Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Ik droomde dat ik met Mkango, Urbanus en San87 op schoolkamp ging en dat we naar een concert van Billie Eilish gingen. We zaten in zo'n kamphuis waar je de douche en toilet met 3559 anderen moet delen en er waren 2 jongens vermoord een paar dagen ervoor in hetzelfde bos.![]()
Zebrastreep schreef:Mijn tandvlees is boven 2 tanden wat gezwollen doordat er wat tussenzat. Het doet geen pijn en net snel even verzorgd maar zo'n verdikking voelt wel irritant aan je mond.
Nou ja ik denk dat de zwelling nu wel af gaat nemen.
xPabloBokt schreef:Zebrastreep schreef:Mijn tandvlees is boven 2 tanden wat gezwollen doordat er wat tussenzat. Het doet geen pijn en net snel even verzorgd maar zo'n verdikking voelt wel irritant aan je mond.
Nou ja ik denk dat de zwelling nu wel af gaat nemen.
Goed in de gaten houden en eventueel mondspoeling nemen! Ik had dit twee weken terug ook en ik moest uiteindelijk verdoofd worden en alles moest schoongemaakt worden.
Kairos schreef:Klojokat 1 is net ontsnapt door zich door de hor te beuken, nummer 2 wilde erachter aan, dus die zat onder een struikNummer 1 kwam gauw voor snoepjes, nummer 2 bleef nog gezellig onder de struik zitten (zat gisteravond nog met het onweer met grote ogen op de bank).
Ze zijn ook niet tevreden met wat ze hebben zeg
Merlen schreef:Mijn auto en brommer zijn uiteindelijk niet genoteerd door de deurwaarder.Daar heb ik aankoopbewijzen van.
De woonlasten,met name dan voor energie,daar ben ik nog mee bezig.De energieleveranciers doen wat moeilijk.Zij willen een nieuw contract opstellen maar dat is helemaal niet aan de orde.Enkel de naam moet veranderd worden.
Wij zijn beide voor de helft eigenaar van de woning.Andere vaste lasten ben ik volledig verschuldigd wanneer x niet betaald.
X wil niet meer verkopen want hij kan nergens heen.Geen budget voor.
Kan me ook niet uitkopen.