Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Ineke2 schreef:Ik denk dat zojuist de brievenbussen van de flat zijn opgeblazen. Daar leek de klap van zojuist wel op. Ik voelde mijn bed ook gewoon trillen…
En jahoor ik had gelijk.
[ [url=m/Du9jBq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a6pnWU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fantastisch joh de boel vernielen, echt zo’n giga lol van.
Ineke2 schreef:Ineke2 schreef:Ik denk dat zojuist de brievenbussen van de flat zijn opgeblazen. Daar leek de klap van zojuist wel op. Ik voelde mijn bed ook gewoon trillen…
En jahoor ik had gelijk.
[ [url=m/Du9jBq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a6pnWU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fantastisch joh de boel vernielen, echt zo’n giga lol van.
Menino schreef:ergernis: hoe slecht de wereld is ingericht op mensen zonder (of een gestolen) telefoon.
Ik probeer nu alles te regelen vanwege de diefstal van gisteren. Heb niets meer qua passen en documenten. Maar heb overal tweestaps verificatie nodig via sms of ik moet het bellend (!) via de klantenservice regelenZelfs voor het aanvragen van een nieuwe sim-kaart…..
![]()
Word helemaal leip hier.
Mijn skirre iphone interesseert me amper. Maar man, het gedoe……
Telpeva schreef:Ik kan opbiechten dat ik net heb gegoogled of Cher nog leeft
Shenavallie schreef:Menino schreef:ergernis: hoe slecht de wereld is ingericht op mensen zonder (of een gestolen) telefoon.
Ik probeer nu alles te regelen vanwege de diefstal van gisteren. Heb niets meer qua passen en documenten. Maar heb overal tweestaps verificatie nodig via sms of ik moet het bellend (!) via de klantenservice regelenZelfs voor het aanvragen van een nieuwe sim-kaart…..
![]()
Word helemaal leip hier.
Mijn skirre iphone interesseert me amper. Maar man, het gedoe……
Welkom bij de club: de telefoon van mijn man was eergisteren kwijt. De telefoon is terug (ook een heel verhaal, maar dat terzijde), maar de belangrijkste zaken waren eruit gehaald: pinpas, rijbewijs, kentekenbewijs en briefgeld. Hele vrijdagmiddag nodig gehad om alles te regelen qua blokkeren, ongeldig maken, nieuw aanvragen... Inderdaad een heel gedoe.