Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onali schreef:Als je je overal zo aan ergert vraag ik me oprecht af wat jij nog op MP doet.
mvdende schreef:Zucht.....Waarom zetten mensen iets te koop onder de noemer "nieuw" maar is dat het duidelijk niet meer....
En dan ook niet als je weet dat de koper het op een bepaalde tijd komt ophalen, even zorgen dat het klaar staat en enigzins schoon is....
Ik kreeg een bbq in m'n handen gedrukt die weleens waar niet gebruikt was, maar wél behoorlijk verroest ipv de foto nieuw... en met een enorme laag stof erop, ik was direct helemaal smerig! Bah! Even alvast uit de garage halen en afstoffen was kennelijk te veel.....
Ik heb hem wel meegenomen, nadat ik met een doekje het ergste stof eraf had kunnen vegen, maar helemaal happy ben ik niet met een "nieuw" product wat eigenlijk al behoorlijk wat roest heeft. T zit gelukkig voornamelijk aan de buitenkant dus cosmetische schade, maar helemaal netjes vind ik het niet. T was een behoorlijk stuk rijden trouwens.
fohadie schreef:mvdende schreef:Zucht.....Waarom zetten mensen iets te koop onder de noemer "nieuw" maar is dat het duidelijk niet meer....
En dan ook niet als je weet dat de koper het op een bepaalde tijd komt ophalen, even zorgen dat het klaar staat en enigzins schoon is....
Ik kreeg een bbq in m'n handen gedrukt die weleens waar niet gebruikt was, maar wél behoorlijk verroest ipv de foto nieuw... en met een enorme laag stof erop, ik was direct helemaal smerig! Bah! Even alvast uit de garage halen en afstoffen was kennelijk te veel.....
Ik heb hem wel meegenomen, nadat ik met een doekje het ergste stof eraf had kunnen vegen, maar helemaal happy ben ik niet met een "nieuw" product wat eigenlijk al behoorlijk wat roest heeft. T zit gelukkig voornamelijk aan de buitenkant dus cosmetische schade, maar helemaal netjes vind ik het niet. T was een behoorlijk stuk rijden trouwens.
Vraagje: wat waren de kosten? Ik weet dat jij graag voor een eurocent op de eerste rij wilt zitten. Waren de kosten misschien zo laag dat je eigenlijk wel wist dat het niet nieuw was? Dan nog is het wel zo netjes om het niet als nieuw aan te bieden als dat duidelijk niet zo is, maar soms kan je het aan de prijs al zien.
sasja0705 schreef:Wat anders : heeft al iemand ervaring met de nieuwe optie "brenger" ?
Ik heb eindelijk een naaitafeltje/kastje gevonden met de juiste afmetingen van en features die ik al lang zocht... alleen staat die in Amsterdam en moet naar de Veluwe
Normaliter zou ik zo in de auto stappen en ophalen maar dat lukt nu de volgende 3 weken niet (behalve ik rijd 's nachts,haha) qua werk ( ook weekeinden)...
Nu adverteren ze voor "al vanaf" 53 euri... maar als ik bereken ben ik minimaal bij 80 en de uiteindelijk, definitieve prijs (waarschijnlijk nog duurder) kan ik pas zien als ik boek, grrrr
sasja0705 schreef:@Vjestagirl: ik vind het echt irritant.
Omdat ik dus de volgende weken niet in gelegenheid ben zelf te rijden wil ik best voor brengen betalen (dat is het kastje echt voor mij waard) - alleen wil ik dan graag vooraf weten , waar ik aan toe ben.
Jammer is, dat ik ook niemand ken in die hoek .
In iedergeval het kastje zelf inmiddels betaald - dus die is van mij
sasja0705 schreef:Wat anders : heeft al iemand ervaring met de nieuwe optie "brenger" ?