Zat voor zaterdag al slecht in m’n vel en dat ging net weer een beetje oké. Dit helpt echt niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Urbanus schreef:Marije, ik denk dat je soms niet helemaal snapt hoe je op anderen overkomt. Dat is geen aanval, maar daarom ontstaat er steeds gedoe.
Het is een ergenissen topic. Daar heof je niet op te reageren. En ik zet et er neer zoals ik er over denk. Want het is mijn ergenis. Bekje dicht is voor sommige heel lastig en sinds gister ben ik er klaar mee. Er is niet steeds gedoe. Dat is bullshit. Bemoei je maar mooi met je eigen.
Escamilla schreef:Weer een afwijzing op een sollicitatie. Begin onderhand te twijfelen of ik ooit wel een baan ga vinden
Escamilla schreef:Weer een afwijzing op een sollicitatie. Begin onderhand te twijfelen of ik ooit wel een baan ga vinden
MarlindeRooz schreef:Ik wil een slaappil voor 2 weken zodat als ik wakker word ik alles weer kan en geen pijn meer heb.
Zat voor zaterdag al slecht in m’n vel en dat ging net weer een beetje oké. Dit helpt echt niet.
hagelslag schreef:MarlindeRooz schreef:Ik wil een slaappil voor 2 weken zodat als ik wakker word ik alles weer kan en geen pijn meer heb.
Ik heb nog wel fijne tabletjes over
Marije_1997 schreef:Urbanus schreef:Marije, ik denk dat je soms niet helemaal snapt hoe je op anderen overkomt. Dat is geen aanval, maar daarom ontstaat er steeds gedoe.
Het is een ergenissen topic. Daar heof je niet op te reageren. En ik zet et er neer zoals ik er over denk. Want het is mijn ergenis. Bekje dicht is voor sommige heel lastig en sinds gister ben ik er klaar mee. Er is niet steeds gedoe. Dat is bullshit. Bemoei je maar mooi met je eigen.
fleurtjeuh schreef:Afgesproken met vriend om te gaan sporten..
En ik heb zooooo geen zin..
Maar t is wel nodig. De kilos moeten eraf.
En we moeten nog naar de winkel want we hebben niks in huis..
En ik heb zo veel zin in lekkers, maar dat is niet de bedoeling...
Waarom kan ik geen gezonde snacker zijn??
Lekker bleekselderij knagen of paprika???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beide heb ik echt een gruwelijke hekel aan...