Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 14:45

Sterkte Zebrastreep :(:)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:15

Sterkte Zebrastreep. :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:19

Dank jullie wel het is heel snel gegaan vond het geen fijn beeld het ging echt heel erg snel. Zijn broertje heeft er naast gezeten maar die had het te druk met zeuren omdat ze naar zijn oog hadden gekeken.

Ze zeiden ook hij is ook heel mager geworden dus de keuze is goed geweest zo

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:19

Sterkte Zebrastreep. Huilen is logisch als je afscheid neemt van een huisdier. :(:)
Toen wij dachten dat het tijd was om afscheid te nemen van onze kat hebben wij ook hele dagen zitten huilen.

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:20

Altijd naar om een geliefd diertje te moeten laten gaan, sterkte!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:22

Sterkte ermee Zebrastreep, altijd naar zoiets...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:28

:(:) sterkte

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:33

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:41

Sterkte Zebra :knuffel:

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:53

Hier niet zozeer een ergernis maar wel ontzettend balen - de angst van mijn hond voor dierenarts en aanverwanten wordt steeds erger. Tot een jaar of 4 was er niks aan de hand, ik kan ook geen punt noemen waarop het mis is gegaan. Ze is nu 11. Vandaag naar de chiropractor geweest en die kon haar niet eens behandelen. Ze durft nu ook te bijten, dat is voor het eerst ;(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:06

Sterkte zebrastreep.

Ik begin te stressen voor de vakantie of het allemaal wel goed gaat komen. En vooral waarom ik niet iets dichterbij gekozen heb. Maar goed daar is niks meer aan te doen en het komt vast goed, maar ik voel de onrust in mijn lichaam. Mijn zoon helaas ook dus die is niet te genieten. Blij dat hij eerst nog even naar zijn vader gaat voordat we weg gaan.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:08

Sterkte zebrastreep!

Dat het in huis alweer 25,5 graden is :( Zou zo'n koelmat voor dieren ook voor mensen helpen? :')

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:09

Ik heb me geërgerd aan PostNL. Ze doen sinds kort geen briefje meer in de bus met daarop “wij hebben u gemist “, je krijgt een mailtje. Oftewel een vrijbrief voor de bezorger om jouw adres compleet over te slaan en het pakje te dumpen bij een willekeurig PostNL afhaalpunt, wat hem/haar het beste uitkomt. En in mijn geval een afhaalpunt wat niet bij mij in de buurt zit. -O-
Ik was de hele ochtend thuis aan het werk met zicht op de oprit. De bezorger is echt niet geweest.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:09

Iejoorr schreef:
Sterkte zebrastreep!

Dat het in huis alweer 25,5 graden is :( Zou zo'n koelmat voor dieren ook voor mensen helpen? :')

Ja! Mijn ouders leggen ze altijd op de bank als t zo warm is en heb ook al meerdere mensen gehoord dat ze bij kinderen een of twee matjes onder het hoeslaken leggen in bed.

Mijn ergernis is dat ik vandaag thuis werk want ik durfde het niet aan om de airco aan te hebben terwijl ik niet thuis ben. En dit moet voor de katten.
Beneden is het nu dus 22,5 graden in de woonkamer.
Ik zit boven op ons "kantoortje" en hier is het 28 graden.
Ergo, ik werk morgen vanuit kantoor gezien de katten zich prima kunnen redden met de airco aan. :Y)
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 18-07-22 16:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:10

Iejoorr schreef:
Sterkte zebrastreep!

Jazeker! Een vriend van ons gebruikt de koel halsband van mijn hond en legt de halsband in zijn nek :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:11

Ik gebruik als ik het zelf warm heb en de hond niet haar koelhalsband :D heerlijk. Daarnaast heb ik ook een koelvest voor mezelf als ik er echt last van krijg.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:13

Hmm, misschien is dat dan toch een ritje naar de welkoop waard. Voor snachts onder het hoeslaken is ook een goeie tip! Ik heb dan wel de luxe van een mobiele airco in de slaapkamer, maar die maakt zoveel lawaai dat ik er niet van kan slapen :') Luxeprobleem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:14

Toen wij nog geen airco hadden hielpen die koelmatten ons echt de nacht door. Ik vind ze geweldig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:20

Silvia schreef:
Ik heb me geërgerd aan PostNL. Ze doen sinds kort geen briefje meer in de bus met daarop “wij hebben u gemist “, je krijgt een mailtje. Oftewel een vrijbrief voor de bezorger om jouw adres compleet over te slaan en het pakje te dumpen bij een willekeurig PostNL afhaalpunt, wat hem/haar het beste uitkomt. En in mijn geval een afhaalpunt wat niet bij mij in de buurt zit. -O-
Ik was de hele ochtend thuis aan het werk met zicht op de oprit. De bezorger is echt niet geweest.

Ja daar mogen ze wel wat bij bedenken. Wij (coolblue) moeten een foto maken van de voordeur als iemand niet thuis is, en we worden er zwaar op afgerekend als je geen buren kunt vinden om ze af te leveren :+ (wordt bijgehouden met scores en percentages, en als je meer dan 1% van de pakketjes niet bij het huis of buren aflevert gaat dat ten koste van je jaarlijkse salarisverhoging. Echt fantastisch als je veel flats hebt waar werkelijk niemand buurpakketjes aanneemt :+ )

Over ergernissen gesproken. Ik bezorg dus met de bakfiets. Ontspring zelf precies de dans qua hittegolf, maar vind het belachelijk dat er geen hitteprotocol is afgekondigd. Mijn collega’s met 38 graden 80 km laten fietsen zonder extra pauzes (en bij voorkeur isotone drankjes) vind ik écht onverantwoord vanuit coolblue.

Dus zou zeggen; wacht effe tot na de hittegolf tot je gaat bestellen bij een fietsleverancier. En moet het toch; een koud blikje frisdrank is op dit soort dagen beter dan welke fooi dan ook :D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:30

Zebrastreep schreef:
Ik ging bij de dierenarts al lekker los maar ze hebben me glaasje water aangeboden en me even uit de wachtkamer gehaald heel aardig van ze! Zat al met me zonnebril op omdat ik niet in die wachtkamer al zo wou huilen

Nou, dat snappen we hoor. Zonnebrillen zijn top! Sterkte er mee.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:30

Ideale voer gevonden voor de hond, is het rete duur |o
85 euro voor een zak van 12 kilo. Doet ie nog geen maand mee :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:32

Serieus Menino dat vind ik echt heel erg van je werkgever… In landen als Spanje en Italië etc is er niet voor niks een siësta. Dat is niet voor de lol.

Heel veel sterkte Zebrastreep, zo verdrietig om afscheid te nemen van dieren.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:49

fohadie schreef:
Pfft al dagen last van maagzuur. Rennies helpen niet, cola helpt niet, iemand nog een tip?

Ontzuringsthee van Jacob Hooy! Heet nu Acid Balance volgens mij. Kopje of twee per dag hiervan, nooit meer last.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:52

Low-key ergernis... DHL zou tussen 17-19 pakketjes komen bezorgen. Dat werd 16u. Die belt beneden aan, ik buzz 'm naar boven maar vervolgens hoor ik niks meer.
Had ie de pakketjes voor de deur gelegd zonder bij mijn deur aan te bellen.

En ik had nog wel een ijsje willen geven -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 17:02

Dat ik nooit wat durf :n
Ze zoeken dus "modellen" voor piercings zetten, een 10je dus dat is spotgoedkoop (zit wel ervaren persoon bij no worries) nu is het niet de naalden en de pijn dat ik niet durf maar letterlijk de sociale situatie -O-