreef:

Goed in de gaten houden en eventueel mondspoeling nemen! Ik had dit twee weken terug ook en ik moest uiteindelijk verdoofd worden en alles moest schoongemaakt worden.

Ja zal ik doen ! We hebben spareribs gegeten en ik was vergeten om met tandenstokers er even goed door te gaan. Vanmorgen merkte ik pas dat het pijn deed en er nog wat tussenzat. Het is al wel iets afgenomen gelukkig!

Alleen altijd vervelend dat het moet als je een paar dagen weg bent :') en dat dit ook niet de eerste keer is

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 09:15

Klojokat 1 is net ontsnapt door zich door de hor te beuken, nummer 2 wilde erachter aan, dus die zat onder een struik :') Nummer 1 kwam gauw voor snoepjes, nummer 2 bleef nog gezellig onder de struik zitten (zat gisteravond nog met het onweer met grote ogen op de bank).
Ze zijn ook niet tevreden met wat ze hebben zeg _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 09:22

Kairos schreef:
Klojokat 1 is net ontsnapt door zich door de hor te beuken, nummer 2 wilde erachter aan, dus die zat onder een struik :') Nummer 1 kwam gauw voor snoepjes, nummer 2 bleef nog gezellig onder de struik zitten (zat gisteravond nog met het onweer met grote ogen op de bank).
Ze zijn ook niet tevreden met wat ze hebben zeg _O-

Klinkt als 1 van de katten van mijn broer. Die is van de week uit het bovenlaag gesprongen op de begane grond. Maar vanochtend uit het raam op 1e verdieping, ook door het hor heen gebeukt := nummer 2 vindt het gelukkig te eng.

Stomme beesten :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 09:24

Ughh vanmorgen wakker geworden met jeuk in het gezicht, thanks hooikoorts.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 09:29

Mijn auto en brommer zijn uiteindelijk niet genoteerd door de deurwaarder.Daar heb ik aankoopbewijzen van.
De woonlasten,met name dan voor energie,daar ben ik nog mee bezig.De energieleveranciers doen wat moeilijk.Zij willen een nieuw contract opstellen maar dat is helemaal niet aan de orde.Enkel de naam moet veranderd worden.
Wij zijn beide voor de helft eigenaar van de woning.Andere vaste lasten ben ik volledig verschuldigd wanneer x niet betaald.
X wil niet meer verkopen want hij kan nergens heen.Geen budget voor.
Kan me ook niet uitkopen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 09:47

Hij maakt dus van zijn probleem, jouw probleem. Zorg ervoor dat jij die woning niet meer op naam hebt staan en jij jouw geld terugkrijgt. Misschien een notaris/financieel adviseur inschakelen ook voor advies?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 09:57

Merlen schreef:
Mijn auto en brommer zijn uiteindelijk niet genoteerd door de deurwaarder.Daar heb ik aankoopbewijzen van.
De woonlasten,met name dan voor energie,daar ben ik nog mee bezig.De energieleveranciers doen wat moeilijk.Zij willen een nieuw contract opstellen maar dat is helemaal niet aan de orde.Enkel de naam moet veranderd worden.
Wij zijn beide voor de helft eigenaar van de woning.Andere vaste lasten ben ik volledig verschuldigd wanneer x niet betaald.
X wil niet meer verkopen want hij kan nergens heen.Geen budget voor.
Kan me ook niet uitkopen.

Ik kon de contracten ook niet overnemen qua energie. Dat moest idd een volledig nieuw contract, omdat jouw ex een nieuwe klant voor hen is. Dus helaas is dat wel aan de orde.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:01

Dat is alleen het geval wanneer het contract op beide namen staat?

Ik kon mijn contract gewoon meenemen toen we verhuisden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:03

Meenemen is wat anders als van de ene naam op andere zetten. En dat moet hier gebeuren wat ik begrijp.

Wij konden kdd het contract meenemen van huis 1 naar huis 2. Maar ik kon het niet overnemen terwijl ik in huis 2 bleef en dus alleen op mijn naam wilde zetten. Nu kon dat ook niet op 2 namen afgesloten worden, sowieso bijna geen enkel contract := Ik heb dus ook voor van alles nieuwe contracten moeten afsluiten, terwijl ik gewoon in het huis bleef.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:09

Vervelend zeg Merlen, hopelijk ben je er snel van af.
Evt een financieel adviseur raadpleggen?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:09

Hij is geen nieuwe klant want hij is tegelijk met mij daar gedomicilieerd jaren geleden.Men heeft gewoon een bewijs van domiciliëring nodig.
Ik kon dit contract stopzetten natuurlijk maar dan kreeg ik een hoge eindafrekening die ik weer volledig alleen moest betalen.
Ik heb voor mijn huidige verblijfplaats een nieuw contract aangegaan met een andere leverancier.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:23

Siggislief schreef:
Ughh vanmorgen wakker geworden met jeuk in het gezicht, thanks hooikoorts.

Haat aan hooikoorts! Net even een halfuurtje buiten geweest en alweer extreem jeukende oogleden.

Merlen wat een ongelooflijk gedoe heb je van die pisvlek, sterkte met alles. :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:47

Had ik net weer een sociale ongemakkelijk interactie , ja is daarop het antwoord.

Ik naar de wc hoor ik opeens gestommel aan mijn deur van de hotelkamer en roept er iemand roomservice. Gelukkig spreken ze wat Engels hier want mijn Duits is niet zo best dus ik maar zeggen dat ik op het toilet zit :') ze kwam gewoon al binnen.

Enige haat aan hotels , als ik de boel schoon wil had ik het kaartje wel opgehangen hoor.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 11:15

Tijd voor een advocaat denk ik, Merlen.

Iemand die nog jaren op jouw kosten alleen in jullie huis blijft zitten en geen serieuze aanstalten maakt tot verkoop of jou schadeloosstellen is natuurlijk niet helemaal een realistische optie.