Maar dat is wel even anders dan naar musea, winkels, drukke collegezalen, treinen etc.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:-Namiro- schreef:
Dit is mij niet duidelijk..
In de persconferentie werd gesproken over ‘vanaf groep 1’.. maar vorige keer ging de kinderopvang ook dicht. Ik zie de kinderopvang ook nergens expliciet genoemd..
Hij zei letterlijk kinderopvang gaat dicht, alleen noodopvang voor probleemkinderen en/of ouders met een cruciaal beroep.
Needje schreef:Nou dat mochten ze dan wel weer leren in de huidige tijd met al die curling ouders.
MarlindeRooz schreef:Maar niet iedere jongere woont bij zijn ouders met veel ruimte om het huis, eigen paarden etc.
OleJon schreef:Werkelijk dat jullie die poppenkast nog geloven, ze banketstaaf maar wat. Polarisatie tot en met. Zoals ik eerder al zei. Ze zijn de agenda aan het uitrollen. Om mensen maar aan het prikken te krijgen. En gelukkig worden steeds meer mensen wakker, die al 2 prikken hebben gehad. Geen 3de nemen. Anderhalve meter word hier geen rekening mee gehouden. En steeds meer mensen zonder mondkapjes.En als de mensen echt zo bang voor corona waren, dan was het vandaag ook niet zo druk in de winkels.
Winged schreef:Ik ben wel heel blij dat ik dit haar van een appartement naar een rijtjeswoning ben gegaan. En ik heb dit jaar als doel 1200km te hardlopen en ik 'moet' nog 60. Dus dat scheelt wel veel.
(Oke, single, thuiswerken, sport ook graag op de club, klein wereldje zo...)
Sizzle schreef:Ik lees net over de lockdown. Een mening heb ik er niet over maar ik wil wel iedereen die er flink door beperkt wordt of mentaal weer een klap krijgt de komende donkere tijd heel veel sterkte wensen.
Hopelijk blijven de cijfers mooi dalen en is het snel weer over
purny schreef:Winged schreef:Ik ben wel heel blij dat ik dit haar van een appartement naar een rijtjeswoning ben gegaan. En ik heb dit jaar als doel 1200km te hardlopen en ik 'moet' nog 60. Dus dat scheelt wel veel.
(Oke, single, thuiswerken, sport ook graag op de club, klein wereldje zo...)
Ik ben heel blij dat ik niet meer vlakbij de supermarkt woon... er zaten vorig jaar allemaal taartjes op magische wijze in mijn koelkast
Loretta schreef:Alle vaccins zijn eennstuk minder effectief tegen Omikron. Nu moeten we eerst een matige effectieve booster halen en daarna aeker weer opnieuw eentje die aangepast is aan Omikron
djinnie schreef:Kinderopvang blijft open. Ik vond het opvallend, maar zelf wel fijn dat ik gewoon door kan werken.